Logika, Helyes ÉrvelésTan, Mítoszirtás és Hit-Eltérítés sok Humorral

Világnézet

Világnézet

Tüntetés a magyar sajtószabadságért 1. fotók

2011. január 15. - IGe

10 - 15 - 20 ezer fő vett körülbelül részt a Parlament előtti  2011. január 14-i, sajtószabadságért való tüntetésen. Gondolom köztük számos blogger is figyelte a történteket és levonja belőle a kellő tanulságokat.  Amennyiben  a 2002-es FMPSZ (egykori Fidesz)  "két millióan vagyunk itt" választási gyűléshez arányítanánk a tömeget, akkor legalább 300-500 ezer jönne ki. Jómagam lélekben támogatva, a tüntetést és céljait, de testben éppen családi körben szundítottam onnan jó messze. Ettől függetlenül a fotók mindenről hitelesen tájékoztatnak.

Fotók forrása lapozhatóan: www.facebook.com/sajtoszabadsagert?v=photos

 

 

 

 

 

 

 

VIDEÓ:

Népszava online fotótár a tüntetésről

Jön a második:

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnezet.blog.hu/api/trackback/id/tr732585511

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Feri, segíteni kell 2011.01.31. 13:59:01

Az Egymillióan a magyar sajtószabadságért csoport második kossuth téri tüntetésén énekelte a dalt Kardos-Horváth János – feltehetően, hogy görbe tükröt mutasson mindazoknak, akik kétségbe vonják a pártok nélküli politikai tüntetések létjogosultsá...

Trackback: Intermezzo 2011.01.16. 14:08:49

Tízezer.Nem rossz eredmény egy közösségi portálon indult civil kezdeményezéstől, hogy csak Budapesten tízezer embert kivisz tüntetni az utcára egy zsebeket nem érintő törvény ellen. Úgy meg még inkább méltányolandó, hogy a demonstrációt leválasztják mi...

Trackback: Médiahatósági szemináriumok 2011.01.15. 17:39:59

A médiahatóság - tekintettel a változó szabályozásra - szemináriumokat szervez az ideológiailag képzetlenebb médiamunkások számára, hogy azt helyesen tudják értelmezni. " Figyelem! A következő bejegyzésben előfordulnak majd olyan kifejezések, é...

Trackback: Médiatörvény miatt javasolt 2011.01.15. 17:38:53

Össze-vissza csiki-csukiznak a médiatörvény kapcsán a blogok megítélésével. Meg sok minden mással is. Pedig sokak szerint a blogok regisztrációja legalább olyan ciki, mint az átkosban a fénymásológépek  kötelező regisztrációja volt. Óvatosságból ...

Trackback: Schmitt Pál: a büntetett előélet nem kizáró ok 2011.01.15. 17:20:02

A Magyar köztársaság elnökéről kínosnak tűnő adatok láttak napvilágot pénteken: kiderült, hogy Schmitt Pállal szemben 1964-ben jogerős elmarasztaló ítélet született egy büntetőügyben. A Pesti Központi Kerületi Bíróság jogerős ítélete szerint négy hónap...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

buksikalap 2011.01.15. 15:49:38

Én Istenhivő vagyok. Nem tartom magam sem korlátoltnak, sem babonásnak.
Nagyon fontos számomra a szólásszabadság,
de ugyanolyan fontos a lelkiismereti szabadság is.
Aki nem hivő, nem tudja, hogy miben nem hisz.
Én is sokáig vallás ellenes voltam, mondhatnám, Isten tagadó, és azt hittem, hogy nagyon okos vagyok. Mióta hivő vagyok, azóta látom, hogy csak tudatlan voltam.

baliquez 2011.01.15. 16:29:27

@buksikalap: Hinni kényelmes, megkímél a kételkedéstől és a saját döntéseink felelősségétől. Az se zavarjon hogy a keresztény kaporszakállú cirka 2.5millió embert ölt vagy öletett meg a biblia szerint, személyesen közreműködve például gyerekgyilkosságra való felbujtásban, mi több, később maga is gyerekgyilkossá vált, enfiát megkínoztatva majd leöletve. A többi hívővel együtt az emberiség szennye vagytok, bűnpártoló aberrált szaralakok. A puszta korlátolt létetek az emberiség szégyene.

z003 2011.01.15. 16:30:23

Nem mindegy mennyire hívő, és milyen Isten.
A legtöbb Isten nem tűri meg mások hitét, és véleményét.

bioLarzen 2011.01.15. 16:32:41

@buksikalap: Namost, nem értem, miért gondolod, hogy ide kéne hozni ebbe a cikkbe az évezredes vallásos - nem vallásos vitát? Szerinted ennek mennyiben van itt a helye? Mi köze a cikkhez?

Mindenkit kérnék, ne menjetek bele itt ebbe a vitába, mert nem erről szól a cikk...

Vagy csak én nem veszek észre valamit?

bio

Rwindx 2011.01.15. 16:33:57

@atrazin:
Ahogy sok ateista sem.

HoldenC. · http://cinikuss.blog.hu 2011.01.15. 16:34:42

@buksikalap: pont ez a fellengző, önmagán nevetni képtelen hozzáállás, ami miatt önmagad paródiájává válsz és ami miatt az ilyen blogoknak létjogosultságuk van.

A Láthatatlan Rózsaszín Egyszarvú legyen veled.

devadel 2011.01.15. 16:37:49

@bioLarzen: igen, te nem veszel észre valamit :-)
a sajtó(kommunikáció)szabadság megvonása azt jelenti, hogy mindenkinek abban kell hinni, amit ovi előír. buksikalap a mintadarab, légy te is ilyen.

ennyi.

dr kíváncsivagyok 2011.01.15. 16:41:21

@baliquez: Vigyázz, nehogy infarktust kapj a dühtől....lehet kulturáltan is ateistának lenni , ....és lehet demagóg , fasiszta módon is.....Te nem az előbbi vagy !

dr kíváncsivagyok 2011.01.15. 16:44:41

@baliquez: ( Vannak , akik az Isteneik nevében gyilkoltak, gyilkolnak,.....vannak , akik a saját fejükben uralkodó (tév)eszmék és elmebajuk miatt....)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.15. 17:01:28

@atrazin: Szerintem csak egy-kettő nem. Pl. a keresztény, meg a mohamedán, de az igazából ugyanaz. A buddhisták pl. jól elvannak bárkivel.

Tita nick 2011.01.15. 17:03:20

Húszmilliónyian voltak ott, mert mindenki vitt még egy embert. plusz a bakáts.

kgonzo 2011.01.15. 17:06:29

A sajtószabadság zászlóshajójának, a Magyar Nemzetnek a honlapján miért nem hír a tüntetés?

Örülök, hogy vannak tüntetők, akik nem autók gyújtogatásával jelzik nem tetszésüket.

buksikalap 2011.01.15. 17:07:31

@baliquez: A hit nem kimél meg a kételkedéstől.
A felelősségtől sem.

HoldenC
Remek humorom van,önmagamon is tudok szivből nevetni. Nem ismersz, nem tudod milyen a saját magam paródiája.

devadel. Elárulok neked valamit. Megrögzött baloldali vagyok /nem szocialista/, Ovi-ra még
soha nem szavaztam és nem is fogok. Véleményem, hogy ő még Istent is a hatalma szolgálatába akarja állitani.

Az előbb is, most is magamról irtam, és nem felettetek itélkeztem. Ti se tegyétek.

Vitatkozni sem szeretnék tovább. /ill. nem is
fogok./

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2011.01.15. 17:11:59

@buksikalap: bocs, te most hiszel, vagy tudsz?

ruba 2011.01.15. 17:17:26

@buksikalap: Allah legyen kegyelmes hozzád hitetlen!!!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2011.01.15. 17:22:07

Most akkor hogy jön az istenhívés ide?

lolperec 2011.01.15. 17:25:09

mihez kell nekik az ingyen nyomás?

torró 2011.01.15. 17:25:26

Közben nézem a beszédet, hát azért ez marha nagy csúsztatás hogy nincs sajtó szabadság meg szólás szabadság mert ha nem lenne gyerekek, akkor ott,senki nem tüntethetett volna. Hogy félni akar valaki attól hogy meg kell gondolni leírhat e hülyeséget! Hát nem tudom .A betörőnek is meg kellene gondolni hogy most megéri e.

buksikalap 2011.01.15. 17:29:13

@ruba:
Nem vqgyok biztos, hogy jól értem-e, de
vigyorogtam egyet.

sagia77
Ha jól láttam a blog neve: Világnézet.
Ez nem fér bele?

Waldi! 2011.01.15. 17:33:39

Rajta vagyok a videon :D

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.15. 17:34:00

Látom itt jó kis vita alakult ki vallás/lelkiismereti/világnézeti szólásszabadság téren is. Nos nem árt tudni, hogy a Valláskritika Virtussal - vallaskritika.virtus.hu/ - kapcsolatosan szinte naponta kapok fenyegetéseket már több hónapja, hogy a Médiahatóság be fogja tiltani. Talán nem kellene ilyesmikkel fenyegetőzni. Talán az ilyen fenyegetőzések ügyében is el kellene járni.

tolsztoj 2011.01.15. 17:36:59

A képek megtévesztőek - illetve félrevezetik az embert abban a hitben, hogy csak ennyi agyhalott van Magyarországon.
Ennél sajnos nagyságrendekkel nagyobb az agyhalottak száma ebben a szerencsétlen országban, ami abban is megmutatkozik milyen állapotban van a "közgondolkodás" - akármikor "anyahonba" látogatok mindig csupa hülyének ütközök - és itt nem olyan "picit" hülyékről van szó, hanem általában nagykaliberű idiótákról - és mivelhogy ismerem a mintavétel módszerét, ma már az agyficamos imbecilek számát több mint 5 millióra becsülöm - Uramisten hová jutott el ez az ország a kádárizmus és a balliberális uralom alatt!

Balangó 2011.01.15. 17:45:48

Minél kevesebben vannak, annál alacsonyabbról kell fényképezni egy tömeget.
Ez elég alacsonyról van fényképezve.

pistibacsi · http://henkajpan.blog.hu 2011.01.15. 17:46:24

"a világnéetek fejlődése bonyolult folyamat, általános jelenség." (sickratman)

Link Elek 2011.01.15. 17:52:49

a szolasszabadsag, sajtoszabadsag a legfontosabb liberalis ertekek.
Orban amiota kereszteny lett utalja oket.
a regi Orban aki szidta a papokat meg szerette.

buksikalap 2011.01.15. 17:53:29

@IGe: A médiahatóság az új törvény szerint azt tilt be, akit akar. Még örülhetsz, ha nem kell
milliókat fizetned.
Ezért fontos pl. a tüntetés is.
Azért kicsit moderálni kellene a beirásokat, mert
ahogy más oldalakon olvastam, nagyon durva.
Mindekinek joga van ateistának lenni, de ez nem
egyenlő a közönséges, sőt trágár szavak használatával.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.15. 17:58:02

@buksikalap:

Nem vagyok és soha sem voltam ateista, szabadgondolkodó vagyok, nem használok trágál szavakat. Az igaz, hogy bizonyos hitkomisszárok felhasználói név hamisítással rendszeresen nekem akarnak tulajdonítani bizonyos durvaságokat, de azokat nem én írtam, hanem ők.

Hát csak jelezem, hogy a Médiacenzori hatóságot is be lehet tiltani. Nem olyan bonyolult a dolog.

Pinainas 2011.01.15. 18:00:48

Hazament levelet írni a miniszterelnöknek a legfeljebb párszáz!! lázongó csőcselé :D

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.15. 18:04:07

Budapest: 15.000 demonstrieren gegen Mediengesetz

15.01.2011 | 11:20 | (DiePresse.com)

Die Teilnehmer der Demonstration bedankten sich mit Applaus für die Solidarität in Österreich, wo vor der ungarischen Botschaft zeitgleich protestiert wurde.

diepresse.com/home/politik/aussenpolitik/625582/Budapest_15000-demonstrieren-gegen-Mediengesetz-?from=suche.intern.portal

Kata78 2011.01.15. 18:11:46

@tolsztoj: Azt írod, anyahonba, felteszem, nem ott élsz. De gondolod, hogy azok vagy csak azok az agyhalottak, akik nem hisznek Viktornak feltétel nélkül? Zárójel jegyzem, amennyire tudom, senkinél nem volt véletlen molotov koktél, kő és még csak kocsik sem gyulladtak fel maguktól.

trocadero 2011.01.15. 18:12:53

Milyen szerencse, hogy tegnap nem volt zavargás a város egy másik pontján. Mert ha lett volna, a rendőrség rátolhatta volna a zavargókat a békés tüntetőkre, és együtt püfölhették volna a két csoportot. És a tv-kben meg mehetett volna a két csoport összemosása...

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.15. 18:23:16

Médiatörvény: Az EBESZ megváltoztatná, Schmitt másoknak is ajánlja
2011. 1. 15. 13:44|Vállalatok » Reklám és Média
Az EBESZ sajtószabadság-képviselője szerint a törvényt még az előtt meg kell változtatni, hogy használni kezdenék. Schmitt Pál államfő viszont tegnap azt mondta: rendet kell csinálni a médiában, ha tetszik, ha nem.

www.vg.hu/vallalatok/reklam-es-media/mediatorveny-az-ebesz-megvaltoztatna-schmitt-masoknak-is-ajanlja-338291

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.15. 18:26:47

"Nem elég megvárni, hogyan alakul az új magyar médiatörvény gyakorlata, módosítani kell a törvényt – mondta az Európai Biztonsági és Együttműködési Szervezet (EBESZ) sajtószabadság-képviselője egy osztrák lap szombati számában megjelent interjúban."

"Főbb kifogásolt pontok

1. A médiatörvény és a médiahatóság hatásköre kiterjed az írott és az online sajtóra - ez sehol Európában nincs így (csak az audiovizuális szolgáltatók és tartalmakra szokott vonatkozni a hatókör)

2. A Médiahatóság felügyeli a teljes sajtót, kvázi teljhatalma van

3. Az NMHH és a Médiatanács egypárti összetétele

4. Túlzott bírságolási összegek - különösen a médiapiacot (főleg a nyomtatott lapok piacát) érintő mély, évek óta tartó válság miatt tűnik különösen súlyosnak a bírságok összege. Ide tartozik az adatszolgáltatási bírság is, amely 50 millió forint is lehet.

5. A hatóság túlzottan erős jogkörökkel rendelkezik: nyomozati jogkör (az APEH-hez, VPOP-hoz hasonló)

6. a Médiabiztos szerepe: Olyan ügyeket vizsgálhat, amelyek nem jogellenesek, és a Hatóság jogkörébe nem tartoznak (140. §), ez ellentétes a jogállamiság elvével (mely szerint, amit törvény nem tilt, azt szabad). Gyakorlatilag kiterjeszti a Hatóság hatáskörét a törvény által nem szabályozott esetekre, tehát bármire – ez ellentétes az Alkotmánnyal is, különösen az 1/2007. AB határozattal. A Biztos hivatalból is eljárást indíthat. A biztost pedig az MNHH elnöke nevezi ki."

www.vg.hu/vallalatok/reklam-es-media/mediatorveny-az-ebesz-megvaltoztatna-schmitt-masoknak-is-ajanlja-338291

pernahajder Campbell 2011.01.15. 18:26:56

@trocadero: Ugye, te most arra az esetre gondolsz, amikor valakik szándékosan két saroknyira szervezték a saját rendezvényüket egy előre láthatóan erőszakos zavargástól?

Pinainas 2011.01.15. 18:33:08

Amúgy ennyi nyugdíjast is csak mszp majálison lát az ember.

buksikalap 2011.01.15. 18:37:23

@IGe: Arra nem is gondoltam, hogy te irtad volna.
Nagyon sokan irnak, elképesztő dolgokat.
Persze nekem nem kötelező olvasni.

Cuppanj a végére! (törölt) 2011.01.15. 19:04:04

Hol a bajnai kordon? Már szabad tüntetni,munkásőrök?
Remélem kilövik a szemeiteket a rend bátor őrei,mert engem nagyon zavar ez a csürhe!
Ezért is mehettek:

index.hu/kultur/media/2011/01/15/az_usa-ban_betiltanak_a_the_kennedys_cimu_sorozatot/

csuvel 2011.01.15. 19:06:56

Nem is olyan régen!!! egy ilyen kis tüntetést kordonemeléssel kezdte volna a hatalom.
Én most semmilyen kordont nem láttam.

Ez a nagy sajtószabadsághadjárat is csak a politikai szkanderezés miatt van.

Ha megkérdeznének 100 embert hogy akkor konkrétan mit is kifogásol 99 egyetlen egy valódi pontot nem tudna megnevezni.

Annak azért örülök, hogy legalább tüntetni már szabadon lehet, noha annyira rabok lettünk már :)

HRH 2011.01.15. 19:09:31

Mielőtt valaki leoltana: Nem voltam ott, képeket eddig kizárólag itt láttam. (Lehet, hogy ez egy rosszindulatú képösszeállítás, ebben az esetben a bloggert kéretik anyázni!)
Valaki komolyan gondolja hogy a képen látható TÖMEG (NEM a színpadon fellépő művészek...) kb. 3/4-ét kitevő szakadt(!) kisnyugdíjasoknak, illetve proliknak (bekarikázom a képen, ha valaki nem találja őket) van valami fogalmuk róla, hogy mi ellen tüntettek? Szerintetek ezen emberek közül hányan olvasták a médiatörvényt? Hányan tudnának nekem valami konkrét példát hozni, hogy a törvénynek pontosan melyik részével nem értenek egyet?
Mielőtt valaki jönne a 2006-os tüntetésekkel, szögezzük le, hogy ott azért az egyszerű emberek számára sokkal jobban érthető és átérezhető dolgokról volt szó! (A kurvaország-hazudtunk-elkúrtuk kombóhoz nem kell diploma.)
Ezzel együtt nyilván vannak emberek, akik tudták, hogy miért vannak ott, és zavarja őket a médiatörvény(ben valami, amit konkréten azért nem mondanak meg), csak az mondjuk a csoport negyede. És az akkor már mindjárt 2,5-5 ezer ember, a 10-20 ezer helyett...

ohjeee 2011.01.15. 19:15:28

NINCS SZÓLÁSSZABADSÁG! Kiabál az emelvényről.. Vagy akkor mégis van? A balfasz...

csuvel 2011.01.15. 19:16:06

@IGe: A bírságoknak olyan mértékűeknek kel lenniük, hogy elrettentőek legyenek és visszatartó erővel bírjanak.
Ugyan ezen elv alapján szabnak ki több százezerforintos bírságokat gyorshajtás vagy pl rokkant parkolóhely szabálytalan elfoglalása miatt is.

És én ezzel egyet is értek.

És ha megnéznéd, amióta új kormány van azóta sok területen hasonló szigorításokat hajtottak végre.

A rend alapja csak ez lehet!

csuvel 2011.01.15. 19:20:50

Jaj most nézem, hogy fotók népszava!

Hát ez LOL! Pont a népszava az a sajtóorgánum, amely roskadozik a sajtóperektől és több száz milla ki nem fizetett kártérítése van.

Muhahahaha.... :))))

Na meg Bakács bazdmegolós keresztények pusztúljatok megmondóember a színpadon Pfffff.

Ezek a "civilek" sem tudták hogy kit engedtek fel a színpadra :)))))

Ugye nem gondoljátok hogy ezt mindenki beszopja?

Ugyan már "kedves" posztoló...

Balt 2011.01.15. 19:26:35

@baliquez: "A többi hívővel együtt az emberiség szennye vagytok, bűnpártoló aberrált szaralakok. A puszta korlátolt létetek az emberiség szégyene."

Ez remélem komoly volt, mert viccnek durva. Előbbi esetben gratulálok az igazi, tőről metszett liberális "hitvalláshoz" és az ugyanonnan merítkező stílushoz, valamint a szerény ámde annál bölcsebb előítéletmentes véleményalkotáshoz.

Sebaj, ha eszméletén van, minden ateista hívő lesz a halálos ágyán. (Lásd: Kádár et.) Mielőbbi hasonló élményeket kíván egy amúgy hívőnek nemigen nevezhető embertárs.

559 2011.01.15. 19:31:49

Lehet tüntetni, majd megunják és hazamennek.

Fecó

átlátó 2011.01.15. 19:37:05

Tehat a Janos enekelt az elnyomas ellen. Ertem, tehat a Janos. A Brody, aki egesz eleteben elnyomott volt itt Magyarorszagon, miközben felevente jelenhetett meg lemez, meg 1989 elött. Najo, a felevente irodalmi tulzas, de nekem a Janos elnyomasrol ne nyikorogjon Magyarorszagon.

baliquez 2011.01.15. 19:40:19

Okés, vallást hagyjuk, szerintem mindenkinek pont akkora joga van hülye és gonosz mesékben hinni mint amekkora jogom nekem van lehülyézni és legonoszozni ugyanőket.

Médeiatöltény: mivel a trollkodás - ami műfaját tekintve a szólásszabadság aktív, bár kevéssé illedelmes formája - identitásom eleme, ezért aki ebben a jogomban korlátozni akar az emberi méltóságomban sért meg, ami ugyebár a törvény felett áll a főfasz nyilatkozata szerint. A törvény gátolna abban hogy megéljem trollságomat, ráadásul így félelmet gerjesztene bennem e csoport (internetes troll kisebbség) tagjaként, ami nem várt skrupulusok kialakulásához is vezethet.

Hogy rendes és takarékos közszolgálati trollkodásnak mi számít arról Shit Puli nem nyilatkozott, annak tisztázásáig sajna nem tudok önmérsékletet tanúsítani, mivel így az nem elvárható.

Filhipposz 2011.01.15. 19:42:25

Úgy látom, exméletlenül sok itt a nálamnál ideológiailag képzettebb polgártárs. Ezért csak hadd jelezzem csöndben, hogy 1993-ban még az USA-ban is KICENZÚRÁZTÁK Ice-T egyik számát. Nem jelenhetett meg, és punktum. Akkor és ott ez demokratikus volt, most meg tüntetni kell azért, mert napközben nem szabad ezt az igénytelen fekáliát lejátszani?

Ld. Magyar Nemzet 1993 május 29.

baliquez 2011.01.15. 19:48:33

@Balt: Vádolom továbbá az antalli ökörséget és a Delejes Embert valamint társaságát azzal hogy aljas indokból bűnszervezetten binarizálta az ostobákat.

Arctámasztórákos kutyabőrözéssel csapatott, a Kedves Vezető meg idő előtti kokárdázással. Aztán mára ha valaki felrúg egy papot egyből megy a komcsizás, pedig dehogysőt. Fekete-fehérben nézetős 3D szemüveget le kellene venni mielőtt úgymarad, kedves pajtások.

Értem én hogy zavaróak azok a sokféle színek meg nehezebb saját kútfővel gondolkozni mintha mondanák, de muszájos. Mert ha nem akkor ilyen izék nőnek a fejünkre, ilyen ganékormány, aztán akkor törölgethetjük a seggükből csöpögő izzadságot a homlokunkról mintha a mienk volna. Pedig nem az. Csúnyákat kívánni meg csúnya dolog, úgyhogy szerva itt csere ott, már ha érted hogy gombolom.

Nomante 2.0 2011.01.15. 20:05:32

Ez valami Kádár János baráti kör emlékmenet vót? Tutti megint húgyszag volt a kossuthtéren...

moophlander 2011.01.15. 20:05:39

Tipikusan a "libbancsokra" jellemző, hogy szerintük csak akkor van demokrácia, ha ők nyernek! :D

val 2011.01.15. 20:21:50

"Kétmillióan a téren"

Húszmillióan. Csak a hülye nem látja. :)

soproni1 2011.01.15. 20:24:53

Nem haltunk bele a 1998-2002-ig tartó időszakba sem, pedig ott aztán volt szerecsen mosdatás.
2002-ben véleményt mondtunk szépen csendben. 4 év múlva megint lesz rá lehetőség.

sorokinV 2011.01.15. 20:26:56

Nemsokára 200.000 lesz. Ez lassan olyan, mint a 2 vh alatt a partizánok. Amint vége lett, rengetegen lettek.

Alamio 2011.01.15. 20:29:02

@sorokinV: Mint ahogy Garibaldi mondta: "olyan kevesen voltunk, és oly sokan maradtunk!"

Kun András 2011.01.15. 20:31:13

Ennyi zsidót nem látott a Kossuth tér, Kun Béla óta.
Bleh..Fuj!

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.15. 20:40:40

@Kun András:
Egy judeokeresztény országban mindenki judeokersztény:-) Te is az vagy természetesen:-)

csaba1959 2011.01.15. 20:50:19

Most akkor leírhatom azt hogy CIGÁNYBÜNÖZÉS vagy nem, mert ha nem akkor nincs sajtó és vélemény szabadság!!!!

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2011.01.15. 20:52:51

@csaba1959: termeszetesen leirhatod, megszoktak man a trollokat....

Kalmár 2011.01.15. 20:53:51

Látom, hogy halálotokon vagytok, de mindig átvertek....
Jó kifogásokat hallok.
Túl sok, egyoldalú, túl szigorú.

Lehet, hogy van finomítani való rajta, de alapvetően egyetértek, hogy vége legyen a hatásalan szankcióknak. A pár perces adásszünetek semmit nem érnek.
Ugyanazon vétségért már 20x büntették az RTL-TV2 duót. Hatástalanul.
Majd ha kapnak 50 millió bírságot 20x
meglátjuk hatásos lesz e?
A tanács összetétele sem veri le a lécet. Többségi döntéssel ugyanezek a szankciók születnének, csak menne egy hónapig a tárgyalósdi, nyilatkozatháború stb. Álszenteskedés.
Az meg, hogy az írott médiára is fog vonatkoznmi törvény? Döbbenet. A Teller levél másnapján ki kellett volna szabni 50millkót, az hatna.
De most a néppárti elnök kettős állampolgárság elleni beszédének kitalálása is büntetlen marad, pedig ritka féreg, dolog volt, ahogy "mértékadó" baloldali újságírók élvezkedtek, hogy valaki szeretne minket lábonvizelni.
Persze kamu az egész, de "sajtószabadság" van.
Engem nem bánt, ha ne adj isten legalább részben igazat fog írni a népszabi...

kamasuka 2011.01.15. 21:00:05

@HRH:
Mivel összesen voltak vagy háromezren, szóval még kicsit túlzol is. :)

kamasuka 2011.01.15. 21:01:39

@soproni1:
És ugyan kivel? LMP? MSZP? Muhaha. Név szerint ismerik egymás annyian maradtak ...

Vogel Zs 2011.01.15. 21:29:46

@buksikalap: "Mióta hivő vagyok, azóta látom, hogy csak tudatlan voltam. "

Nem bantaskent mondom, tenyleg nem akarlak megbantani, de mikor ezt elolvastam egybol a Brian eletebol ez jutott eszembe...

"-Kovessuk emberek, O a Messias!!!
-Es Te azt honnan tudud ?
-En tudom, mert kovettem mar egy parat... "

Nem biztos, hogy ertjuk egymast, de azert ez elgondolkodtato.

Mellekesen jegyzem meg, hogy en is ugy gondolom, hogy van egy felsobb hatalom, mert ez nelkul az egesz annyira lehetetlenul ertelmetlen lenni, hogy rossz meg belegondolni is. De azert tavol al tolem, hogy azt mondjam ez az ISTEN :)

soproni1 2011.01.15. 21:29:51

@kamasuka:

Ahol tehénszar van ott veréb is lesz. A jobbikot is azért hozta létre a Szolgálat, hogy bevonjon újabb néprétegeket a politikába.

MA 2011.01.15. 21:38:07

Ez a Bródy abból él, hogy én SD kártyát veszek a fényképezőmbe meg DVD lemezt, amire kiírom a családi fotóimat... (gyengébbek kedvéért ARTISJUS jogdíjak)

Nem akarna esetleg ez ügyben kiállni az igazságosság mellett?? Nem hát...

Amúgy megnézve a képeket, tényleg impozáns tüntetés jött össze. Véletlenül megnézve Tomcat helyszíni riportjait, rendesen árnyalódik a kép. Tudjátok, az a Tomcat, akit blogolásért meghurcoltak az előző (Gyurcsány) rendszerben. Pedig akkor szerintetek sajtószabadság volt.

akkor most mi van? 2011.01.15. 21:48:08

http://m.blog.hu/vi/vilagnezet/image/Tüntetés%20a%20magyar%20sajtószabadságért%202.jpg

ezen a képen (felülről a 4.) a résztevevők hány százaléka látszik?

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.01.15. 21:52:40

@átlátó: nem az előző rendszer elnyomása ellen tüntet. Bár sok dalt írt az előző rendszert bírálva is...mondjuk amiket előadott azok is erről szólnak...szóval ő a mostani ellen tüntet, mert ez így nem pálya...médiarendőrség...elég volt!

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2011.01.15. 21:57:41

@Pinainas: igen? én ott voltam...nagyon nagyon sok fiatal volt barátom..nagyon...értelmiségi fiatalok..ahonnan annak idején a Fidesz indult...ez lesz a vesztük...mert itt nem kukaborogatás lesz, hanem értelmes kérdések, amikre válaszolni kell...mert ha nem, akkor addig tüntetünk, amíg nem változik valami! Ezt garantálom! Jól fog jönni a kormánynak így EU-s elnökség idején...szánalmasok!

westbalcan 2011.01.15. 21:58:59

épp nézem a Párbajt és az ötlött fel bennem, hogy a VV-be többen jelentkeztek, mint ahányan maradnak a magánnyugdíjpénztárakban

soproni1 2011.01.15. 21:59:33

@MA:

Amikor állítólag házi őrizetben volt Tomcat, ott ebédelt a Teve utcában az indiai étteremben.
Nem biztos, hogy Polgár Tamásnak hívják.

Vannak kinevezett forradalmárok.

akkor most mi van? 2011.01.15. 22:14:06

naa senki nem tudja megmondani, felülről a 4. képen kb hány százaléka látszik a tüntetőknek? 5-10-20...?

dr. trafik nomac 2011.01.15. 22:39:28

@buksikalap: Eleg zavaros amit irsz, a vallas!=hit!=jezus tanitasaival. En is hiszek a krumplibogarak osszeeskuveseben, mostmar latom is mennyire balga voltam...

kyanzes (törölt) 2011.01.15. 22:51:09

LMP/SZDSZ megint akciózott?

Kis ember 2011.01.15. 23:01:15

@csuvel:

"Na meg Bakács bazdmegolós keresztények pusztúljatok megmondóember a színpadon Pfffff"

Nem lehet, hogy összetéveszted Barangóval (index.hu/belfold/barango0115/)?

Nem lehet, hogy ezek után másban is tévedsz?

hauvarju 2011.01.15. 23:07:28

hanyan hugyoztak a teren?????????????

taecleau 2011.01.16. 00:31:45

Ideje lenne egy kordonnak a Kossuth térre. És most nem lenne senki, aki le merné bontani.

Bromden főnök 2011.01.16. 00:39:04

@torró:
1. Ez a logika Bányász Rezső elvtársról híresült el, az ő nyomdokaiba léptél.
2. Nem állja meg a helyét, hiszen szabadság akkor van, ha semmi "oké dolgot" nem tiltanak meg. Abból, hogy találsz példát meg nem tiltott "okéra", még nem következik a szabadság megléte. (Az "oké" definícióján most nem rugóznék, a bűncseleményt megvalósító közlések nyilván nem tartoznak bele.)

orvian 2011.01.16. 01:05:25

Bakácsot szoktam hallgatni,és(mivel én is katolikus vagyok),többre tartom mint sok hittel takarózót.
Megmondóember: igen.
A farizeusok meg csak monnnnyák ami hihető.

Lelkük rajta.

radioenekes 2011.01.16. 01:23:22

B. J. elégedetten becsülgette a téren megjelent SD kártyák számát és éneklésnek álcázott tevékenysége alatt azon elmélkedett, hogy aki két szemmel nézi majd a róla készült fotókat, az a jövőben duplán vegyen Artisjus matricát.

orvian 2011.01.16. 01:30:37

@radioenekes: Íly késői órán talán írhatom:Te fasz,komolyan gondolod amit írtál?

Suna bácsi 2011.01.16. 02:46:49

Éljenek a családi körben szundító bloggerek, akik hiteles fotók alapján írnak jó nagy hiteles f@szságokat.
Az senkinek nem jut eszébe, hogy most azt a médiát féltik ennyire, amelyik 8 éven át falazott azoknak, akik hazudtak reggel, éjjel, meg este.
Mikor van sajtószabadság? Most, amikor minden médiában azt hangoztatják, hogy nincs? Most, amikor minden családi körben szundító blogger annyi és olyan hülyeségeket írkálhat össze, amiért éppen megfizetik?
Vagy az elmúlt 8 évben, amikor Magyarország miniszterelnöke azt mondta: "...fölkészíteni a legbefolyásosabb lapok vezetőit, és vezető publicistáit, hogy mire számíthatnak. Bevonni őket ebbe a folyamatba. Megtanulni nem fölszisszenni minden pillanatban, és menni előre. "
A mai kereskedelmi médiában tisztára úgy jön le a szitu, mintha az emberek elfelejtették volna az elmúlt 8 évet. A média legalábbis már fátylat borított rá, az biztos.
Pedig kár elfelejteni, mert az maga volt a mennyország...

capor_ 2011.01.16. 04:52:14

Ki nem szarja le a sajtószabadságot? A mindennapi életünket kb ez befolyásolja a legkevésbé.Eddig is hiteltelen volt (talán egyedül a sporthírekben nem hazudtak/ferdítettek politikai oldaltól függetlenül) nagy valószinüséggel ezután is az lesz. Persze kivétel a megélhetési rettegők és a táncsis alapítványból élők hiszen ezekután már senki sem fog fizetni a szar fröcsögésikért. (remélhetőleg)

Majd ha az ország talpraállt, jólét lesz, a feketemunka inkább szégyen mint alternatíva lesz, az általános morál pozitív lesz stb. lesz lesz lesz. Na majd akkor megértem, hogy ez az emberek legnagyobb problémája...
Addig csak (politikai) szarrágás és hangulatkeltés.

csuvel 2011.01.16. 05:54:23

@Kis ember: Mielőtt csípőből reagálsz, előtte legalább annyi fáradtságot vegyél hogy utánanézel a google -n.

2003 December 24-én este a Tilos Rádióban Bakács azt mondta szó szerint, Kiirtanám az összes keresztényt!

Érdekes akkor ez a libsi csöcselék nem tüntetett a Parlament előtt a vallásgyalázás miatt.

Kisember, ezek után nem lehet hogy másban is tévedsz?

csuvel 2011.01.16. 06:29:59

@Suna bácsi: Szelektív a memóriájuk, csak arra emlékeznek ami a politikai beállítodottságukból fakad, illetve ami az érdeküket szolgálhatja.

Egyébként tökéletes az idézet! :)

Kár, hogy nem előtte emlékeztettél, mert ezzel a szöveggel én is kimentem volna demonstrálni a Kossuth térre a csöcselék közé.

Biztos tapsoltak volna nekem :)

bandigyerek 2011.01.16. 07:25:35

@csuvel: mielőtt csípőből reagálsz,előtte legalább annyi fáradtságot vegyél hogy utánanézel a google-n(vagy a Wikin)
hu.wikipedia.org/wiki/Tilos_R%C3%A1di%C3%B3
mellesleg ha valaki kijelenti hogy kiirtaná az összes komcsit, az általában rendben van...

buksikalap 2011.01.16. 07:35:40

@Vogel Zs: Soha nem veszem bántásnak mások véleményét. Értjük egymást, csak nem értünk egyet.
De hát ez nem baj.

Nomac. Veled nem tudok vitatkozni.

Mivel itt a fő téma a sajtószabadság, erről az a véleményem, hogy a mostani hatalom teljesen el akarja hallgattatni az ellenzéket. Én sokáig éltem abban a rendszerben, ahol csak egy vélemény lehetett. Nem kivánom vissza, bármilyen szinekben
legyen is. Tudom, hogy sokan ezt szeretnék, ezért
látják az 5-10 ezres tömeget pár száz félrevezett
embernek. Nem az a lényeg, hogy ki mennyinek akarja látni,hanem, hogy kik, és mennyien voltak ott. És ez szivmelengető, reménytkeltő.

csuvel 2011.01.16. 07:38:33

Ugyan már Bandigyerek! Ne takarózkódj ezzel a szedett-vedett wikivel.
Menj a googlera és találsz rá pont elég találatot.
de facto.

Pffff. Szánalmas vagy.

fokfel 2011.01.16. 08:24:59

@csuvel:

Csak halkan jegyzem meg, hogy rámentem a google nevű keresőoldalra és hát Barangó Zotlán nevére 4. helyen nem ezt dobta ki ez a "szedett-vedett" kereső: kuruc.info/r/39/19763/
Direkt nem az első helyen kidobott "zsindex" cikket linkeltem be, bár tudom a "kuruc" sem hiteles hírforrás:)

Béke és ajánlom Neked is a kereső használatát fejből kommentelés előtt!

whiterose 2011.01.16. 08:31:43

ahhoz képest hogy milyen hangosan sikítanak, nem sokan vannak ...

Dr Kangörény 2011.01.16. 08:35:42

@csuvel: Te barom vagy, fingod sincs miről írsz. Barangót kell utálnod, te fasz!

regress 2011.01.16. 08:57:56

ahogy olvasgatom a kommenteket,rájöttem hogy a fideszesek mennyire aluliskolázottak.8-nál tovább egyikük sem tud számolni,csak ezt az egy számot tudják leirni,aki náluk értelmesebb az libsi meg zsidó.a szókincsük is szinten van a mataektudásukkal.nem árt ha tudjátok,az egyetemeken egyre többen elégedetlenek.tavaly összel az oktatásügy miatt volt nézeteltérésük a rózsával,csak a szabad sajtó nem irt róla.vajon miért?most is kint voltak és még lesznek is.a jövő elkezdődött

izidro Nozal (törölt) 2011.01.16. 09:02:21

@Suna bácsi: Sajnos nem jut eszükbe, ezért kell innen menekülni. Mert ugyanúgy vissza fognak jönni a hatalomba megint a sajtójuk (és a hazugságaik) segítségével, mint eddig.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.16. 09:21:15

@Suna bácsi:
A fotók ugyan miben nem igazak? Ha szerinted annyira jó a médiacenzori törvény, akkor azt az állítólagos törvény alapján bárki levezényelheti. Tessék odaadni azt az öt fős pozicíót az ellenzéknek. Ha ez nem megy, akkor még sem annyira demokratikus.

Egyébként meg nem vagyok akárki. A közvetlen demokráciáért a közvetített helyett már régebben is sokat tettem. Az internetes szólásszabadságot eddig minden kormánypárt megpróbálta már többször is korlátozni, de végül mindig feladták, visszakoztak. Megjósoltam, hogy a FMPSZ-KDNP akkor fog elindulni az öszödi beszéd végleges bukásának és népszerűségvesztésének a kárvária útján, ha ezt megpróbálja. Megpróbálták. Elindultak a bukásuk felé.

Ez a kormány is éppen úgy hazudik és ez sem nemzeti, mint a Gyurcsány-Bajnai volt. Ezek is 1010 évesnek hazudják hazánkat, amikor legalább 1014 évesek vagyunk. Annyi a különbség, hogy ezek nem Moszkva és TelAviv fenekét fényezik a nyelvükkel, hanem Vatikánét.

vilagnezet.blog.hu/2010/08/20/1114_eves_magyarorszag_a_magyar_torvenyek_es_az_mta_szerint

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.16. 09:22:30

@IGe: Helyesen 1114 éves legalább hazánk és államunk.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.16. 09:27:30

@buksikalap:

Nem csak az ellenzéket akarja elhallgattatni, hanem az annál nagyobb számú és sokkal jelentősebb, független civil politizálást is. Amikor Gyurcsány és Bajnait szapulta, kritizálta a blogos szféra az tetszett nekik, tapsikoltak. Amikor most ők csinálnak ugyanolyan hülyeségeket és őket is szapuljuk, akkor elhallgattatni, megfélemlíteni, kontrolálni próbálnak bennünket.

izidro Nozal (törölt) 2011.01.16. 09:28:26

@IGe: de nem sokáig, a sok széthúzó birka magyarnak köszönhetően!

Nati Walter 2011.01.16. 09:30:28

És vajon hányan olvasták el teljesen a törvény szövegét?Ugy itálnek el valamit hogy nem is ismerik igazán.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.16. 09:34:31

@Nati Walter:

Ahhoz, hogy el tud ítélni a kommunizmust,vagy a fasizmust, vagy a kereszténységet, nem kell feltétlen elolvasnod, sem Lenin összest, sem a Mein kampfot, sem a zsidókeresztény bibliát.

isssti 2011.01.16. 09:58:11

De én ezt nem ééértem, kedves "liberálisbal" honfitársaim: hát hol vannak a kordonok??!

És hol a gumilövedék?!

Mért nem igazoltatnak-motoznak lépten nyomon?!

Hát hol itt a liberális eszmék által (az elmúlt 8 évben oly jól biztositott) szabadság?

És tulajdonképpen ki is tüntetett itt most és minek-kinek az érdekében? ..és mi ellen?

CSak egy halk megjegyzés: vajon a téren levő 10ezer (bocs, mostmár 20!) ember közül hány látta akár csak egyetlen mondatát a törvénynek? ..aki tud valamit, jelentkezzen!

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.16. 10:03:04

@isssti:

Felhívnám a figyelmedet, hogy tessék szépen Orbán Viktort liberálbolsizni, mert ő valóban az, a tüntetők nagy része meg nem.

Orbán Viltor apja Orbán Győző pártitkár volt az átkosban

Orbán Vikor Kommunista Ifjúsági Szövetségi titkár volt az átkosban

A jelenlegi kormány és az FMPSz tele van volt párt funkcionáriusokkal.

Az FMPSZ(fidesz) volt régen az SZDSZ ifjúsági tagozata és a LIBERÁLIS európai pártunió tagja.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.16. 10:03:38

@isssti:

"Nem elég megvárni, hogyan alakul az új magyar médiatörvény gyakorlata, módosítani kell a törvényt – mondta az Európai Biztonsági és Együttműködési Szervezet (EBESZ) sajtószabadság-képviselője egy osztrák lap szombati számában megjelent interjúban."

"Főbb kifogásolt pontok

1. A médiatörvény és a médiahatóság hatásköre kiterjed az írott és az online sajtóra - ez sehol Európában nincs így (csak az audiovizuális szolgáltatók és tartalmakra szokott vonatkozni a hatókör)

2. A Médiahatóság felügyeli a teljes sajtót, kvázi teljhatalma van

3. Az NMHH és a Médiatanács egypárti összetétele

4. Túlzott bírságolási összegek - különösen a médiapiacot (főleg a nyomtatott lapok piacát) érintő mély, évek óta tartó válság miatt tűnik különösen súlyosnak a bírságok összege. Ide tartozik az adatszolgáltatási bírság is, amely 50 millió forint is lehet.

5. A hatóság túlzottan erős jogkörökkel rendelkezik: nyomozati jogkör (az APEH-hez, VPOP-hoz hasonló)

6. a Médiabiztos szerepe: Olyan ügyeket vizsgálhat, amelyek nem jogellenesek, és a Hatóság jogkörébe nem tartoznak (140. §), ez ellentétes a jogállamiság elvével (mely szerint, amit törvény nem tilt, azt szabad). Gyakorlatilag kiterjeszti a Hatóság hatáskörét a törvény által nem szabályozott esetekre, tehát bármire – ez ellentétes az Alkotmánnyal is, különösen az 1/2007. AB határozattal. A Biztos hivatalból is eljárást indíthat. A biztost pedig az MNHH elnöke nevezi ki."

www.vg.hu/vallalatok/reklam-es-media/mediatorveny-az-ebesz-megvaltoztatna-schmitt-masoknak-is-ajanlja-338291

himpellér 2011.01.16. 10:06:23

A libsik gitároztak, a bolsik fogatlan szájjal, remegő fejjel énekeltek, a bibsik meg számolták a hasznot...

isssti 2011.01.16. 10:10:33

@IGe: Ez akkor most komoly?

Egész megrettentem: körmös Orbán papa, pufajkás Zsirosgéza, exávós Pokorny és igy tovább és igy tovább - ez félelmetes!!!

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.16. 10:22:14

@isssti: Aki élt ebben az országban annyit, mint legalább én (1966-os kiadás vagyok) és némileg van emlékezete az tudja. Már 1998-2002 között is írtam róla. Ez arra a korszakra való visszaemlékezés:

Az Orbán kormány mennyire is volt komcsi?
vilagnezet.blog.hu/2010/02/18/az_orban_kormany_mennyire_is_volt_komcsi

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.16. 10:29:19

@isssti:

"volánrulz 2010.03.29. 01:03:30
ez a kép nekem is feltűnt de hát ilyen a kiszolgáló cseléd média...

ha már itt vagyunk:
Kövér László - KISZ titkár, és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága és az alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársa
Orbán Viktor; - Gimnáziumi, majd egyetemi KISZ titkár (Orbán apuka párttitkár volt az átkosban.)
Mikola István - Hazafias Népfront, elnök
Fónagy János - MSZMP tag
Vonza András - MSZMP tag
Szabadi Béla - MSZMP tag, munkásőr
Varga Mihály - KISZ titkár
Rogán Antal - KISZ titkár
Deutsch Tamás - KISZ titkár
Orbán Győző - párttitkár (Orbán anyuka pedagógusi pályát cserélte fel egy pártbizottsági állásért.)
Pozsgai Imre - MSZMP KB tag
Szűrös Mátyás - MSZMP KB tag
Stumpf István - MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök
Járai Zsigmond - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök
Matolcsy György - MSZMP tag, III/2 ügynök
Martonyi János - MSZMP tag, kormánytag, III/2 ügynök
Ligetvári Ferenc - MSZMP tag
Chikán Attila - MSZMP tag
Pintér Sándor - MSZMP titkár

" Soha többé ne legyen olyan kormányfője Magyarországnak, aki nyugodtan kijelentheti: rajta kívül nincs más alternatíva. Aki ezt állítja, az nem kormányozni, hanem uralkodni akar."

Orbán V.,
Magyar Nemzet, 1998. április 9.

„A Fidesz az egyetlen kormányképes erő.”

Orbán V., 2010 :)"

w.blog.hu/2010/03/28/szolgalunk_es_hulyenek_nezunk?fullcommentlist=1#comments

isssti 2011.01.16. 10:52:10

@IGe: ÁÁÁÁÁ, nem is tudom mért ásitozom!!

...mi is volt ez: már megint a Schindler listája?

...egyenesen a Népszavából: népszava lájv jelenti...

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.16. 11:15:22

@isssti:
Történelmi szemle Magyarország 20-30 éves történelméből. Schindler listázni meg Ovi közeli rokkonságának a neveit lehetne.

igényes 2011.01.16. 11:31:04

@IGe: Schmitt Pál kimaradt, és Orbán is nagyon nagy szerepet töltött be a zalaegerszegi katonai szolgálata alatt. Mélyen szolgált, mély tisztelettel.

bigfater · http://bigfater.blog.hu 2011.01.16. 11:38:54

Gondolkodom.
A "Jelentések a disznóólból" címmel érdemes e írni, vagy hagyjam a fenébe mert a jelentős többség funkcionális analfabéta.(a cím levédve, de kérésre lemondok róla. :))

igényes 2011.01.16. 11:41:08

Budapest kevesebb mint 2 000 000-os lakossága egyébként befér a Kossuth térre, de nem élő formában.

igényes 2011.01.16. 12:03:15

@IGe: A Fidesz összetétele:

A forradalom idején 1956-ban, majd a megtorlás idején voltak magyar hősi halottak, polgári áldozatok magyar részről, katonai áldozatok szovjet részről.

Agyonlöttek, akasztottak, mindkét részről. Hol vannak a forradalmi áldozatok leszármazottai az Orbán kormányában.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.16. 12:03:50

"Tüntetés a sajtószabadságért 2!

Idő 2011. január 27. · 18:00 - 19:00
Helyszín Budapest
V. kerület, Kossuth Lajos tér

További információ Folytatjuk, amíg a céljainkat el nem érjük! Részletek később!
"A civilek indította tiltakozás magán viseli a szervezetlenség és a rutintalanság jeleit, ennek ellenére óriási a jelentősége annak, hogy egy vezetők nélküli civil szerveződés tízezer embert utcára vitt, és elmondták legfőbb követeléseiket"
Youtube csatornánk: www.youtube.com/user/sajtoszabadsagert?feature=mhum#p/a/f/1/YFAjGLjTEto
A Szól a Rádió Facebook-csoport közleménye: www.facebook.com/home.php?sk=group_148511385200890&view=doc&id=157487337636628&ref=mf
Fotók a január 14-i tüntetésről: picasaweb.google.com/rfolkel/TuntetesASajtoszabadsagertFotoKissDobronyiBence#
A kormány hazugságai: www.scribd.com/doc/46921154/A-kormany-hazugsagai-a-magyar-mediatorvenyrol "

www.facebook.com/event.php?eid=100771163333751

átlátó 2011.01.16. 12:39:18

@Legelő Őse: Köszönöm a megjegyzest, bir igazsagot amit irtal. En abban az összefüggesben tettem megjegyzest, hogy ad.1 ismerem es belülröl a rokendrolipart, ad.2 a Ferenc a Nagy is irt szövegeket abban az eraban, igaz a szarmazasa nem annyira fedhetetlen.
Mindket daltulajdonosnak vannak nalam erenyei, mara mar megkopottan. :)Es akkor is rokkendroll, ha elzavarnak otthonrol, - mondta ezt a Fenyö.

radioenekes 2011.01.16. 12:46:49

@orvian: Ja, és még két fül, tehát négy matrica.

Suna bácsi 2011.01.16. 13:28:10

@IGe: Az én problémám ezzel az egész mostani jajveszékeléssel kapcsolatban csak annyi, hogy azok jajveszékelnek leghangosabban, akik fölkészítték "a legbefolyásosabb lapok vezetőit, és vezető publicistáit, hogy mire számíthatnak.", valamint bevonták őket "ebbe a folyamatba. Megtanulni nem fölszisszenni minden pillanatban, és menni előre"
A blogban nyilván a Te saját véleményed írtad le, ezt tiszteletben tartom. Ha mutatsz nekem olyan blogot, amit 2006 őszén írtál a szólás- és sajtószabadságot féltve, akkor elfogadlak a demokrácia élharcosának. Ha nem, akkor megmaradsz a szememben egy szoc-lib bértollnoknak, ez meg az én véleményem.

Suna bácsi 2011.01.16. 13:31:50

@IGe: ...ez a Moszkva-TelAviv kontra Vatikán dolog, na ez tetszett :-)

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.16. 15:52:48

@Suna bácsi:

Ki kell próbálni megfordítva a helyzetet. Ha a jelenlegi ellenzék csinálná azt, amit a FMPSZ-KDNP, akkor hogyan visítoznának a hitelvtársak, meg esetleg te is.

Már 2002 körül is írtam olyanokat, hogy az SZDSZ egy álliberális párt és csak a saját másságát képes elviselni, a másét meg nem. Az MSZP-t is több írásomban keményen bíráltam.

Egyébként meg a számonkérésed azért nem jó, mert korábban nem volt ilyen médiacenzori törvény, mert egyik párt sem merte meghúzni. Tehát a jelenlegi helyzetet nincs mivel összehasonlítani. A 2006-os rendőri erőszakot egyébként elítéltem és az Orbánék parlament előtti kordon bontását a 8 év ellenzékiségük alatti egyetlenegy bátor lépésként értékeltem.

Ezekre számtalan írásomban utalok, például ennek is az elején:

vilagnezet.blog.hu/2007/08/19/augusztus_20_i_hazugsagok

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.16. 16:37:48

FIGYELEM !!! a facebokon

Szinte 100%, hogy Gubinyi Gábor www.szabadsajto.com trükkös reklámozója egyenlő egy a virtus.hu és sok más helyről trollkodásért és fenyegetőzésért kitiltott történetsíró és sok más egyéb nevezetű kavargépével. Nem is olyan régen még ezerrel dicsérte a médiacenzori törvényt és tapsikolt neki, hogy ez alapján engem és a virtus.hu-t is be fognak tiltani. Feljelentgetésekre hergelt ott sokakat. Óvakodjatok tőle!!!!!

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.16. 16:38:40

FIGYELEM !!! a facebokon

Szinte 100%, hogy Gubinyi Gábor szab.dsajt..com trükkös reklámozója egyenlő egy a virtus.hu és sok más helyről trollkodásért és fenyegetőzésért kitiltott történetsíró és sok más egyéb nevezetű kavargépével. Nem is olyan régen még ezerrel dicsérte a médiacenzori törvényt és tapsikolt neki, hogy ez alapján engem és a virtus.hu-t is be fognak tiltani. Feljelentgetésekre hergelt ott sokakat. Óvakodjatok tőle!!!!!

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.16. 18:02:15

Cikk küldése
Adja meg az alábbi adatokat és küldje el ezt a cikket ismerőseinek!
Feladó neve:
Feladó e-mail címe:
Címzett e-mail címe:
Megjegyzés:
Elküld
Mégsem
Rendkívüli EP-ülés hazánk miatt
Rendkívüli ülést tart hétfő este Strasbourgban a magyar médiatörvény ügyében az Európai Parlament (EP) polgári szabadságjogokkal, valamint igazságügyi és belügyi kérdésekkel foglalkozó bizottsága (LIBE), a kulturális bizottság közreműködésével.
FN.hu, MTI
2011. január 16. 17:11

www.fn.hu/belfold/20110116/rendkivuli_ep_ules_hazank_miatt/

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.16. 18:04:31

Rendkívüli EP-ülés hazánk miatt
Rendkívüli ülést tart hétfő este Strasbourgban a magyar médiatörvény ügyében az Európai Parlament (EP) polgári szabadságjogokkal, valamint igazságügyi és belügyi kérdésekkel foglalkozó bizottsága (LIBE), a kulturális bizottság közreműködésével.
FN.hu, MTI
2011. január 16. 17:11

www.fn.hu/belfold/20110116/rendkivuli_ep_ules_hazank_miatt/

Suna bácsi 2011.01.16. 18:24:54

@IGe: Hagyjuk már ezt az ellenzékesdit... Tudomásul kéne venni itt Magyarországon, 20 évvel a rendszerváltás után, hogy nem az ellenzék fújja a passzátszelet. 8 évig mást se hallottunk, csak azt, hogy milyen az ellenzék. Ez volt az ön-felmentése a kormánynak, hogy mert az ellenzék.
Úgy most, mint az elmúlt nyolc évben (és az azt megelőző 12-ben is...) a mindenkori kormány kezében van a felelősség. A médiatörvényért, vagy annak meg nem hozataláért. A költségvetésért, a "trükkök százai"-ért.
Most sincs másként, 2014-ig most ez a kormány fogja adni a "ritmust". Akinek nem tetszik, annak "Lehet tüntetni a Parlament előtt. Előbb-utóbb megunják, hazamennek." akinek meg ez is kevés, annak "el lehet menni Magyarországról, itt lehet hagyni bennünket".
Hogy miért nem volt ilyen médiatörvény annak azért több oka is lehet, mint az, hogy nem merte egyik párt sem meghúzni. Pl. nem volt elég erő hozzá, vagy nem volt egység a kormányban (koalíció kényszer), vagy a sumák dolgok miatt nem merték a jogi utat választani (lásd őszödi beszéd), vagy nem volt rá szükség, vagy szükség lett volna, de nem ismerték fel. Őszintén mondom, én nem tudom a pontos választ...

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.16. 18:35:29

@Suna bácsi:

Nem biztos, hogy ha nem korrigál a jelenlegi kormány, akkor kibírja a 3 és egy kicsi évet. Hamarabb is megbukhat.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.16. 19:11:04

Figyelem SZÉLHÁMOSOK!!!
Egyesek által a facebook Egymilliónyian a maygar Sajtóért oldalon trükkösen reklámozott szab.dsajt..com (direkt nem írtam ki minden betűjét) trükkös kamulapnak ne dőljetek be. Az alapítója médiacenzor támogató, tapsikolt a médiatörvénynek megjelenése előtt és megfenyegette a virtus.hu helyet és engem is ( vallaskritika.virtus.hu/ )..., hogy az alapján be fognak bennünket tiltani. Feljelentésekre is biztatott sokakat.

isssti 2011.01.16. 21:22:28

@IGe: tökjól elpolemizálhatnánk itt morális témakörben - ha volna kivel és miért: én a helyetekben KEDVES BALLIB HONFITÁRSAIM, EGY JÓ DARABIG SZÉP CSENDBEN VEZEKELNÉK.

Persze ez nem reális elképzelés: ehhez valamiféle erkölcsi érzék kellene - nos rég(és sokszorosan) bebizonyosodott ..pl. elmúlt 8 évben.., hogy ilyesmiről a ti esetetekben semmiképp nem beszélhetünk.

Úgyhogy csak verjétek tovább a tamtamdobokat (és a nyálatokat) - mostmár legalább büntetlenül tehetitek: a Zorbándiktatúrában ezt is lehet - nektek is- hajrá, rajta; folyton-folyvást!!

..hadd mosolyogjunk rajtatok! ;o)

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.16. 22:07:40

@isssti:

Kihez írsz????

Jómagam ultrakonzervatív vagyok. Árpád fejedelemkori Őseink vallását, világnézetét kedvelem.

Orbán Viktorék a balibek, amit itt már korábban bizonyítottunk a hozzászólásokban.Apja ő maga komcsi volt és a liberális európai pártközösség alelnöke sokáig.

whiterose 2011.01.17. 14:09:28

még mindig? 10-15-20-25-30-35-40-45-50.........n ezer tüntető volt????

isssti 2011.01.17. 18:51:29

@IGe: Ja, én pedig Kunczegábor nagybácsikája vagyok..

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.17. 20:25:11

@isssti:

Na és hogy tetszik a tévé műsorvezetés az unokaöcsédnek? Nem nehéz megszokni ugye. Szerep-szerep

Ilyeneket szoktam írni, fogalmazni ultrakonzervatívként:

vilagnezet.blog.hu/2009/10/12/arpad_egyhaz_allaspontja_a_katolikusok_korlevelere

isssti 2011.01.17. 21:28:18

@IGe: Gábor mindenben frappáns - bár gyomrom kiélezett visszaforgató rendszere sajnos eleddig nem engedte megnéznem K. G. médiabrillirozását(bőven elég rágondolnom, s már oda az értékes vacsora), de bizonyos vagyok, hogy e szerepkörben is hasonló hasznára válik az egyetemes magyarságnak, mint politikusként..

Linkjeid egyszer majd biztos megnézem, ha nagyon sok időm lesz: mondjuk ha nyugdijba megyek - már ha addigra lesz még egyáltalán ilyen intézmény..

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.18. 08:47:06

Tudomásom szerint a szabadsajto.com lapnál karácsony körül történt valamiféle hatalomváltás, ami miatt több alapító tag most már publikálási lehetőséget sem kap.

Az egész Sajtószabadságért Mozgalomnak árthat, ha oda olyan emberek kerültek, a...kik trükkösen adatokat szereznek és továbbítanak a megfelelő helyekre.

Próbáljátok már lecsekkolni Hort.l.nyi Gábor / történetsíró pöröly (.=o)stb és barátai szerepét ott, mert a virtus.hu-n tapsikolt az illető korábban a média törvénynek és örült, hogy az alapján a lapomat a Valláskritika Virtust és az egész virtust is be fogják tiltani. Feljelentésre is biztatott ott sokakat.

Üdv: IGe
vilagnezet.blog.hu/
vallaskritika.virtus.hu/

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.18. 14:44:37

Orbán Viktort 58 554 ember lájkolta
a Sajtószabadság oldalt meg 58 603 fő lájkolta

index.hu/belfold/2011/01/08/tobben_lajkoljak_a_sajtoszabadsagot_mint_orban_viktort/
...
Nézzük a fejlődést!

73 378 - 58 603 = 14 775 növekedés a sajtószabadságiaknál

60 364 - 58 554 = 1 810 növekedés Orbán Viktornál

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.20. 11:44:03

www.youtube.com/watch?v=lnNo1J9bBzY

Számomra, mint a Valláskritika Virtus alapítója számára van itt néhány fontos dolog a beszédben. Daniel Cohn-Bendit egyértelművé tette, hogy Orbán Viktor a kereszténység/ Vatikán mellet agitál. Ami ugyebár egy tekintélyelvű, feudalista állam és ideológiai központ. Vatikán és Európa két ellentétes dolog. Ezt képtelen Orbán felfogni és ezért a következő választásokat el fogja veszíteni, mint ahogyan elveszítette a 2002-eset is.

Balt 2011.01.29. 13:37:56

Ez pont kevés ajánlószelvény 1 db képviselőjelöltséghez is... :))

kisa 2011.01.29. 19:13:42

@isssti:
Nos, láttál ott embereket életvitelszerűen berendezkedni? Láttál embereket utcakővel dobálózni? Láttál valakit, aki felgyújtott egy autót? Láttál égő telefonfülkét? Láttál kukaborogatókat?

Talán ezért nincs szükség kordonra, rendőrségre...
Már, ha érted, mire gondolok.

isssti 2011.01.29. 21:45:49

@kisa: nem voltak rászorulva ilyesmire: a rendőrség civilizált, európai módon állt az eseményekhez - s mivel - veled ellentétben - én nem feltételezem vitapartneremről alapból, hogy gyengeelméjű, (s nem érti miről beszélünk -"ha érted mire gondolok") mégha mégannyira sem értek vele(d) egyet, bizalmam különös jeleként hadd éljek egy személyes példával: 2006. okt. 23. este 8 tájt, Rákóczi út, Uránia magasságában: békésen társalgó -zömében értelmiségi - oszlófélben levő "fideszes" tömeg. Lazán sétálgatnak (unk), beszélgetnek, s találgatjuk, vajon mi a fészkes csudát csinál az alvégen (Astoria) a szkafanderes, vizágyús, anyámtuggyamicsodás "rendőr"csapat. Majd nemsokára minden figyelmeztetés, mitöbb jelzés nélkül egyszer csak LŐNI KEZDTEK RÁNK, rám! Könnygázzal, a jócsuda tudja mivel. EMlékszem ez után egyszer csak jól láthatóan elborult agyú "rendőrök" random mód "kiemeltek" embereket: mellőlem egy jólszituált, jólöltözütt 60 körüli urat, a hajánál fogva, kb. 4-en..Képzeld, ezt követően többen mérgesek lettek a rendőrökre - szinte haragudtak! ..sőt én olyat is láttam, aki hozzájuk vágott valamit; Macskakövet mondtál? ott olyat nem láttam, de ha te mondod, azt is elhiszem- hát akkor ilyen válaszreakció is lehetett: sajnálatosnak tartom. Mint ahogy azt is, hogy u.ezen estén 70 éves édesanyám egy kapualjban kellett menedéket leljen az őt üldöző rendőrök elől (3 barátnéjával sétált haza a fidesz megemlékezésről, amikor kiszúrták őket a jószemű rendfenntartók).

És egy kérdés a végére: vajon mi lett volna a kis sajtószabi tüntetésetekből, ha azt könnygázas-viperával hadonászó- gumilövedékes félőrültek rohamozzák meg: te sem gondolod komolyan, hogy mindenki sztoikus méltósággal, helyben állva asszisztálta volna végig...
Netán Bródijancsi hősiesen rózsát tűzött volna a vizágyú csövébe, minekutána a melletteálló Tamásgáspárt véresre verik? (lásd Révész M. esete).

Elgondolkoztál? ...képes vagy rá, ugye? ..fel sem tételezem, hogy nem - én nem!

kisa 2011.01.29. 21:53:53

Kérdés: mi volt előbb 2006-ban? A vízágyú vagy a gyújtogatás? Őrjöngő futballhuligánok vagy könnygáz?
Örülök, hogy megosztottad velem személyes élményedet: én akkor a nyugati tájékán jártam, teljes nyugalomban ültem a 6-os villamoson és mentem vele a végállomásig. De azt hiszem, mindenki, aki most hiányolja a rendőrterrort, az összekeveri az okot az okozattal. ANNAk az okt. 23-nak ugyanis voltak előzményei.
Továbbá mára már az is egyértelmű, hogy ki/k (melyik párt) szította akkoriban a zavargásokat, ugyanis most - érdekes módon - sokkal durvább dolgok miatt nem ég a város.
Ugyanakkor úgy gondolom, hogy annyira különbözőképpen látjuk és ítéljük meg az eseményeket, mintha nem is ugyanarról beszélnénk. És azt is hiszem, hogy ez a fidesz múlhatatlan érdeme, hogy idáig jutottunk.
Üdv, és jó hétvégét, én már csak a partvonalról kiabálok...

kisa 2011.01.29. 22:07:06

@isssti: "Macskakövet mondtál? ott olyat nem láttam, de ha te mondod, azt is elhiszem-"
A tüntetők valamelyik alkalommal elbontották az útfelújításhoz előkészített köveket. Emlékszem a a képre, amikor egy tüntető egy útjelzőtáblát lóbál és elhajítja a rendőrök felé. Anyukádnak részvétem. Le lehet vonni a tanulságot: t
zavaros időkben nem kell "békés" fidesz naggyűlésre járni a város közepén, ahol a felajzott szurkolók tüntetni szoktak. Merthogy érdekes módon se előtte, se utána soha TÖBBÉ NEM VOLT NAGGYŰLÉS az Astoriánál. Csak éppenpont akkor...

isssti 2011.01.30. 11:29:35

@kisa: nos, te(ti) vagy(tok) azok a tipusú ember/ek, akivel soha nem érdemes elkezdeni társalogni - időről időre el-el követem ezt a hibát, de most igyekszem megfogadni: tényleg NEM!

..szerencsére a dolgok helyükre kerültek, s ti megfelelően reprezentálva törpe kisebbséggé váltatok - ekkora a súlya szavaitoknak is!
És ne legyenek illúzióid: a határon túli választójoggal ez jópár évtizedig igy is marad.

Ami pedig a tanulságokat illeti: elmondom a rövid alap különbséget köztetek "ballibek" és köztünk: ha téged cca. 2 hete jól megruháztak volna a Pintér fiúk, mire valószinűleg(biztos!!) sokak részéről viszont agresszió lett volna az érthető válasz: én biztos nem azt mondanám: "zavaros időkben nem kell erre járni demonstrálni", hanem együttéreznék veletek, tüntetőkkel - akárhogyis alakult a végső kép - ez az alap különbség közted/tek, s köztem/ünk!

Válaszod nem tart igényt becses érdeklődésemre - akár ne is fáraszd vele magad: szavaid totálisan indifferensek - törpe kisebbség hangyabüfögései..

kisa 2011.01.30. 13:18:48

@isssti: Pontosan ezt írtam én is. Hogy hála a fidesz évtizedes tevékenységének, már soha nem lehet köztünk értelmes párbeszéd - ti nem beszélni szerettek, hanem ukázt osztogatni.
Nos, szerencsére erre már részemről nincs is szükség, külföldön élvén leszarom a ht szavazójogot és a kádárista lavórban fürdés 3/3-os mámorát meghagyom nektek: építsétek csak a szocializmust ti, konzervatív magyarok: az értelmesebbje már csak nevet rajtatok a biztos távolból.

isssti 2011.01.30. 16:32:38

@kisa: Végre egy jó hir: ha még sokan döntenek közületek igy, mindenki csak jól jár: azért tüntetgetni visszajársz, látom - hát gyertek is: nem kell félni, a szemkilövős idők elmúltak!

A szavatok meg csak pont annyit ér, amennyit érdemel ...ezt pedig nem én fogom eldönteni - de mégcsak nem is te, vagy Konrádgyuribácsi..

kisa 2011.01.30. 19:24:37

@isssti: "végre egy jó hir: ha még sokan döntenek közületek igy, mindenki csak jól jár:" - valóban: maradnak a hülyék, azok meg jól ellesznek egymással.
Soha semmilyen tüntetésen nem voltam. Egyébként a pontosság kedvéért: - a molotov koktélos, kukaborogatós, autógyújtogatós, tévészékház-elfoglalós, Kossuth-teret-széthugyozós idők valóban elmúltak.
És tudod: nem mindig azoknak van igaza, akik többen vannak vagy hangosabbak: tízmilliárd légy is tévedhet...

isssti 2011.01.30. 21:39:22

@kisa: ..szavaid önnön magukért beszélnek: szükségtelen, hogy bármit hozzátegyek.

Szűk látókörű kisebbség vagytok - de szerencsére már nem kártékonyak: súlyotoknak megfelelő reprezentációval hálistennek nem sokat tudtok ártani a dolgokba..

..és imigyen múlik el a dolgok (kétes) dicsősége -számotokra: ÁMEN!

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.02.01. 10:26:40

Folkel Robert felvetésének megoldása, hogy velünk is tárgyaljon a kormány és ne csak az EU-val. Hivatalos és megfelelő levél írása az EU média ügyekért felelős biztosának, a kormánynak és a külügyminisztériumunknak. Amiben kérjük bevonásunkat a tárgyalásokba, vagy minimum a követeléseink érdemi figyelembe vételét.

A régebbi vita itt található:
http://www.facebook.com/topic.php?topic=253&post=1803&uid=169854769717975#!/Tolsztoj/posts/180208755349243

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.04.16. 15:27:56

Fölkel Róbertnek üzenném így nyilvános felhívásban, javaslatban, hogy érdemes lenne megint benéznie Orbán Viktor oldalára tárgyalási szándékkal, hátha már nincs onnét kitiltva. Engem két hónap kemény, de építő kritikák után kitiltottak, de most visszaengedtek. www.facebook.com/orbanviktor/posts/139455966125616?ref=notif&notif_t=share_comment

www.facebook.com/sajtoszabadsagert/posts/204442512910695?ref=notif&notif_t=like

Orbán Viktor igazi túlélő szélkakas politikus és lehet, hogy oda próbál állni ami biztosíthatja a további túlélését. Ha nem teszi, akkor elbukik. Nekünk meg a céljaink elérése fontosabb, mint egy esetleges sértődöttség.

Norbert Molnár: A lemondása körülményeiről is érdemes tárgyalni. Jobb mint az emberélet áldozatok. Mert a tüntetések eldurvulhatnak.

Norbert Molnár: Viktor ravasz ember és ugyebár a 2006-os eseményeket sokak szerint ő mozgatta a háttérből. Jobb gondolkozni, mint hinni ebben a kérdéskörben.
süti beállítások módosítása