Logika, Helyes ÉrvelésTan, Mítoszirtás és Hit-Eltérítés sok Humorral

Világnézet

Világnézet

Jesus busters

2007. május 20. - IGe

Vallási karikatúra, csak ínyenceknek. Itt egy másik. 



Kérem nem megbotránkozni rajta, mert a keresztény ember, ugyebár a vallási előírásai miatt mindenkit szeret. Még az ellenségeiket is, aki én ugyebár nem vagyok, hanem inkább csak egy a kereszténységet és a vallásokat szabadabb gondolkozással megközelítő ember. Tehát kérem érte szeretni engem is.

Szeressétek ellenségeiteket, áldjátok azokat,
a kik titeket átkoznak, jót tegyetek azokkal,
a kik titeket gyűlölnek, és imádkozzatok azokért,
 a kik háborgatnak és kergetnek titeket.
Worluk

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnezet.blog.hu/api/trackback/id/tr9184098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pajo 2007.05.21. 21:16:52

Szia, nekem tetszik, jót röhögtem rajta:), bár ahogy én ez tényleg megtörtént, a Gostbusterek nem tudták volna ezt megakadályozni:), sőt, aszerint a régi könyv szerint a Sátán sem:), (júj, remélem nem ijedtél meg, nem akarlak ijesztegetni:)
szeretem a szabadgondolkodókat, mindent bele

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.06.13. 16:30:25

Mese habbal a feltámadás. Tudod a papír mindent kibír.

Mono Balu 2007.09.19. 12:48:16

Mért van az, hogy ha egy hasonló képet tennétek fel a netre, iszlám, vagy zsidó karikatúrát, akkor baromi nagy botrány lenne belőle? Azért mert a keresztények ilyenek! Nem azért élnek a szeretet törvényei szerint hogy lehessen őket szivatni, hanem azért hogy az ilyen barmok mint ti példát vegyenek róluk.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.09.19. 16:15:57


A mohamed karikatúra botrányal egyidőben felraktam egy Jézus kefél karikatúrát. Egyhülyeség szerintem.

Lásd:

www.virtus.hu/index.php?id=detailed_article&aid=1814

süti beállítások módosítása