Logika, Helyes ÉrvelésTan, Mítoszirtás és Hit-Eltérítés sok Humorral

Világnézet

Világnézet

Az asztrológia tudományos vizsgálatai

2007. június 25. - IGe

Az asztrológiában való hit terjedésének ismert szociálpszichológiai okai vannak. Igaz-e, az asztrológia állítása, hogy az emberi jellemek és a sorsok összefüggésben állnak az égitestek járásával?


Hinni bármiben lehet, de az hogy működik-e, egyértelműen vizsgálható és eldönthető. Az alábbi tudományos vizsgálatokhoz nem szeretnék semmi többet, hozzáfűzni, mint ami itt megjelölt linken olvasható.


Az asztrológia tudományos vizsgálatai

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnezet.blog.hu/api/trackback/id/tr66105338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.06.25. 12:45:09

Kössz. Arról a helyről áttették az írást máshová. Az előző cikkeben kijavítottam, de itt elfelejtettem. Most már itt is jó.

A szabadgondolkodó honlap további ajánlásával és támogatásával lehet, hogy fel fogok hagyni, mert rengeteget segítettem, de töredéke viszonzást kaptam csak érte cserébe.

Rigor 2007.06.25. 13:58:31

Lehet hogy a néhol komolytalannak vagy félrevezetőnek tűnő, p-doxos dolgok vagy erőteljesebb kirohanásaid miatt nem rokonszenveznek veled.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.06.25. 14:47:15

Az, hogy valaki nem tudja felfogni a pédox vallás lényegét, hát az ne legyen már az én gondom. Az meg plána ne az én gondom legyen, hogy már az ateizmuson is tulhaladt az emberi tudás.
süti beállítások módosítása