Valláskritika, Mítoszirtás és Hit-Eltérítés sok Humorral

Világnézet

Para-Kovács botrányos kijelentése a pornográfia ellen

2010. január 22. - IGe

MTEE jelenti: Aljas provokációnak, a pornókedvelők, a pornósztárok és nézők elleni botrányos kirohanásnak nevezte Kovi Zsolt, a XXX NP elnöke a Dugj rádió egyik keddi műsorában elhangzottakat; Kis Pöch Tamás, az Országos Rádmászok és Lepedőt Gyürünk Testület (ORLGYT) XXX NP-s tagja szerdán sürgősséggel hatósági vizsgálat elrendelését szorgalmazta.

Kis  Pöch Tamás közlése szerint kedd délelőtt Bakkancs Tibor műsorvezető telefonos beszélgetőpartnere, Para-Kovács Imre a műsorban azt mondta: "egy gyerek fejlődését két dolog tudja délelőtt tönkretenni, a kereszténység és a pornográfia". 

Kovi Zsolt az MTEE-hez szerdán eljuttatott közleményében azt írta, "szánakozva figyeljük az említett sajtóorgánum erőlködését, mely a közösségi és erotikus értékek lerombolására irányul.

Ez a destruktív viselkedés csak egy frusztrált kisebbség sajátja, és visszhangtalan marad a magyar társadalomban - írta Kovi Zsolt. "Nem ülünk fel az aljas provokációnak" - hangsúlyozta, megerősítve a frakciószövetség azon elhatározását, hogy semmilyen közösséget nem vállalnak a Dugj rádióval, vagyis nem hajlandóak megszólalni a hullámhosszán. 

Kis Pöch Tamás, az ORLGYT tagja szerdán sürgősséggel hatósági vizsgálat elrendelését szorgalmazta, de közlése szerint a testület baloldalt hordók többsége nem támogatta a javaslatot. "Úgy vélem, az elhangzottak felvetik a médiatörvény és az Alkotmány által védett alapértékek sérelmét, valamint alkalmasak a pornókedvelő emberek erotikus érzékenységének megsértésére. Pap STOP tiltakozó kampányt indítunk." - fogalmazott az MTEE-hez eljuttatott közleményében Kis Pöch Tamás.

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnezet.blog.hu/api/trackback/id/tr351692905

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tíz kérdés Semjén Zsolthoz 2010.01.23. 02:39:26

Semjén Zsolt mindjárt ORTT-hez szalad, ha róla neki nem tetszőt mondanak, mi van amikor ő mondja ugyanezt? Para-Kovácsról ugyan egyértelműen viccelt. Konkrétan azt mondta, hogy a kereszténység „délelőtt” tudja tönkretenni a gyereke...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efhábé 2010.01.22. 20:47:37

@Metal Warrior: Soha senki nem mondta, hogy a homokosokat tisztelni kell. A jogaikról van szó, azokat kell tisztelni.
Az "utcára vivés" nemzetközi hagyomány, a meleg büszkeség napja is a melegek jogairól szól, nem a melegek tiszteletéről.

csorsza 2010.01.22. 20:47:46

@balage_81: ja, és a stílus maga az ember.

Fulib 2010.01.22. 20:54:59

@IGe:
Bár a kommentemből lehet nem az jött le, hogy nem vagyok hithű vallásos, de így van.
Így nem azzal van bajom, hogy bírálja a kereszténységet, mert ahhoz szíve joga. De, hogy indokok nélkül beleböfögi az éterbe, hogy a gyerekek életét egy vallás tönkreteszi, az már finoman szólva sem szimpatikus.
Főleg, hogy sehol sem kötelező hittant tanulni.

Amiket írtál, azok többsége történelmi tény, nem tudom, hogyan kapcsolódhat a mai hitoktatáshoz.
A vallási háborúk esetleg. De abban meg az iszlám és a zsidóság a profi mostanában.

efhábé 2010.01.22. 20:58:34

@csorsza: Hülyeséget beszélsz.
nincs ortodox halacha, halacha van. Aszerint pedig természetesen fel lehet venni a zsidó vallást.
Valóban nehezebb felvenni, mint a térítő vallásokat, mert azok azt mondják, előbb térj meg, aztán tanulj, a zsidók meg azt mondják, hogy előbb tanulj, aztán, ha már tudod pontosan, hogy miről van szó és még mindig akarod, akkor térj be.
Ez nyilván nem jófejség meg liberális választási lehetőség, hanem arról szól, hogy a zsidó vallás a tett vallása, a vallás tettekből áll, ergo addig nem lehet valaki zsidó, amíg nem tudja, mit kell tennie.
További különbség szotériológiailag is van, ami miatt nem térítő a zsidó vallás.
A kereszténység szotériológiája szerint üdvözülni csak a keresztség felvétele által lehet, míg a zsidó vallás szerint nem feltétele az üdvözülésnek a zsidó vallás felvétele, mások is üdvözülhetnek.

balage_81 (törölt) 2010.01.22. 20:59:25

@csorsza: láttál te már olyan embert, aki meg van keresztelve, de nem hívő? akkor hol mondasz te nekem ellent? a zsidó vallás követői pedig nyomulnak akár csak a zsidók körében, hogy térjenek meg? na ugye? össze lehet hasonlítani a kettőt? hát persze, csak nem érdemes. érti ezt? dehogy érti...

sertésszamba:-/ malacmambó 2010.01.22. 20:59:54

Ez mind mind baromság. A jogot tisztelni...vagy a jogukat ahhoz amik...

balage_81 (törölt) 2010.01.22. 21:00:29

@csorsza: hogy kéne ezekkel a kifinomult nácikkal beszélni? van esetleg valami ötleted?

efhábé 2010.01.22. 21:04:44

@balage_81: "a zsidó vallás követői pedig nyomulnak akár csak a zsidók körében, hogy térjenek meg?"

Micve-tankokról hallottál már? Tfilint tukmáló chabadnyikokkal találkoztál már?
Vannak olyanok, akik nyomulnak a zsidók körében megtérés-ügyileg.

gitáros 2010.01.22. 21:12:58

@csorsza:
Hogy a viharba ne lehetne. Bármilyen furcsa, kitérni nem lehet.

@balage_81:
Hol látsz te itt "kifinomult" nácikat? Jocó, S.Annyika és társaik simán primitív barmok. A szólásszabadság szerintük azt jelenti, hogy gátlástalanul fröcsöghetik a faszságaikat bármelyik kisebbségre, zsidókra, melegekre, bárkire. Nyilván a kocsmában is csak az egy fejjel kisebbnek mernek beszólni. Faszok.

balage_81 (törölt) 2010.01.22. 21:13:27

@efhábé: igazad van, nyomulnak. bár a katkók is csak ennyire nyomulnának, és csak a sajátjaik körében. egyszerűbb lenne mindenki élete és kevesebb farizeus farkat kéne látnom aki nem is igazi keresztény

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.01.22. 21:15:17

@Fulib: Engem is gyanúsítottak meg már többször is ateizmussal, mert olyan honlapokon és vitákban is megfordultam, de én bizony szabadgondolkodó vagyok, az meg se nem ateista, se nem teista világnézet.

Úgy gondolom, hogy a keresztény katolicizmus sokkal tovább tudta terrorizálni (ha más nem ízlésterrorral) hazánk lakosságát, mint az úgynevezett szocialista kommunizmus. Egyik cirka negyvenvalahány év, a másik meg ennek 15-20 szorosa időszak. Többen vissza akarták, akarják itt hozni ezen sokkal hosszabb ízlésterror rendszerét. Ami alapján teljes tiszteletet és méltóságot követelnének maguknak.

Nos szerintem nem kell a világon semmit és senkit sem tisztelni és minden és mindenki bírálható, kritizálható. Az az ideológia, amely biztos alapokon áll kiállja ezt az ízlésszabadságot.

_nyuszi_ 2010.01.22. 21:17:22

rettenetesen unalmas már, hogy szinte minden blogon, kb. 2 perc múlva egymás vallásának basztatása megy. rendkívül primitív módon, vagdalkozva, kizárólag azért, hogy megmutassák a kedves kommentelők, hogy ki a fasza gyerek, ki tud nagyobbat rúgni a másikba.
én vadkeresztény vagyok. nem jobbikos, nem gárdás, csak egyszerűen így alakult, ezt választottam. (és csak csendben jegyzem meg, hogy a kereszténynek lenni nem egyenlő a templomba járással, sem a papsággal). az egyik legjobb barátném zsidó.
a melóhelyen az egyik legkedvesebb munkatársam homokos.
le tudok velük ülni meginni egy sört, anélkül, hogy egymás torkának ugranánk.
sajnos vannak provokátorok, mindkét-mindhárom oldalon, akik gerjesztik a feszkót, közben jót röhögnek a markukba a vitatkozókon.
ne legyetek buták!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.01.22. 21:18:44

@balage_81: parancsolj
itt vagyok..

nagyanyamek eroszakos nyomasara, a csaladi beke kedveert meg vagyok keresztelve.

es az egyetlen dolog amiben hiszek az a magam ereje.
semmifele bosszuallo, fenyegeto, eletemnek tobbezer eves idejet mult dogmak alapjan szabalyokat alkoto emberfeletti entitasban nem hiszek. soha nem is hittem. 12 evbesen olvastam egy katekizmust kivancsisagbol es akkor ertettem meg, hogy ez nekem nem is kell es nem is fog soha kelleni.

zuhano repulon sem...

csorsza 2010.01.22. 21:19:53

@efhábé: na, azért azt a halacha-t biztos másképp értelmezi egy ortodox rabbi, mint egy neológ. Ilyen értelemben értettem. Tudod: két zsidó, három vélemény :)

Lone Starr (törölt) 2010.01.22. 21:22:38

@IGe: "...másrészt az emberiség háborúinak nagyobbik részét vagy vallások zászlói alatt vívták, vagy vallási vezetők áldásával."

Szánalmas. Az egész XX. század az ateizmus diadalmas zászlói alatt rogyadozott.

" A vallási és hitbéli különbözőségek több háborút eredményeztek, mint bármi más."

A több az egy mennyiségi kategória. Minőségileg a vallásellenes világháborús bűnösök tömeggyilkos teljesítménye felülmúl minden képzeletet.

"Ha a háborúkat területszerzés miatt vívták, Istent mindig a területét védő nép mellé állították..... Megválaszolatlan azonban a keresztes háborúk idején kialakult helyzet. Ki oldalán állt Isten? A keresztes lovagokén, akik népek ellen vonultak Isten zászlói alatt, vagy a szuverinátusukért küzdő, népüket és területüket védelmező megtámodottakén? Nietzsche tömören fogalmaz: A keresztes hadjáratok - magasabb szinten űzött kalózkodás, semmi több."

Arabok-keresztények...Persze nem egy fáklyásmenet a keresztes hadjáratok története, de:
732: Poitiers. Ha ott nem állítja meg Európa a mórokat, akkor beözönlenek és szevasz nyugati kultúra, mielőtt elkezdődött volna... Úgy tudom, ez időben megelőzte a keresztes hadjáratokat. Ha létezik egyáltalán ok-okozat, az ok MINDEN esetben megelőzi az okozatot.

" Az egyház és a papság módszerei és eredményessége semmiben sem maradt el a sztálinista és hitlerista hóhérlegények kínzókamráinak leleményes teljesítménye mögött."

Miért vitatja el vki a tökélyre fejlesztőktől az érdemeiket?
Az inkvizíció áldozatainak száma 500 évre elosztva SZUPERBRUTTÓ négyszázezer fő, több tízezer autonóm inkvizítor egyéni teljesítményének összegzése - nem szép dolog, de Sztálin egy-egy jobb évben intézett ennyit.
Miféle arányok ezek? Jól van ez az András bá, vagy csak a fejében labdázó plüss-Nietzsche-figurákra hallgat?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.01.22. 21:24:16

@az igazi Sipi: ja hogy miert is mondtam ezt el...
hogy a keresztenyseg nem leveheto. egyszeruen nem lehet tole megszabadulni. gyerekkoromban akaratom ellenere megkerteszteltek es eletem vegeig tartani fogjak a markukat es ram fognak hivatkozni a vilagon, mint kovetojukre, holott _semmilyen_korulmenyek_kozott_nem_vagyok_kereszteny_

hat milyen egy mocsokos, kozepkori, huberi szemetseg ez?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.01.22. 21:26:07

@Lone Star: a tortenelemhamisitas nem celravezeto bizonyos intelligenciaszint feletti vitapartnerek eseteben...

ezt lehet a torzskocsmaban a harmadik vbk utan beszopjak a haverok, de itt azert ne probalkozz vele;-)

nemecsekerno_007 2010.01.22. 21:26:29

Ezt hihetetlen.
Hogy lehet valakinek a hitét bírálni? Szerintem sehogy Ez indifferens, hogy én is mondjak valami okosnak hangzót :) Maximum a keresztény egyházat vagy azt lehet bírálni amit elkövettek. És én még azt hittem, hogy csak a politikai megosztottság miatt van ennyi feszültség a társadalomban.
Véletlen tévedtem ide, de máskor véletlen se fogok. :)

Érdekes látni, hogy mások mire verik magukat. :)
Boldogok a heringek...

balage_81 (törölt) 2010.01.22. 21:28:10

@az igazi Sipi: én is így értettem. mert a kollega arra hívta fel a figyelmem, hogy a keresztelést nem választja senki, akkor mit beszélek arról hogy a katolikus vallás egy felnőtt ember választása. nagyon is az. kereszteléstől függetlenül.

efhábé 2010.01.22. 21:34:31

@csorsza: Másképp értelmezi, persze, de attól az még ugyanaz a halacha. Egyébként a betérés kérdésében meglehetősen egyforma minden irányzat, az ortodoxoktól a konzervatív irányzatokon át egészen a reformig mindenhol ugyanúgy zajlik a dolog. 3x elküldés, utána hosszú tanulási folyamat, majd vizsga a bét-din előtt, aztán férfiaknak kötelező részvétel Vágó István: Le a fitymával! c. metélkedőműsorában, a nőknek pedig mikve.

_nyuszi_ 2010.01.22. 21:36:24

@az igazi Sipi:
"nagyanyamek eroszakos nyomasara, a csaladi beke kedveert meg vagyok keresztelve."
éééééés? fájt? vagy kevesebb lettél tőle? vagy szégyelled?

"12 evbesen olvastam egy katekizmust kivancsisagbol es akkor ertettem meg, hogy ez nekem nem is kell es nem is fog soha kelleni."
OMG!!!

p.gono 2010.01.22. 21:39:00

ez egy vicc nem? a kispöcstamás, meg azizé neve... ezt valami humorista írhatta.
a pornóipar fellázad amiért egy parakovács azt mondja gyerekeknek semmiképp?
mégis visszatér a kretén magazin?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2010.01.22. 21:39:39

@az igazi Sipi: ezt kicsit túlliheged. Mit kéne levenni a keresztségből? Én is megvagyok keresztelve, sőt, a családi legendárium szerint egyszer egy cigányasszony is megáldott. Mindez olyan szinten érdektelen számomra, hogy csak na, nem akarom "levenni" azt, hogy egy bohóc leöntött vízzel. Egészségére.
Megjegyzem, asszony nincs megkeresztelve, mégis sokkal elfogadóbb a keresztényekkel, mint én. Mondjuk az mostanában nem egy teljesítmény...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.01.22. 21:43:45

@már nyuszi: igen, szegyellem.

es nem kivanom, hogy ram hivatkozzanak, mint tamogatora, mert nem vagyok egyik egyhaz tamogatoja sem. vajon hany 10-100 millio ilyen "hive" van az romai katolikus egyhaznak, amivel manipulalja a vilagot?

[c] 2010.01.22. 21:45:33

@Metal Warrior: Nem tudom, mi az a liberális dogma, én liberális vagyok a szó hagyományos értelmében és azt vallom, hogy se nem tisztelni, se nem tömjénezni nem kell, ellenben elfogadni igen.
A melegfelvonulás nem a melegbüszkeség, hanem a melegöntudat felvállalása, egyébként - épp a vele kapcsolatos ellenérzések miatt - már elég ritka madár a rózsaszín pávatollas, tangás felvonuló.
A vallás-párhuzam: igen, mások hitbéli meggyőződését is el kell fogadni, ellenben azt nem, ha valaki ránk akarja erőszakolni a sajátját. Ha a gyerekeknek megmondják az iskolában, hogy márpedig hinni kell abban, hogy a Jóistenke teremtette a világot et cetera, et cetera, az, ha nem is erőszak, de kényszer - gyorsan leszögezném, hogy nem teljesen kívülállóként ugatok erről, katolikus iskolába jártam.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.01.22. 21:46:51

@Before: nem a fizikai resze zavar, hanem az, hogy hivatkoznak ram. es meg mas milliokra. es erre hivatkozva tesizk el az adofizetok penzet es abbol vegzik az agymoso tevekenyseguket.

erdekes modon, mekkora felhaborodas van a szcibol, amikor emberek penzet zsarolja ki.

ebbol miert nincs?

es tudod mi a legdurvabb? egyszeruen kinyilartkoztattak, hogy a keresztseget nem lehet meg nem tortentte tenni. tehat te mindenkepp a "listan" maradsz es akkor is alapjaul fogsz sozlgalni a lenyulasoknak, hatalommal valo fenyegetesnek, ha semmi kozod az egeszhez.

[c] 2010.01.22. 21:48:55

@lúzer_: Megjegyzem, a tolerancia nem azt jelenti, hogy akit tolerálok, azzal mindenben egyet kell értenem. Vitatkozni, kételkedni szabad, kényszeríteni nem.

Cockpit (törölt) 2010.01.22. 21:49:18

@balage_81: Fulladj meg csiganyákban görény. abszolút nincs igazad. A zsidóság izgága szellemisége provokál mindenkit a világon folyamatosan 2000 éve baszki. Aki nem veszi ezt észre az marha.

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2010.01.22. 21:49:51

hehe. mondjuk, ha nem kereszténységet mondott volna vallás helyett, akkor nem volna min kiakadni, de gondolom nem nyelvbotlás volt. ráadásul szakadjunk már el attól, hogy ha kereszténységet fikázzák, akkor az a katolikusoknak szól. ezt mindkét oldal, pro és kontra minden alkalommal beszopja. éppen úgy keresztény a hitgyüli, vagy az ezernyi USA-beli szekta is.

én teljesen szabadgondlokodó vagyok, de idezzen már valaki az újszövetségből egyetlen mondatot, ami bárkire is káros lenne. abban, ha jól emlékszem a szeretetről, a megbocsátásról meg ilyenekről esik szó. pfff, veszélyesnek tűnik.

és nekem ne jöjjön senki Giordano Brunoval. minden egyháznak megvan a maga sötét múltja, mindnek.

IGe: én is összevissza elütöm a betüket ezen pici szar laptopon a sötétben, de azért a nagybandós komment az imidzsromboló...

Cockpit (törölt) 2010.01.22. 21:50:48

@lúzer_: Melyik iskolában kényszerítenek erre te vadbarom ? Istenem ennyi marhát !

_nyuszi_ 2010.01.22. 21:51:10

@az igazi Sipi:
mint ahogy említettem kereszténynek lenni nem egyenlő a katolikus egyházzal. ne mossuk össze a dolgokat!
csak nyugalom. nem rád hivatkoznak.

első kommentemet továbbra is fenntartom:
rettenetesen unalmas már, hogy szinte minden blogon, kb. 2 perc múlva egymás vallásának basztatása megy. rendkívül primitív módon, vagdalkozva, kizárólag azért, hogy megmutassák a kedves kommentelők, hogy ki a fasza gyerek, ki tud nagyobbat rúgni a másikba.
én vadkeresztény vagyok. nem jobbikos, nem gárdás, csak egyszerűen így alakult, ezt választottam. (és csak csendben jegyzem meg, hogy a kereszténynek lenni nem egyenlő a templomba járással, sem a papsággal). az egyik legjobb barátném zsidó.
a melóhelyen az egyik legkedvesebb munkatársam homokos.
le tudok velük ülni meginni egy sört, anélkül, hogy egymás torkának ugranánk.
sajnos vannak provokátorok, mindkét-mindhárom oldalon, akik gerjesztik a feszkót, közben jót röhögnek a markukba a vitatkozókon.
ne legyetek buták!
és most elköszönök, mert további parttalan vitának nem látom értelmét. 'cakát!

Cockpit (törölt) 2010.01.22. 21:51:37

@éjjeli_alkesz: Végre egy értelmes ember ! Igazad van !

[c] 2010.01.22. 21:56:38

@Cockpit: Melyik párt programjában is van (volt? nem tudom, még szerepel-e) benne a kötelező hitoktatás?
Egyébként: nem, persze, hogy nem muszáj egyházi iskolába járni. Inkább a szülők erőltetik, ha már.

És mosd ki a szádat.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.01.22. 21:58:58

@már nyuszi: szerinted egy blogpost kommentelesenek az a celja, hogy egyetertesben igyunk, vagy az, hogy kulonbozo allaspontokat megvitassunk..?:-D

taecleau 2010.01.22. 21:59:12

@Fulib: "Főleg, hogy sehol sem kötelező hittant tanulni."

Áprilisig!

banurr 2010.01.22. 22:04:32

@balage_81: Igen, én például megkeresztelt állapotban leledzem és leszarom. Nagyapám és apám hithű kommunista volt (béke poraikra), én meg rohadtul leszarom az egész világnézetet, majd én eldöntöm kinek hiszek, miben hiszek.

Lone Starr (törölt) 2010.01.22. 22:07:41

@az igazi Sipi: Én elfogadom az európai történelmet organikus egységként. A hosszú XIX. sz. végéig. Ebben benne van a középkori világkép annak minden borzalmával. A vallás ebből csak egy aspektus. Az egyház emberi konstrukció, 2000 éves, kontinuitással rendelkező struktúra. Nyilván szétrohasztotta önmagát belülről ennyi idő alatt, ha más nem, az oligarchizálódás vastörvénye által. A bajom azzal van, hogy a ma értékeit kérje számon valaki egy keresztes háborún.
Faszság. És éppen e keresztes háborúzó csávók utódaiként és kulturális örököseiként áll neki vki KIEMELTEN, kizárólag "magunkat" basztatni.
Amikor a világ összes kultúrája ugyanebben a filozófiai stádiumban volt. Az aztékok se voltak jobb arcok ekkortájt. A téridő kontextus épp vallásos társadalmaknak kedvezett. Ezzel nem megbékélni, ez faszság.
Maga a bejegyzés alapjául szolgáló idézet:
Tény, hogy egzakt értelemben véve ez az inkriminált idézet, ha arra vonatkoztatom, hogy ma olyan vallásosnak nevelni a gyerekem, mintha Krisztus után 300, vagy 1300 lenne, az pl. szerintem is butaság és szar a gyereknek.
Definíciós kihívás a Para-Kovácsot értelmezni.

_nyuszi_ 2010.01.22. 22:08:15

@az igazi Sipi:
ez nem megvitatás, hanem földbedöngölés.
tudod, volt-van egy blog, ahová mindenféle embereket összehordott a szél. sokféle életfelfogás, különböző vallás, vagy ateizmus, aztán mégis 2006 óta tarjuk a kapcsolatot. sörözni is eljárunk, etc. egyszerűen nem voltunk paraszt bunkók egymással. és megvan bennünk a megbeszélés képessége. ennyi a titok.

éjjeli_alkesz · http://latensiszakos.blog.hu/ 2010.01.22. 22:22:00

@Lone Star: @már nyuszi:
kb. ennyi, meg amit fentebb írtam.
csak persze para k. védői örökké adósak maradnak azzal, hogy az Újszövetségből bármilyen, gyermekekre veszélyes tézist idézzenek. meg az inkriminált kijelentés értelmét sem indoklta mág senki. na mindegy is. megyek, oszt tolok egy nagyfröccsöt. aki meg azon heregli magát még vannak gyerekek, akik hittanra járnak, az szintén igyon egy nagyfröccsöt.

szuncu 2010.01.22. 22:25:28

@Lone Star: Sajnos nagyon sokan azt gondolják, hogy az ember már az V. században űrhajóval repkedett a Marsra, csak aztán jöttek a papok és elterjesztették, hogy a Föld lapos. És egyébként is a keresztes háborúkig békében és szeretetben éltek egymás mellett. Vagy akik bírálják a katolikus egyházat, mint a tudomány fejlődésének akadályozóját, nem gondolnak arra, hogy évszázadokig nem lett volna semmi tudományos fejlődés az egyház nélkül. Még írni-olvasni is szinte csak az egyháziak tudtak. Ez persze nem mentség az elkövetett bűnökre, csak jó lenne kicsit tisztábban látni a történelmet.

_nyuszi_ 2010.01.22. 22:26:16

ja! és para-kovácsnak bizonyára hízik a mája, hogy ennyit beszélnek róla.
végre megint felkapták. túl sokáig volt csend körülötte, aztán már nyüzsögni kell, hogy képben legyen megint. valamiből meg kell élni, ugyebár...

_nyuszi_ 2010.01.22. 22:30:42

@éjjeli_alkesz:
helyes. egészségedre!

jönnek a választások, osztán a szadesz eltűnni látszik. kell egy kis buzdítás a kollégknak. ennyi!

AutosVilli 2010.01.22. 22:35:44

Lényegi kérdés a meg cenzúrázott médihatalommal bíró,kettös tehetlenség folytán,a népelött megalázott és a nép által felmelt nagyjaink,kinek munkássága és szellemisége gyanánt,erkölcsi magaslatba érezeti magát,minden nem anyagivilágot magáénak valló és azzal mélyen egyetértő,honpolgárunk.
Kik nem vetikmeg a hús örömét,boldogságukba belefeledkezett öröm odákkal és magasztos ön kínzással csábulnak,mindenféle ellentét írányában,a modern elpolgáriasodott úri parsztság révén.S nem feledjük el azokat akik halhatatlanságuk révén sokáig lebegnek szellemiségün felett,kultúr környezetnek álcázott,hagyomány csúfoló jelmezeikben,kinek a mindenenekfeletti uralmat az anyagi javak birtoklásánkeresztül kifejezhető érzékiség támogat.
Ugyanakkor sokunkban felmerülhet a kérdés ,milyen szentség által létrehozott világnézetébe fér bele a mindent megengedő,de testvériesen eloszto,önzetlenségen alapuló,segíteni akarás az uradalmat el nemszenvedők,és azok morzsáit szedegető lelki árvák közörében.
Tovább is folytatnám ezt a baromságot mert kb ennyi értelme van a posztnak is.

_nyuszi_ 2010.01.22. 22:51:48

@AutosVilli:
ezt te írtad?
csak mert az igekötő egybe írandó az igével.kivéve, ha Ha az igekötő követi az igét, vagy igekötő külön szó marad, ha közte és igéje (vagy igeneve) között más szó is van
pl.be, ki, le, fel, meg ,el ,át, rá, ide, oda, szét, össze, vissza
szal: megcenzúrázott

_nyuszi_ 2010.01.22. 23:06:50

@Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa:
jó estét Kornél!
csak a szokásos választások előtti zsidózás-keresztényezés

doktor.dikhed 2010.01.22. 23:30:29

Nagyon durva, hogy ebből a kijelentésből ekkora hír lett. Villogunk a Nobel díjasainkkal, meg azt hisszük, hogy borzalmasan okosak vagyunk. Röhögünk, hogy az amerikai tudatlan, közben borzalmasan nagy sötétségben élünk.

Gera 2010.01.23. 00:44:43

Nem hiszek isten létében és nem komálom különösebben az egyházakat, de nem osztom PKI véleményét. Sokat kell még fejlődnie az emberiségnek ahhoz, hogy a vallások a legkárosabb dolgok közé tartozzanak. Én is az önálló gondolatokat preferálom a dogmák helyett, de szerintem alapvetően pozitív a vallások közösségteremtő és -megtartó ereje. Nem gondolnám, hogy ma a vallásosság a legnagyobb problémánk.Szóval én valahol megértem azokat, akiket sért PKI véleménye,
DE
azok legyenek szívesek kussolni ilyenkor, akik szerint a vallástalanok bűnösök, pokolra kerülnek, stb, mert semmivel sem gázosabb ez a vélemény ennél az általános katolikus álláspontnál.

stratez 2010.01.23. 01:31:42

Para-Kovács kiszólása ízléstelen és ostoba. Azt hiszi, hogy menő a keresztényezés, pedig csak bunkóság. Ahogy a zsidózás vagy a muzulmánozás is. Ennyi...

Fulib 2010.01.23. 01:48:48

@taecleau:
Nem lesz semmi áprilistól. Az a Jobbik-kormányprogram része, amihez Jobbik-kormány kellene, továbbá a lehetetlen: végigvinni teljes ellenszélben a szándékot.

@IGe:
Mért ne lehetne akár teljesen tisztelni? Nem értem. Mért lennének egy vallás hívei felelősek a vallásuk nevében cselekedők tetteiért? Annyi viszont elvárható lenne, hogy nem hozzuk összefüggésbe _alaptalanul_ a gyermekek tönkretételét a követett vallásukkal. Amúgy teljesen eltért a téma ettől a lényegtől.

@az igazi Sipi:
Nem fognak rád hivatkozni, támogatást kapni főleg nem: csak azok után kapnak, akik a népszámlálás során az adott felekezethez tartozónak tartják magukat.
A szcientológia módszerei lényegesen durvábbak, ezért van ott felháborodás: ilyen pl. kapcsolatmegszakítás (Disconnection) a családtól, vagy az 1,8 millió Ft-os továbbképzési pakett.

born to shop forced to work 2010.01.23. 03:47:22

@az igazi Sipi:
tokeletesen egyetertek, en is igy vagyok vele.

pereszke 2010.01.23. 04:57:15

@efhábé:

-a homokosokat kerülöm
-az isteni segítséget várókon csak röhögni tudok így 2010 környékén
-a zsidókat sajnálom, hogy nem jut nekik hely ezen az elcseszett bolygón
-a fentiek mind részei egy nagyobb, embernek nevezett halmaznak, ami úgy ahogy van szánalmas. mi értelme lenne ezekből bármit kiragadni, én pl simán utálok mindenkit.

- gondolom a tisztelni azt jelenti nálad is, hogy tiszteletben tartani?

-bármelyik vallás mellé odatenném a 18-as karikát, ha még akkor is elég hülye hozzá valaki hogy higgyen akkor úgyis menthetetlen.

- para-kovácsról meg csak annyit, hogy aki olvasta vagy hallotta már korábban az pontosan tudja mekkora jelentőséget kell tulajdonítani a fenti mondatnak. Ide inkább csak azért került címlapra mert behoz egy csomó olvasót

/u.i. azért a legmagyarabb + legkeresztényebb a legszánalmasabb és legártalmasabb fajta/
bocs ha megbántottam valakit, lehet névtelenül fröcsögni

ergerberger 2010.01.23. 05:42:28

IGe, te annyira agyatlan köcsög faszparaszt módon vagy ateista, hogy már lassan miattad lesz égő ateistának lenni. Miattad fogok betérni katolikusnak, baszd meg, csak hogy ne legyek egy gittegyletben egy ekkora barommal.

szerintem inkább (törölt) 2010.01.23. 05:59:33

Hogy semmi sem az, aminek az átlagosan tájékozott egyed látja, arra jó példa az Inkvizícó intézménye.

Senki se gondolná, de a hivatalosan kinevezett és e minőségükben eljáró inkvizítorok túlnyomó többsége felvilágosult, művelt emberként mindent megtett, hogy a vallási türelmetlenség minél kevesebb áldozattal járjon, miközben szívósan és főleg taktikusan törekedtek tisztségük megőrzésére, éppen azért, hogy - tisztában lévén a veszéllyel - ezt minél tovább tehessék.

Nekik köszönhetően, közvetlenül a szent Inkvizíció hivatala ténykedésének, egész Európára vetítve, rendkívül alacsony, alig pár száz főre tehető áldozata volt, miközben csak Svédországban több, mint hatvanezer áldozata volt a civil kezdeményezésű vallási tébolynak.

Hát még máshol.

szerintem inkább (törölt) 2010.01.23. 06:16:42

Az inkvizícióról írottakban a szemléletnek ugyanarról a fajta torzulásáról írtam, mint ami IGe kommentjében is fellelhető. Vagyis mindegyik megállapításának van ugyan valóságalapja, de az egész összességében olyan demagóg módon eltúlzott, elferdített, hogy az ebben a formában már csak közönséges mocskolódás, köze nincs a tényekhez.

kisa 2010.01.23. 06:40:22

Szerintem a kereszténységnek egy nagy bűne van: komplett civilizációkat bírt kiirtani úgy, hogy soknak még nyoma is alig maradt. (inkák, maják - hogy a leghíresebbekkel kezdjem, fülöp szigetiek, és a többiek) Mindezt a krisztusi szeretet jegyében, természetesen.
És valóban, semmi nincs az Újszövetségben, ami konkrétan, betű szerint káros lenne a gyerekre. A gondolkodásmód, az egy igaz hit az enyém és csak az enyém mentalitása, a türelmetlenség és intolerancia az, amit a kereszténységgel együtt magába szív, még mielőtt módja/esze/ lenne ahhoz, hogy elgondolkodjon rajta.

szerintem inkább (törölt) 2010.01.23. 07:09:38

@kisa: Sajnos téves, történelmileg nem helytálló megállapítás. Említett civilizációk ugyanis egyértelműen a gyarmatosítás közvetlen következményeként pusztultak el. Amihez sajnos, az egymással ellenséges helyi csoportok közreműködésé által, sok esetben maguk az érintettek is tevőlegesen hozzájárultak.

A vallás ebben az egészben csak egy ideológiai ágyékkötő volt, amit el is hagytak időnként, és a megjelenő szerzési düh formájában a nyers, leplezetlen aljasság és embertelenség bukott csak elő.

balfék 2010.01.23. 07:45:54

Csak egy kis finomítás azoknak akik itt is zsidóznak egyet. Zsidónak születni lehet , kereszténnyé saját elhatározásból lehet válni.

kartunboj · http://kartundoboz.blogspot.com 2010.01.23. 08:06:10

NO PARA kiabálnak kórusban, pedig para van. Nem is kicsit. Nagyon.

szkeptikus antiszeptikus 2010.01.23. 08:43:01

kis pöcs tamás :)
Dugj rádió :)

hol itt a probléma? Milyen értékek?

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2010.01.23. 09:03:20

@balfék: Ne má', tényleg? A zsidó egy faj? Azt mondták, hogy csak egy vallás. Erre mik derülnek ki... :)

AutosVilli 2010.01.23. 09:04:16

@már nyuszi: Igen én írtam.
Vajon tényleg fontosabb ,hogy a már meglévö bizalomra épülő közfelfogás pozitív irányú folyamatait elemezzük,egymás megbántása nélkül.Szükség van-e arra,hogy miként a tanulási folyamataink és azoknak a beidegzödései,mindenképpen elkerüljék az elme egy általunk ismeretlen mechanizmusát képviselő ideologia szempontokból elhanyagolható,részét.Közben már a megérett gyümölcshöz hasonlítanám,azt az elmebajt ami rátör néhány társunkra,miként diszkriminatív megjegyzéseinkel a közjó szekerét toljuk izadságos munkáva.,S közben a békét szemelött tarva,és a széles néptömeg részére elfogadhatóan rágós szeleteit osztogassunk létkinyilatkoztatásaink alkalmával.

kisa 2010.01.23. 09:07:22

@szerintem inkább: aha, és a gyarmatosítás nyilván nem hittérítésnek volt nevezve, nyilván nem a papok égettek el, törettek össze kulturális értékeket (pl. maja kódexek), és nyilván egyetlen inka aranyszobor se lett beolvasztva, hogy feszület készüljön belőle, és az egyházi kincstárak a papok által kibányászott és megmunkált arany- és drágakő tárgyakkal vannak tele. És a fülöp szigetekieknek is azért nincs fogalmuk a saját, 200 évnél régebbi múltjukról, mert önként s dalolva elfeledték, és nem erőszakkal lettek megtérítve. Aha..., hát persze!

Gera 2010.01.23. 09:21:26

@kisa: Nehogy azt mondd már, hogy a gyarmatosítások nem ugyanígy zajlottak volna vallások nélkül.

szerintem inkább (törölt) 2010.01.23. 09:25:27

@kisa: Nem sajnos, nem ezeknek a valóban megtörtént eseményeknek a következtében pusztultak el említett civilizációk.

Ezek az események csak részei voltak a gyarmatosításnak, és annak keretei között zajlódtak anno. Önmagukban semmiképpen sem lettek volna elegendőek egész földrészek népességének és azok civilizációjának eltűnéséhez.

Ez egyszerű történelmi tény. Ezen nincs mit polemizálni.

kisa 2010.01.23. 09:29:51

@Gera: Fogalmam sincs, _hogy_zajlottak_VOLNA_. Azt tudom, hogyan zajlottak. És ebben a krisztusi szeretet vallásának igen jelentős - negatív - szerepe volt. A hódítók ugyanis kincsre vadásztak, ezért elképzelhető, hogy a számukra értéktelen szellemi termékeket békén hagyták volna. Az egyház viszont lelkekre vadászott, és leginkább az eretnek, pogány gondolatok hordozóit tekintette ellenségnek, legyen az ember, könyv, szobor, bármi. És persze a kincseket se vetette meg. így sikerült kart-karba öltve seregeknek és egyháznak megsemmisíteniük, örökre eltüntetniük fejlett vagy kevésbé fejlett civilizációkat. Mégsem álltak népirtásért bíróság előtt soha.

kisa 2010.01.23. 09:32:32

@szerintem inkább: Szerintem meg az egyháznak tevőleges szerepe volt népek és civilizációk kiirtásában.

Ez egyszerű történelmi tény. Ezen nincs mit polemizálni.

Gera 2010.01.23. 09:35:38

@kisa: Én viszont pontosan tudom, hogy ugyanígy zajlottak volna, mert az arany kellett és ennyi. Csak mindig egyszerűbb embereket kiirtani, ha ideológiát is gyártunk hozzá. És persze képtelenség úgy totálisan lerabolni komplett civilizációkat, hogy ne irtanánk ki őket.

Gera 2010.01.23. 09:42:32

@kisa: Ezt én sem vitatom. Amit mondok az az, hogy ez szükségszerű volt. Az egyház igen erős hatalommal bírt akkoriban, emiatt értelemszerűen a vezetői sem nyeretlen kétévesek voltak, hanem hatalommániás, pénzéhes emberek, ugyanúgy, ahogy az állami vezetők. És mint ilyenek természetesen részt akartak a zsákmányból. Ehhez természetesen felhasználták a vallást is, ebben semmi meglepő nincs.

Ezért is jó, hogy az egyházak nagyjából elveszítették a világi hatalmukat, lehetőséget kaptak a megújulásra, hogy végre azzal foglalkozzanak, amire elvileg létrejöttek. Az még nem igazán egyértelmű szerintem, hogy ez sikerült-e/sikerül-e nekik :)

szerintem inkább (törölt) 2010.01.23. 09:47:45

@kisa: ...miként ugyanezt jómagam előzőleg már megállapítottam.

Úgyhogy ezen tényleg nincs mit polemizálni

kisa 2010.01.23. 09:54:31

@Gera: veszélyes érvrendszerhez értél: ilyen alapon a fasizmusra és a sztálini diktatúrára is ráfoghatjuk, hogy szükségszerű volt, és ezzel már fel is vannak mentve?

Az utolsó bekezdéssel mélységesen egyetértek!

Gera 2010.01.23. 10:18:05

@kisa: Ez nem felmentés, csak annak megértése, hogy teljesen mások voltak az egyházak akkor, mint most. Hülyeség mai sztenderdek mentén vizsgálni az akkori tevékenységüket.

Szt. István, Hunyadi Mátyás és egyéb nagyjaink mai szemmel nézve simán tekinthetők véreskezű gyilkosoknak, népnyúzó diktátoroknak.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.01.23. 10:19:00

@Fulib: Hát akkor a fasiszták, a sztálinisták, sem felelősek ugyebár ideológiájuk nevében és fasiszták és sztálinisták által elkövetett bűnökért.

Rehabilitálni kell a fasiszta és sztálinista pártokat és állami támogatást adni az ideológiai oktatásukra??? :-)

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.01.23. 10:24:41

@ergerberger: Nem stimmel soha sem voltam és nem vagyok és nem is lehetek ateista. SZabadgondolkodó vagyok és ezt vallom:

Minek hinni Istenben, vagy bármiben, ha tudhatod is? Az ateizmus és a teizmus fölött is eljárt már az idő. Kinövi mindkét butaságát az emberiség.

- Az Általános Isten létezését tudományos ténynek tartom. 1 millió forint üti a markát aki cáfolni tudja: istenteszt.blog.hu/2007/10/20/1_millio_forintos_kihivas_ateistaknak_1

- A ateizmust ostobaságnak tartom: www.virtus.hu/?id=detailed_article&aid=1582

- A Görög Katolikus Egyház szertartása szerint meg vagyok keresztelve

- Többszörös vallás és egyházalapító egyház és vallásfő vagyok.

Ennyi elég???

kisa 2010.01.23. 10:28:20

@Gera: pontosan. Azok voltak! Ráadásul István bűne, hogy megölte Vajkot.
Ez az idősztenderek mentén történő vizsgálat skkor érvényes lesz a fasizmusra, sztálinizmusra mondjuk 3-400 év múlva? Akkor majd elnéző mosollyal fogják mondani utódaink, hogy "igen, a komcsik ma jó emberek, és hülyeség mai sztenderekkel nézni a gulágokban történteket?" Így gondolod?

furfangos nyesztyerka (törölt) 2010.01.23. 10:37:19

@IGe: Kérdésre: Nem elég.

Kommentjeid alapján ítélve te ugyanis leginkább egy zakkant agyabeteg vagy. Annak viszont, úgy tűnik, ölég tűrhető minőség.

Gera 2010.01.23. 10:39:25

@kisa: Remélem igen, mert az azt jelentené, hogy további társadalmi fejlődésen megy keresztül a civilizációnk.

Fulib 2010.01.23. 12:06:54

@IGe:
Nem, mert ott az ideológia része a származáson alapuló jogcsökkentés. A kereszténység alapjaival szerintem egyáltalán nincs gond, ellenben a totalitárius diktatúrák eszméjével sokkal több.

Paranoid Android2 2010.01.23. 12:20:30

A baj csak az, hogy a Gyalog Galopp vicces, a para kovács meg nem.
Ezért van az, hogy az előbbi miatt nem volt mágja, meg kereszteshadjárat, az utóbbi miatt meg szívóznak.:)

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.01.23. 13:27:05

@furfangos nyesztyerka: Mindenkinek jogában áll hülyének lenni, így neked is. Nyugodtan HIDD azt amit hiszel rólam, a valóság ettől még más.

Szerintem Te vagy ateista, hiszen nem tiszteled és nem tartod Istennek az Istenek Istenét a pajzán Zeuszt, akit én nagyra tartok és Kedvelek. Nos szerintem Zeusz az igazi isten és nem a bibliai SátánIsten.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.01.23. 13:28:43

@Fulib: Van erről is egy írásom, szerintem olvasd el:

Bibliai SátánIsten büntettei - Nürnberg, Hága
2007.09.11. 09:12 IGe

Tegyük fel, hogy egy képzelt bíróság, Nürnbergihez, vagy a Hágaihoz hasonlóan el kezdené tárgyalni a bibliai Isten emberiségellenes és népírtást elkövető, bibliában leírt tetteit.

vilagnezet.blog.hu/2007/09/11/bibliai_satanisten_buntettei_nurnberg_ha

Lone Starr (törölt) 2010.01.23. 14:32:35

@kisa: "Fogalmam sincs, _hogy_zajlottak_VOLNA_. Azt tudom, hogyan zajlottak. És ebben a krisztusi szeretet vallásának igen jelentős - negatív - szerepe volt. A hódítók ugyanis kincsre vadásztak, ezért elképzelhető, hogy a számukra értéktelen szellemi termékeket békén hagyták volna."

Nem, nem képzelhető el. Sajnálom, az emberi természetet hagyod figyelmen kívül. Már hivatkoztam az oligarchizálódás vastörvényére, ami SAJNOS kiválóan alkalmas a "VOLNA"-helyzetek szimulálására. Olvass utána! Ezután bátran szimuláld az újkort, úgy, hogy a te zseniális, szellemi javakat békénhagyó utópisztikus ateistáid elkerüljék a gonoszkodást. Úgy sajnálom, de tényleg nem így mennek a dolgok, ahogy elvárnád. Olvasd el a Rózsa nevét, az aztán nem kíméli az egyházat, de abból is kiderül, miért van sajnos belénk kódolva az oligarchizálódás - legyünk bár buzgó ferencesek, elhivatott Bernardo Gui-k, okos kis Voltaire-ek, és a társadalmi reformerek főalakjai, Hitler, vagy Sztálin akár. Ez nem hitkérdés - ember-és közösség kérdés.

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.01.23. 16:38:11

Persze-persze, meg lehet védeni ironikus formában Paraszt-Kovács tahóságát, írhat cikket Szlováka W. Árpád, de attól még igaz marad:

Paraszt-Kovács elveszítette azt a képességét, h írásával és tehetségével kerüljön be a köztudatba. Nem maradt neki más, mint a szánalmas provokálás.

Én, mint a vele ellentétes oldalon lévő nem gyűlölöm őt ezért, hanem kifejezetten és határozottan lenézem. Annyira le, ahogy már a békák seggei fingokkal beszélgetnek.

Paraszt-Kovács: sok ilyet még! Mutasd meg minden jó érzésű embernek, mit jelent a vélemény- és szólásszabadsággal tahó módon visszaélni. És közben minden embernek legyen világos: te egy liberális nézetű ember vagy. Ez a kristálytiszta magyar liberalizmus, amit te viszel. Ez a pofátlanság, az a gyűlöletkeltés. Mert te valóban gyűlöletet keltesz.

Méghozzá a legundorítóbb módon. Kihasználod, h bizony a keresztények is emberből vannak, ők is felkapják a vizet, ők is elveszítik néha a fejüket. Aztán majd jönnek azok, akik a gazdáid neked és társaidnak, és szépen elmondják: látjátok, ti keresztények mennyire gyűlölködtök. Jajjj, de farizeusok is vagytok ti. Hát ilyen gyűlölködő kereszténykurzust akartok, magyarok?

Óóóóóóóó, mennyire hazug és átlátszó taktika a provokatőr taktikája. Én csak kiröhöglek, valaki majd pofán ver. Nem mondom, h igaza van, de azt sem mondom, h nem érdemled meg.

További jó szórakozást!

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.01.23. 16:44:57

@malac69 nemigazországi hisztidetektor (centi=78): Szerintem is bumburnyák ez a Para-Kovács, hogy a jó pornográfiát együtt emlegeti a pedofiliától bűzlő kereszténységgel és papjaival. Tisztességes pornóban nincs ilyen, mint a keresztény papoknál. Meg is érdemli, hogy meghurcolják miatt az erotika igaz hívei.:-)

Vulgáriusz · http://en.wikipedia.org/wiki/Inge_Lehmann 2010.01.23. 16:57:58

@IGe: Nekem is hasonló a véleményem. A kereszténységet együtt említeni a pornográfiával az... nem jó.:-)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.01.23. 17:05:06

@IGe:

Igazad van. Ezért te a gyerekeddel nézessél pornót, bíztasd, h lehetőleg 13 évesen veszítse el a szüzességét, én meg beadom az enyémet hittanra Laci bácsihoz, a helyi plébánoshoz, akit a gyerekek egytől-egyig imádnak, mert "patkánymérget" (apró csokikat) osztogat azoknak, akik ügyesen haladnak Jézus tanításainak ismeretében.

Hajrá, ecsém! A te gyerekedből lesz egy ribanckurva, az enyémből meg majd meglátjuk, de gyanítom, egy tisztességes háziasszony.

Szasz!

Ps.: A pedofil papokról sokan beszélnek, de én még egyet nem láttam, viszont pornós kurvát, azt csőstül. Tele van velük a libsiknek való Retek-klub és TV2.

ergerberger 2010.01.23. 17:11:50

@IGe: Köszönöm a választ, igen, elég!
Nagyon megkönnyebbültem. Maradhatok ateista, és azt is megtudtam, hogy még annál is sokkal nagyobb címeres barom vagy, mint eddig hittem.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.01.23. 17:42:19

@malac69 nemigazországi hisztidetektor (centi=78): Így gondoltad? Mint ezen a képen Jézus egy szöszivel? :-) (Összesen 17887 alkalommal olvasták el. csak ott, nagyon népszerű)

vallaskritika.virtus.hu/?id=detailed_article&aid=1814

balage_81 (törölt) 2010.01.23. 18:45:20

@malac69 nemigazországi hisztidetektor (centi=78): 13 évesen már minden normális fiú kefélni szeretne. van egy halvány gyanúm, hogy aki hamar elveszti a szüzességét és aktív nemi életet él a kezdetektől, az 30 éves korára egy frusztrációktól és nemi elfojtásoktól mentes férfi lesz, aki készen áll majd a család alapításra, és kicsi eséllyel csalja meg a nejét. nőknél szvsz ugyanez a helyzet. más azonban a vallásos nevelés, ami ugye azzal kezdni hogy a szex bűn, csak házasságon belül szabad. nem is véletlen, hogy maguk a katolikusok sem tartják be.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.01.23. 19:09:30

Kértem az egyik író társamtól néhány ötletet még, amit majd beépítek az írásomba:

"... bele lehetne építeni rossz példaként felhozandó a Herecserkésző szakkört, akik Máté evangéliumának 19.12. részét tűzik zászlórúdjukra a golyóbisok mellé.

Mát19.12"Mert vannak heréltek, a kik anyjuk méhéből születtek így; és vannak heréltek, a kiket az emberek heréltek ki; és vannak heréltek, a kik maguk herélték ki magukat a mennyeknek országáért. A ki beveheti, vegye be."

Az "A ki beveheti, vegye be" igeszakasz egyenesen orálszex barát kijelentés, bár nem teljesen tisztázott a beadó és bevevő neme....
Orális perverziónak mondható, amikor egy áldozópap különböző nemű és korú, elsőáldozó gyermekek száját nyitásra bírja, hogy mindenféle lapos, ostyának látszó dolgokat dugdozzon oda?

Óh milyen messze van ettől a hetero porno!..:)

Valami ilyesmivel érvelhetne egy másik szakértő..."

kisa 2010.01.26. 21:01:27

@malac69 nemigazországi hisztidetektor (centi=76):
Malac, 13 évesen se pornót nem kell nézni, se hittanra nem kell járni. hiszen pont erről szól a post, hogy Para Kovács szerint mindkettő alkalmas a gyermeki lélek megzavarására. :-)
Én kirándulni,barlangászni jártam a gyerekekkel, meg edzésekre. Ja, és sokat beszélgettünk a vallásokról, amiket ismerek. És megbeszéltük, hogy ha igényük lesz rá, akkor majd felnőtt korukban választanak. Azt, amelyik a legközelebb áll hozzájuk. És a pornográfiáról, szexről is beszélgettünk kicsit később. Meg szerelemről és szerelmeskedésről.
A lányom azóta 23 éves egyetemista. Nem ribanckurva, igaz, nem is tisztességes háziasszony, de ne is legyen az! Nekem elég, ha boldog oly módon és abban a formában, ami őt boldoggá teszi!

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.01.26. 22:18:08

Néhány nap alatt közel 7 ezer olvasója volt ennek a cikknek és egy virtuális mártírja is.

@malac69 nemigazországi hisztidetektor (centi=76): részére, vagy hozzá már ne írjatok ide, mert egyre inkább elhatalmasodott rajta a gyűlölet és egy nagyon, nagyon csúnya kommentjét kénytelen voltam törölni, és őt innét kitiltani.

Indoklásom, aki nem érti a viccet az hülye, aki meg hülye, az halljon meg. Virtuálisan béke poraira:-)

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.01.26. 22:53:17

Szóltak, h kinyomtál. Vicces vagy, mert a francot se érdekli, nem is tudtam volna meg, ha nem kérdeznek rá.

Akkor egy vélemény Para-módra:
Hogy te mekkora egy pitiáner kis pöcs vagy, az hihetetlen!

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.01.26. 22:58:44

@malac69 nemigazországi hisztidetektor (centi=75):

Na mi van? Még egy tisztességes kitiltást sem bírsz csinálni? Valódi lúzerség, cseszd meg.

Jaaa, és nálad sokkal viccesebben is megírták ezt a humort. Paszternak, w.blog.hu-ban:

Az összes kerkó nevében és a Szent Inkvizíció felhatalmazásából kikérem magamnak, hogy azt mondja valaki, hogy a pornográfia káros a gyermekek nevelkedésére.

Hát az meg mif@sztúl?! Hát annál egészségesebb dolog, mint mikor a hatéves kissrác képes saját élményanyag alapján vizualizálni a "bazd meg az anyád" szintagmát, kevés van!

Már zsenge kiskorától kezdve megkapja a szükséges infókat ahhoz, hogy tudja értelmezni az IM magazinban összehordott kérdéseket az orális kielégítésről, az anális szexről, a sperma lenyeléséről, stb. Amíg ezt nem látja, nem is értheti meg!!!

Hogy ez a Para-Kovács mekkora egy suttyó prűd disznó.

Még hogy a pornográfia káros.

Lelankad a ceee'kám tőled, Árpi. Csak a Settenkedőt birod baszkurálni, a PKI-t neeeem? Na wazz, sikerült a köteg fos helyett a légypiszokra rámutatnod, grat, igazán fajsúlyos kérdésekkel bírsz foglalkozni, miközben a téma ott hever előtted az utcán, barna és kurva büdös.

Ha így megy tovább a hanyatlás, hamarosan az iklódbördőcei nemzetiségi majális tojáspatkoló fesztiváljáról fogsz tudósítani.

Mügli am See-i Hírharsona akarsz lenni, bazmeg, a nyeregedző dratva gyártásáról akarsz hőskölteni, látom. Hát sok nem kell hozzá, baszomalássan. Ennél a posztnál már Vucli Tóbiás önműködő villamosjegye is izgalmasabb és eredetibb találmány.

Tudom, hogy könnyű engedni a csábításnak, komoly dolgok helyett a surmó kerkókat fikkantani és hangosan hűházva a szívedhez kapkodni egy-egy keresztény sértett dühe láttán, de bazmeg Tóta W(endriner) Piroska, kit sakálnak és balerinának örökített meg a megunhatatlan Péhovárd: mommámmeg, te mostan vadászni jársz a blogba, vagy szopni?

Mert utóbbi esetben elvárom tőled, hogy felháborodva kikérd magadnak a kurvák nevében, hogy a pornográfia káros a gyermekek fejlődésére.

Csá,

P.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2010.01.27. 10:47:12

@malac69 nemigazországi hisztidetektor (centi=75):

Az adott idézete olvastam, amihez illett volna kiraknod az idézőjelet is. Nekem is tetszett, ide is akartam másolni, de bíztam benne, hogy más megteszi. Bejött.

Nos, ha megint nagyon átmész gyűlölködően trükkös hitkomisszárba, akkor törölve leszel ezen és minden más neveden is. Egyébként meg nem vagyok sem hipnábilis sem befolyásolható. Sima fikázás, anyázás jöhet, de a jó ha tudod nem vagyok mai gyerek a netes pályán, így a kavarásokkal mehetsz a biblia netre.