Valláskritika, Mítoszirtás és Hit-Eltérítés sok Humorral

Világnézet

Diszlájkoltam Orbán Viktort

2012. március 16. - IGe

Két nagy tömeg uralta március 15-ét? A fenét kettő, hanem három, és a legnagyobb azoké, akik egyik oldalból sem kérnek. Ők a távolmaradásukkal demonstráltak.

2011 februárjában még megpróbáltam párbeszédet kiépíteni a két oldal között, de mára már tele a hócipőm mindkét oldallal. Mindkettő demagóg és manipulatív.

Lájkoltam Orbán Viktort 2011.02.01. 12:20  Lájkoltam Orbán Viktor facebook oldalát és beírtam a következő üzenetet: "Kérdezni szeretném Orbán Viktortól, mint kormányfőtől, illetve az ő itteni képviselőitől, szóvivőitől, hogy milyen feltételek mentén lát lehetőséget az Egymillióan a Magyar Sajtószabadságért mozgalommal való érdemi tárgyalásra, vagy minimum a követeléseink érdemi figyelembe vételére?"

Mára már mindkét tömörülést diszlájkoltam. Eléggé régen, kb egy éve és az értelmes emberek halmazának szintén ezt javaslom.

hasonló gondolatok:

Mocsár Zombik Vagyunk!       Feljelentés 264 képviselő ellen

Tudom, hogy a kuruc lapot nem illik idézni, de hát ezt nem is ők nyomozták ki, csak valakik úgy látták, hogy éppen az a postaláda a legmegfelelőbb. Lehet, hogy Schmitt elvtárs után OVi polgárhitelvtársnak is KONYEC, illetve, hogy is van vatikániul FINIS :-) (a vége a lényeg)

http://kuruc.info/r/9/93098/

2012.03.23. TOP 100 magyar facebook oldal, a lájkolók számát tekintve IMEDIA:

 

 

Lájkoljátok ezt:

Vajon lehet-e több rajongója ennek a szép almának, mint Orbán Viktornak?

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnezet.blog.hu/api/trackback/id/tr144319759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Budaphestie 2012.03.16. 22:13:48

@lyken: Részben igazad van. Az aktív adózó ismerőseim egy jó része már külföldön. A legnagyobb MAGYAR ismerőseim többségében nem adóznak (feketén nyomják vagy munkanélküliek, de azért nagy a pofájuk, hogy mithogyankéne csinálni az adózók pénzével meg a magyar földdel, stb).
Azért csak részben van igazad, mert feltételezed, hogy a legértelmesebb választók egyben a legjobban adózók is. Ez persze csak egy hipotézis és szerintem van is egy enyhe korreláció, de csak nagyon enyhe. (az én konkrét, nem reprezentatív esetemben full igazad van ebben is :))

A magyar nyugdíjasok például már sokat tapasztaltak. Nekik rögtön szemet szúr, ha jön egy újabb magyar neo-Mussolini vagy neo-Rákosi a politikában, másrészt nagyon gyakran nem a saját érdekeik mentén szavaznak, hanem a gyermekeik érdekeit tartják szem előtt.

komplikato 2012.03.16. 22:16:22

@Emiksz: "Aki távol marad, az azt mondja, hogy az országot nem kell vezetni. Sodródjon, amerre a szél fújja."
Most állítólag van "kormán" a hajón, aztán még is a leírt állapotban van a hajó ... izé, gyorsnaszád. (Aki ezt az elnevezést kiagyalta az tudta vajon mi a halál fasza az a gyorsnaszád?)

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.16. 22:21:11

@BPHead: "A magyar nyugdíjasok például már sokat tapasztaltak. Nekik rögtön szemet szúr, ha jön egy újabb magyar neo-Mussolini vagy neo-Rákosi"
Sajnos én sokszor nem ezt látom. Közülük is sokan beállnak a hazaáruló bércsápolók közé.

A több sajnos nagyon igaz.

Csetepaté márki 2012.03.16. 22:26:32

@vladys73: "Mikor mondtam olyat, hogy az MSZP-nek vagy SZDSZ-nek kellene kormányoznia?"

Tényleg nem! Csak tipp volt.
Az viszont tény, hogy most Dopeman lenne a befutó egy demokratikus koalamackó és measz szövetséggel.
Na jó, még cusi is befigyelhet, csak beférjen az íróasztal.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.16. 22:29:07

@subrik: "Az viszont tény, hogy most Dopeman lenne a befutó egy demokratikus koalamackó és measz szövetséggel.
Na jó, még cusi is befigyelhet, csak beférjen az íróasztal."

Hát pont l*szarom az egész dilettáns bandát.
Az viszont nem tetszik, hogy az atombomba vagy a pestis közül kell választani.

Ozicsaj · http://www.youtube.com/watch?v=cryMVK1PwuQ 2012.03.16. 22:47:46

Nem lehet, hogy a többiek kirándulni és hosszúhétvégezni mentek? Nem politikai állásfoglalást akartak tenni, csak kihasználják a 4 napot?!

Csetepaté márki 2012.03.16. 22:48:02

@Kompli: "Aki ezt az elnevezést kiagyalta az tudta vajon mi a halál fasza az a gyorsnaszád?"

Ez egy kód: tartsd gyorsanaszád.

Csetepaté márki 2012.03.16. 22:49:52

@vladys73: "Az viszont nem tetszik, hogy az atombomba vagy a pestis közül kell választani. "

Márpedig ez a választék: koalamackó vagy measz.

Csetepaté márki 2012.03.16. 22:54:13

@dr lecsekkoltam: "Nem lehet, hogy a többiek kirándulni és hosszúhétvégezni mentek? Nem politikai állásfoglalást akartak tenni, csak kihasználják a 4 napot?! "

Ilyen őrültséget! Még feltevésnek is hajmeresztő!
Ez kőkemény demonstráció, bárki bármit hord is össze.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.16. 22:55:27

@subrik: Akkor lefordítom:

MSZP (Atombomba) - FIDESZ (Pestis)

Remélem ezután felfogod, hogy nem vagyok sem MSZP-s, se SZDSZ-es. Persze könnyebb trollkodnod, mit, hogy elismert nem csak az lehet a FIDESZ ellen aki MSZP, SZDSZ párti. Tudom, hogy a vezér mondta, hogy aki nem velünk van az az ellenségünk, de nem muszáj minden szavát bekajálnod, nyugodtan lehetnek saját gondolataid is. Hidd el szebb lesz a világ, ha te fedezed fel, és nem más mondja meg neked mit kell nézni.

Csetepaté márki 2012.03.16. 23:02:15

@vladys73: "Hidd el szebb lesz a világ, ha te fedezed fel, és nem más mondja meg neked mit kell nézni."

Hát ha most a politikáról van szó, akkor szerintem mát láttam eleget ahhoz, hogy véleményem legyen.
Egyébként így van, én nem egészen ahhoz a "bizonytalan" szavazóréteghez tartozom, akinek a választás előtt két héttel még hupilila fingja sincs, kire szavaz.Persze ez a réteg sem akkora, mint amekkorának látszik.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.16. 23:10:40

@subrik: Nem tudom miért elemi vágyad, hogy álsóbrendűnek deklarálj magadnál. Vagy ez lenne a FIDESZ, náluk és szavazóiknál mindenki alacsonyabb?

Nem választás előtt hasra ütés szerűen szoktam pártot választani. Persze te ezt is jobban tudod nálam.

Látom meg sem próbálod megérteni, hogy másoknak a FIDESZ nem megoldás, így megteszel mindent, hogy ezeket az emberektől magadat jobbnak, különlegesebbnek és felsőbbrendűnek tekintsd.
Na látod ezért utálnak titeket sokan.

Jankove 2012.03.16. 23:47:49

@Kalmár: "2.Kétszerese a Fidesz tábor a szocikénak és nőtt"

Hurrá, akkor megint bonthatod a pezsgőt. Az hogy közben megint szarabb lett Magyarnak lenni, nem fontos. "Csak a Fidesz!". Orbán viktor nélkül tényleg nem sok értelme lenne az életednek.

kentauri 2012.03.17. 01:52:57

@vladys73: a csavar a henger palástjára felvitt lejtő, ha véletlen nem értenék.....

kentauri 2012.03.17. 02:03:03

aki bármelyik fost védi az olyan mint Kalmár-barom.
Sosem voltam szavazni, de most megbántam, nem kellett a fidesznek ez a 2/3-ad,ilyen az amikor az ostobaság szorgalommal párosul.

ariete 2012.03.17. 07:01:06

Orbán Viktor Miniszterelnök LIKE!

A többinek nyasgem.

KopaszMercis 2012.03.17. 07:36:14

En lajkoltam Orban Viktort, olyan szep beszedet tartott a meleg felvonulason...

lüke 2012.03.17. 07:56:34

a negyedik Parndorfban és a Mariahilferen vásárolgatott

Hertelendi 2012.03.17. 08:01:47

@ariete: Még mindig nagyon szép Orbán Viktor! Kicsit büdös, kicsit barna, de a miénk!

Kalmár 2012.03.17. 08:45:45

@Jankove: Nekem jó magyarnak lenni. Akkor volt szar, amikor a kormány parancsára ünneplőket vertek és lőttek félholtra Bp utcáin.
Akkor volt rossz amikor megduplázták az adósságunkat.
Amikor a multik és a bankok helyett én fizettem európa 2. legnagyobb adóterhét.
Amikor dupla családi pótlék, 13.havi nyugdíj, 20%áfa, 50%közalkalmazotti fizu, 40 éves nyugdíjasok, 800 ezer rokkantnyugdíjas, segély a világ végéig csak úgy
stbstb terhét viseltük, mi a magánszférában dolgozók.
Igen, szerinte most sokkal jobb Magyarnak lenni. Sajnállak, hogy csak Orbán körül forog a világotok. Az ellene érzett gyűlölet a válaszotok mindenre.

Kalmár 2012.03.17. 08:51:42

@kentauri: Az ilyen ostoba gyökerek mint te jobban tennék, ha kussolnának mélyen. Aki sosem volt szavazni, annak nincs joga beleugatni a politikába. Állampolgári kötelesség, te senkifia.
Ha 20 év alatt egyszer sem értetted, hogy ki mit akar, akkor most már ne kezd el a gondolkozást. Reménytelen.

Hertelendi 2012.03.17. 09:01:28

@Kalmár: Szeva Kalmár!:))

Már vártalak:))

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.03.17. 09:05:33

Aki 15-én nem ment ki, annak két oka lehetett erre.

- nem érdekli a nemzeti ünnep
- nem érdeklik a politikusok

VAlszeg mind a kettő többsgben van.
Én abba a kis csoportba tartozok, akit érdekelne a nemzeti ünnep, de politikusok baromságait nem akarja hallgatni. Undorító hogy nemzeti ünnepeken egyáltalán lehet pártrendezvényt tartani.

Hertelendi 2012.03.17. 09:14:21

@ColT: Kár hogy nem mentél ki a Kossuth térre...láthattad volna, hogy Orbán még mindig milyen szép...

vazzup 2012.03.17. 09:32:39

@Kalmár: látom matekból minimum meg kellett, hogy bukjál... 27% ÁFA, 13. havi nyugdíj helyett izmos nyugdíjemelés, a rokkantnyugdíjasokhoz végül mégsem nyúlnak érdemben, viszont mindenkivel összevesztek érte, akivel csak lehet...
Adót majdnem ugyanannyit fizetsz, csak számolni kéne.

Ja, és persze a belső fogyasztás szépen csökken. Értenek hozzá a fijjúk, az már szentigaz, ecsém.

is 2012.03.17. 09:53:25

"és a legnagyobb azoké, akik egyik oldalból sem kérnek."

azt már hadd kérdezzem meg, hogy és van-e bármi pozitív állítás, vagy csak a jó magyar minden fikázást látjuk? a 2010-es választáson volt szoci, még szocibb (FIDESZ), zöld, jobboldali liberális (MDF), civil (Seres), széljobb, szélbal. melyik oldalt tetszik akarni? és hol van az a legnagyobb oldal? a legnagyobb oldal a FIDESZes szocializmusra szavazott, és ma sem áll sem a zöld, sem a jobboldali liberális (Bokros) mögé. széljobbos a legnagyobb oldal tán? vagy szélbalos? milyen az a legnagyobb oldal? nihilista?

is 2012.03.17. 09:57:48

@Kalmár: "Akkor volt szar, amikor a kormány parancsára ünneplőket vertek és lőttek félholtra Bp utcáin"

Mikor volt ilyen? Tudnál egy dátumot mondani, hogy a _kormány_parancsára_? Valami adattal alátámasztva? Vagy ez olyan, minthogy minket mindig bántanak, meg a bankárok, meg a nemzetközi összeesküvés? Ezen a videon mutatnál egy ünneplőt: www.youtube.com/watch?v=ohz9NzpkrQ8 ?

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.17. 10:01:45

@is: A választásra jogosult ~8 millió ember közül összesen 5,1 millió ember szavazott ami azt jelenti, hogy 2,9 millió egyik pártot sem támogatta. A FIDESZre 2,7 millió ember szavazott.

Az MDF meg annyira jobb liberális, mint amennyire a FIDESZ jobboldali.

is 2012.03.17. 10:03:14

@vladys73: csak 8 millió szavazásra jogosult van. ne csúsztassál. és mindig lesznek távolmaradók is. az 53% szavazat az rendben van, az pont eléggé mutatja, hogy milyen hülye a magyar. az nincs rendben, hogy arra az 53%-ra 67% helyet kaptak. valamint az nincs rendben, hogy az új választójogi törvénnyel meg 25-30% hazai szavazatra (mert ugye még jönnek a határon túliak) is többséget tudnak szerezni.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.17. 10:05:43

@is: Ne bántsd szegényt, ő ugyan akkora szabadsághős mint a szírek. Harcoltak az igazságért (természetesen békésen), de a gonosz kormány közéjük lövetett mint 56'-ban. Ő és társa pont ugyan akkora hősök, mint az 56'-ok, te meg paraszt módjára megkérdőjelezed.

is 2012.03.17. 10:07:44

@vladys73: "ami azt jelenti, hogy 2,9 millió egyik pártot sem támogatta"

ez rossz következtetés. a szavazók nem ilyen tudatosak, ha lett volna a szavazócédulán "egyik sem", akkor sem ment volna el ez a 2,9 millió ezt beikszelni. lusták (800 ezer), buták (1,9 millió), külföldön voltak (100 ezer). direkt protest marad 100 ezer, 2,8 millió _mindegyik_ pártot támogatta.

ha feldobod nekem a jobb liberális definícióját, ahogy te érted, én szívesen megvitatom.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.17. 10:11:00

@is:
vladys73: "A választásra jogosult ~8 millió ember közül összesen 5,1 millió ember szavazott"

is:"csak 8 millió szavazásra jogosult van. ne csúsztassál. "

Mi van?

"és mindig lesznek távolmaradók"
Ez igaz, nem is vitatkoztam vele.
Csak annyit tettem, hogy egyenlőség jelet tettem a nem szavazók, és a "egyik oldalból sem kérnek" közé.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.17. 10:15:02

@is:
vladys73: "A választásra jogosult ~8 millió ember közül összesen 5,1 millió ember szavazott"

is:"csak 8 millió szavazásra jogosult van. ne csúsztassál. "

Mi van?

"és mindig lesznek távolmaradók"
Ez igaz, nem is vitatkoztam vele.
Csak annyit tettem, hogy egyenlőség jelet tettem a nem szavazók, és a "egyik oldalból sem kérnek" közé.

"az nincs rendben, hogy arra az 53%-ra 67% helyet kaptak."
Ilyen a választási törvény. Ez minden eddigi és további választás összes pártjára is érvényes lesz.

új választójogi törvénnyel meg 25-30% hazai szavazatra (mert ugye még jönnek a határon túliak).
Romániában és Szlovákiában most kiderült mennyire kedvelik a politikáját. Nem hinném, hogy ekkora szavazatra kell számítani.

is 2012.03.17. 10:19:53

@Kalmár: "Akkor volt rossz amikor megduplázták az adósságunkat."

Mikor volt ez? 1980-90 között? Akkor mindenkinek szar volt, pajtás, egyetértünk. Más dátumot nem nagyon fogsz tudni mutatni, ezt ugye te is tudod?

"Amikor dupla családi pótlék, "
Minek a duplája? Mikor? Most meg annak a terhét viseled, hogy a háromgyerekesek nem fizetnek SZJA-t. Ugyanott vagy pénzben, ha ezt képes vagy felfogni.

"13.havi nyugdíj, "
Ezt bizony elrontották, de se el nem lopták, se el nem korrumpálták, hanem odaadták a te szüleidnek is. Talán náluk keresd ezt az összeget. És vissza is vonták.

"20%áfa, "
Most, a 27%-os ÁFA idején hozod ezt fel? ROTFL.

"50%közalkalmazotti fizu,"
Most emelik megint az orvosok bérét 100%-kal. Az egy egyszeri tétel volt, amit azóta már rég visszavettek.

"40 éves nyugdíjasok, 800 ezer rokkantnyugdíjas, "
Ebben teljesen egyetértünk, nem kell 40 éves nyugdíjas és ennyi rokkantnyugdíjas nekem sem. Ezeket a szabályok azonban már az első Orbán kormány alatt is voltak, tehát neked az első Orbán kormány alatt is szar volt. Mondtál egy jó nagy semmit.

"segély a világ végéig csak úgy"
Munkát, oktatást(!) nem ad neki az az áldott jó Orbán sem. Dögöljön éhen, úgy van az jól, igaz, jó kis Kalmár?

Fussál neki még egyszer, vagy hagyd az egészet a fenébe. Megmagyarázni értelmesen nem tudod, mondd bátran, hogy "Csak.", és akkor elfogadjuk, hogy agyatlan hívő vagy, békén hagyunk, hidd el, a gyógyisokat senki sem bántja.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.17. 10:28:13

@is: Egy erősen konzervatív párt volt, azután beültették Bokrost, de ettől nem lesznek liberálisok, csak max gazdasági szinten.
Továbbá, mindig is a konzervatív eszmét hirdették, azt is rosszul, az emberek meg megutálták egy idő után őket. Nem a jobb liberalizmusra mondtak nemet a választók, hanem az MDF-re.

"ez rossz következtetés. a szavazók nem ilyen tudatosak, ha lett volna a szavazócédulán "egyik sem", akkor sem ment volna el ez a 2,9 millió ezt beikszelni. lusták (800 ezer), buták (1,9 millió), külföldön voltak (100 ezer). direkt protest marad 100 ezer, 2,8 millió _mindegyik_ pártot támogatta."

Mint írtam fentebb én csak egy egyszerű egyenlőséget húztam a kettő között. Persze amit te mondasz valószínűleg igaz ezt a részt kivéve: "direkt protest marad 100 ezer, 2,8 millió _mindegyik_ pártot támogatta."

Továbbra sem értek egyet a FIDESZ lehengerlő támogatottságával, azonban ennyi is elég neki, hogy 2/3-a legyen a parlamentben. Mint írtam a választási törvény miatt, ami nem kivételez egyik pártnak sem, de akkor sem értek egyet azzal a FIDESZ érvel, hogy őket egy egész ország támogatja.

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2012.03.17. 11:46:48

@vladys73:
Nem támogatja őket az egész ország, persze, de nagyon komoly réteg áll mögötte, kár tagadni sajna, elnézve a tömeget és a választási eredményeket.

Hogy honnan a faszomból bújik elő ez a rengeteg kretén arról fogalmam sincs, mert nincs élő ember a környezetemben aki fideszes volna, igaz nem is mozgok tanulatlan körökben, nem járok vallásos rendezvényekre, nyugdíjas találkozókra, sem Ákos koncert utáni polgári körös sörözésre.
Hm, na meg is van akkor honnan:)

Hegseztő Hegesztő 2012.03.17. 11:55:57

Amig az un. baloldalinak és liberálisnak nevezett maradék csipetcsapat egyes figurái másod és harmadrangú emebereknek tekintik a Trianon után határon kint rekedt magyar embereket, továbbá Brüsszelben, Washingtonban igyekeznek félrevezeti a nyugati kormányzatokat és közvéleményt a nemlétező diktatúrával, ne csodálkozzanak , hogy kiszorulnak a hazai hatalomból....

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2012.03.17. 12:14:55

@Hegseztő:
"maradék csipetcsapat egyes figurái másod és harmadrangú emebereknek tekintik a Trianon után határon kint rekedt magyar embereket"
Ebben lehet vmi, de sokkal megnyugtatóbb, h a jobboldal elsőrangú csikáknak nézi őket akiket hülyíthet.

"nyugati kormányzatokat és közvéleményt a nemlétező diktatúrával"
Persze erről is Feri tehet, az ne zavarjon meg h jobboldali pártok is fintorogtak már rájuk. Meg tudod odakint mindenki hülye, és benyeli a balos fikát. Aki átlát mindent hibátlanul, az a magyar fidesz szavazó réteg. Még szerencse, h így el van látva az ország velük, veletek, és van aki vezessen minket, tudatlanokat. Sötét.

Hertelendi 2012.03.17. 12:16:23

@Hegseztő: tudod drága barátom, az a baj, hogy Brüsszelt nem lehet félrevezetni...Ez a kis cigánygyerek legnagyobb baja...és látom neked is
csak nem faludbeli? büszke lehetsz magadra

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.17. 12:19:26

@Pángalaktikus-gégepukkasztó: Sosem állítottam, hogy nincs stabil nagytömegű bázisuk, sőt jelenleg az övék a legnagyobb, de ez messze van a többségtől, az 1/3-ot is alig éri el.

Nekem volt sok FIDESZes ismerősöm, de azóta legtöbben a "leszarom az egész politikát" mentalitás hívei lettek.
Elhitték, hogy végre más lesz az ország, végre kisöpörjük a kommunista szemetet, hiába mondtam nekik, ez is csak egy MSZMP utódpárt.
Most már legtöbben látják, de sajnos passzivitásba fordultak.

Hegseztő Hegesztő 2012.03.17. 12:35:52

Ok, akkor minden rendben, csak a sajtószabadság hiányzik , meg a diktatura tombol...

Hogy miért van 40%/év kamat nálunk, és a bankok semmi gazdasági invesztálása nem hajlandók 22 éve, az Brüsszelből nézve rendben van..

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.03.17. 12:39:04

@Hertelendi: Francot nem lehet, csak okosan kell csinálni :D Ezek nem csinálják okosan.

@vladys73: Csodálkozol? A magyar politikai elitben nincs értelmes választás.

bőrmók 2012.03.17. 12:39:05

@Hegseztő: a bankok úgy invesztálnak a gazdaságba, hogy kölcsönt adnak. Ez így lett kitalálva. Olvass Széchenyit

Hegseztő Hegesztő 2012.03.17. 12:42:31

@Pángalaktikus-gégepukkasztó:

Figyelj Kiscserkész! Én nem sértegettelek, én csak mondtam egy véleményt. Miért , nem mondhatom el, mert más a véleményem, mint neked? Akkor , te ezeke alapján támogatod a diktaturát!

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2012.03.17. 12:47:34

@Hegseztő:
Hol olvastál olyat, h tiltom a véleménynyilvánítást? Miről beszélsz, suttyókám?

Én is csak elmondtam az enyém, konkrétan h totál nem vagy képben! Ennyi.

Hegseztő Hegesztő 2012.03.17. 12:56:43

@bőrmók:

Ez világos! De banki tevékenységnek ez csak egy általános meghatározása.
tehát egyrészt kp, másrészt konkrét gazdasági a tevékenységük, pl. az általunk is irígyelt fejlett nyugati országokban, beruháznak, vásárolnak részvényeket, ingatlanokat stb stb.

De nálunk nem ezt csinálják, hanem csak és csakis kp-t adnak írreálisan magas kamatra.

Szeretnélek tájékoztatni, hogy pl. Münchenben a lakások 90 százaléka bankok, biztosítótársaságok kezében vannak. Ergó , ők maguk gazdálkodnak akár egy vállalat.
Folymatosan karbantartják az ingatlanokat, kiadással, bérbeadással, eladással foglalkoznak, természetesen egyensúlyban tartják a kiadási és bevételi oldalakat. A kamat mindössze náhány százalékos.
Ugyan , miből lehet kitermelni évi 40% százalékos kamatot..? ( csajok futtatása, drog, stb kizárt... )

sajnos, nálunk csak a kp-kikölcsönzése megy részükről... És eddig semmi plafon nem volt a a kamat magasságát illetően..

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2012.03.17. 13:23:16

@Hegseztő:
Te komolyan elhiszed, h Viktor az EU bankjainak Rózsa Sándoraként védi a Magyar érdekeket??

Mi is lett a lenyúlt Manyup pénzekkel?...
Ment ki egy az egybe államadósság csökkentés néven mocskos bankoknak...akiknek beszólunk nagyokat! Nyakig sáros ő is, talán tavaly ült be a parlamentbe először?

Nem veszed észre, h ez egy szerep számára? Ugyan úgy mint a 89-es borostás, libsi Viktoré volt anno, csak most épp ennek van szezonja.
Ő is csak ugyanazokat a seggeket nyalja ki mint elődei, csak nem a színpadon, hanem hátul az öltözőben.

Hegseztő Hegesztő 2012.03.17. 13:30:18

@bőrmók:

Most törökt fogtál!
Jól ismerem a Hitel-t, véletlenül..
De az abban leírtak a reformkor korai időszakára volt igaz, nem a mai Magyarországra..
Akkor még sem bankok , de még saját pénzünk sem volt.Az osztrák pénzt használták magyarországon..

Tehát A Hitel megírásakor, még magyar pénz sem volt, szinte cserekereskedelem foly. ha valamelyik magyar arisztokratának mégis pénz kellett, az mehetett Bécsbe (vagy ott is lakott) a Rotschildék lánybankjához..( anyabank Frankfurt a.Mainban volt)
Ezzel szemben Angliában dúlt már a kapitalizmus javában, sőt a kontinensen is.. Az sem véletlen, hogy Anglia onnan rabolta el akkoriban is az aranyat, ahonnan csak lehetett..

Akkoriban ugyanis csak földvagyonra vagy aranyra adtak pénzt a Rotschildék. A kamatot aranyban(ékszerben) kellett visszafizetntni,mert a földet Magyarországon nem lehett megterhelni a magyar törvények szerint. Szécsényi ezt kifogásolta a Hitelben..
De a magyar törvényben volt ráció, mert a magyar polgárság és gazdaság olyan gyenge volt, hogy egy-kettőre elvesztett volna a földjeit, aztán az új külföldi tulajdonos rövid idő után elkergette volna... (Ez 1oo évvel később
megtörtént a palesztinokkal, akik eladták szabályos szerződésekkel földjeiket a visszatelepülő zsidóságnak. Így szünt meg Palesztína...Még jogcímük sincs ma a volt országukra a saját hülyeségeik miatt.
Nagyon remélem, hogy mi ennél okosabbak leszünk, és a zsebszerződések nem kerülnek soha bejegyzésként a tulajdonlapokba..)

Na, csak Ennyit Szécshenyiről ill. a Hitel című művéről...

és a bankokról...

vilagnezet.blog.hu · http://vilagnezet.blog.hu 2012.03.17. 13:46:00

2012 márciusában parlamenti képviselők kezdeményezték az 1982/6-os törvény erejű rendelet eltörlését, amely korlátlan jogokat biztosít hazánkban az IMF-nek. Az Országgyűlés 264 szavazattal 53 ellenében elutasította ezt... youtu.be/Po6Lai2tDzY

pirosfeherzoldezamagyarfold (törölt) 2012.03.17. 13:52:56

orban nem csinal semmit, csak a mogotte allo penz birtokosait hozza helyzetbe. ez a forradalom csak porhintes, a fejben nem tul eros hiveiknek, hogy addig ne zavarjak el oket, amig minden poziciot el nem foglalnak, es mar csak langszoroval lehet majd oket levaltani.

lyken 2012.03.17. 14:03:15

@micsoda?: Nincs azzal baj, ha jólétben akar élni. Mind úgy akarunk. A probléma azzal van, ha erről kvázi "tudatlanul" dönt.

@BPHead: "Azért csak részben van igazad, mert feltételezed, hogy a legértelmesebb választók egyben a legjobban adózók is."
Igazából sok függ attól, hogy ki, ill. mi számít értelmesnek. És ugye kinek a szemében. Van akinek az az értelmes, akinek nagy a lexikális tudása. Van akinek az az értelmes aki pénzügyileg átlátja az életet. Ésatöbbi...

Nekem egyszerűek lennének az igényeim:
- Megelégednék azzal is, ha a gyerekeinket pénzügyi és gazdasági ismeretekre tanítanák az iskolákban.
- Aztán... legyenek olyan politikusaink akik tényleg átlátják a folyamatok financiális oldalát is és ennek tudatában ígérgetnek.
- Tervezzenek rendesen gazdaságot, ne csak négy éves tévelygésekről szóljon a politika. Nem létezik, hogy nincsenek távlatok, amikben meg tudnak egyezni.

Hegseztő Hegesztő 2012.03.17. 14:07:50

@Pángalaktikus-gégepukkasztó:

A magánnyugdíj pénze sohasem volt meg effektíven..ezt nyilván Te is tudod. Magyarországon mindíg a generációk tartották el egymást.. A magánpénztári befizetések is efikciók volt, amely csak papíron létezett.
A magánkasszák arra lettek kötelezve hogy adják elő és fzessék be a Kincstárba ill. az állami Nyugdíjkasszába.
De a magánnyugdíjkasszával nem csak Viktornak, hanem Ferinek is már meggyűlt a baja..Ezért hozták azt a lépést Feriék korábban, hogy egy bizonyos kortól csak az Állami Nyugdíjkasszába kell befizetni a járulékot. Ekkor anyugdíjkasszák pánikba estek, mert kezdett elfogyni az uj befizetők tönege. Feri nem merte meglépni, amit Viktor meglépett, vagyis azt, hogy számoljanak el a kasszák az állammal.

A nyugdíkasza olyan tetemes pént követelt meg az államtól havonta ugyanis, hogy csak külföldi hitelből volt finanszíroszható, tehát az állam folymatosan adósodott el. (Arról nem is beszélve, hogy sok vállalkozás milliárdokkal tartozott a járulékok fizetésével, mikoözben az állam rendre fizetett a magán kasszáknak..
Itt az történt, hogy az állam felvette a hitel a nyugdíjkasszához a nemzetközi pénzpiacon, majd odaadta a külföli tulajdonban lévő bankok itteni fiókjainak..
Ők , természetesen , ahogy a törvény előírta, részben állampapírt vettek belőle kamatra, vagyis hiteleztek a Magyar államnak..Másrészét valahová beruházták, de leginkább kivitték az anyabankba.. Természetesen felszámolták az itteni fiókok magunknak a működési költséget és az inflációt is.Ennyivel csökkentek a hazai befizetések.. Emiatt alakult ki, hogy a kb 10 százalék nyareséget levettek a pénzből. (ktsg + inflació). A magyar államtól kaptak kb. 5 %-ot , viszont az államnak még ki kellet fizetni a hitelre felvett nemzetközi kamatot is a kölcsönért.
Tehát Magyarország 2x fizette meg a kamatot. Egyszer direktbe külföldre, másodszor az itthoni állampapírok visszavásárlásakor..

Ez nem tetszett a Viktornak és bezárta a vircsaftot, szerintem helyesen.
Persze ez nem tetszett a IMF-nek, amely eygébként még 1997-98-ban kötelezte Magarországot, hogy hozzon létre magánkasszákat.
Én akkor ezen nagyon csodálkoztam hogy bvelementünk, mert nem hittem abban,de ma sem hioszek.. hogy a nyugati pénzvilág van annyira korrekt, hogy most elviszi a pénzünket és majd 30-40 év múlva visszaadja a gyerekeinknek...mint nyugdíjat...

A történelem megtanított ugynis, hogy elvett vagyont sohasem kapom vissza és a jóvátételelk és az értékpapírok meg nagyon is kérdésesek...

Sok, nagyon sok pénz eltünt. Ezt láthattuk a hozamokon... Nem véletlen, hogy rengetek per van emiatt a magánnyugdíjakkal kapcsolatosan..

( Az önkéntes nyugdíjkiegészítés természetesen más dolog..)

vilagnezet.blog.hu · http://vilagnezet.blog.hu 2012.03.17. 14:08:16

Kiemelt témaként kezeltük már két cikkünkben is a az IMF teljhatalmát Magyarországon. Számomra vérlázító, hogy ez az állapot még mindig fennáll. Novemberi cikkünk után februárban felvetettem, hogy tegyünk feljelentést ezügyben hazaárulás vádjával. Közben az Országházban Dr. Apáti István képviselő javaslatot tett a 82/6-os hatályon kívül helyezésére. Ahogy az várható volt, az országgyűlési képviselők többsége 264 "nem" szavazattal lesöpörte az indítványt. Csak 53 képviselő szavazta meg. Így már nincsenek kétségeink arról, hogy 264 hazaáruló biztosan ül az Országházban.

youtu.be/yAOigjJdEx0

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2012.03.17. 14:34:02

@Hegseztő:
szép hosszú írás, de nem válasz arra amit írtam.
Miért kellett kilapátolni azt a pénzt ami bejött a felszámoláskor? Ki kötelezte erre az országot? Mit nyertük vele? Pár ezreléket az adósságunk kamataiból?

Aerion 2012.03.17. 14:36:48

@ikszel:

Kedves ikszel, a különbséget az mutatná meg, ha az az MSZP, ami állítólag 3000 ember előtt szerepelt Esztergomban - akik egy részét ugyanúgy odahozták erre a rendezvényre, mint más rendezvények esetáben, nem pedig a helyiek közül ment oda - az hány embert tudott volna maga mellett Budapesten, korábbi állítólagos fellegvárukban most, 2012 március idusán megmozdítani.

Bizonyára 250.000-nél többet.

Na de akkor miért nem demonstrálták felmérhetetlen politikai erejüket?

Aerion 2012.03.17. 14:39:21

@vladys73:

De milyen alapon?

Honnan tudod, hogy aki nem szavaz, azt azért teszi, mert nem kér a politikai kínálatból, és pláne honnan tudod, ha kérne, és amire rászavazna, neked megfelelne-e a politikai étlapon?

Aerion 2012.03.17. 14:41:54

@Pángalaktikus-gégepukkasztó:

Igen, tanult, erkölcsileg, értelmileg ép emberek már csak úgy fogalmaznak, ahogy te:

Hogy honnan a faszomból bújik elő ez a rengeteg kretén arról fogalmam sincs, mert nincs élő ember a környezetemben aki fideszes volna, igaz nem is mozgok tanulatlan körökben, nem járok vallásos rendezvényekre, nyugdíjas találkozókra, sem Ákos koncert utáni polgári körös sörözésre.
Hm, na meg is van akkor honnan:)

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2012.03.17. 14:56:58

@Aerion:
Tanult, erkölcsös, értelmileg ép ember nem lehet indulatos, és trágár időnként? Főleg ha zombikat lát az utcán akik bármit elhisznek és bármit jogosnak vélnek amit vezetőjük mond?
Márpedig az vagyok ha tetszik ha nem, ezt nem te fogod eldönteni!

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.17. 15:01:43

@Pángalaktikus-gégepukkasztó: De bizony ő fogja eldönteni, ha nem látnád mögöttük áll az egész ország (láthattad tegnapelőtt is). Hisz aki nem a FIDESZt támogatja az hazaáruló, ezt már kifejtették párszor.

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2012.03.17. 15:06:33

@vladys73:
sajnos látom...többek közt ezért is gyúrom ilyen szép időben is a portfólióm ahelyett, h kint élvezném a napsütést: kelleni fog a külföldi melóhoz:(

Aerion 2012.03.17. 15:34:21

... Tanult, erkölcsös, értelmileg ép ember nem lehet indulatos, és trágár időnként ...

Időnként talán igen, na de folyamatosan semmiképp, szerintem.

... Főleg ha zombikat lát az utcán akik bármit elhisznek és bármit jogosnak vélnek amit vezetőjük mond ...

Micsoda szerencse, hogy neked jogod van eldönteni, ki számít zombinak, és mi alapján.

... Márpedig az vagyok ha tetszik ha nem, ezt nem te fogod eldönteni ...

Bizonyára kellene némi ész annak felismeréséhez, hogy megjegyzésed alapjául szolgált-e bárminemű utalás abban, amit neked írtam.

Aerion 2012.03.17. 15:37:41

... De bizony ő fogja eldönteni ...

Annak mérlegléséhez is kellene, talán, egy kis ész, hogy van-e joga válaszolni bárki helyett bárkinek, bármit, amit ő adekvátnak tart, nem mérlegelve, hogy a másik, aki helyett válaszol, mit gondol.

Aerion 2012.03.17. 15:38:59

@Pángalaktikus-gégepukkasztó:

Én már visszajöttem a 'sétáról', úgy látszik, te még előtte vagy.

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2012.03.17. 15:47:38

@Aerion:
"Időnként talán igen, na de folyamatosan semmiképp, szerintem."
Folyamatosan, szerinted. Szerintem meg erőlködve próbálod a marhaságaidat rám ragasztani.

"Micsoda szerencse, hogy neked jogod van eldönteni, ki számít zombinak, és mi alapján."
Igen, van jogom elmondani kit gondolok annak.Max nincs igazam és max nem fog tetszeni. De azt meg leszarom.
Upsz már megint trágár voltam! De kurvára hidegen hagy, h szerinted mi helyes és mi nem.

Séta. Hát én nem sétálni megyek ki, és komolyan gondolom, h aki becsületesen dolgozik, szakmájában nem dilettáns, kellően eltökélt, az nem is jön haza. Szar munkahelyet, és hülye embereket mindenhol ki lehet fogni, de akkor nem kell ott maradni.
Persze nem tudom, h neked miért nem sikerült, 1000 oka lehet, de nem evidens, h mindenki csak sétálni menne ki!

Lencsés István 2012.03.17. 15:50:20

1 nagy tömeg uralta március 15 . - ét tehát nem kellene hazudozni anoniman . Aki egy oldalból sem kér az ne " sírjon " .... A " .... diszlájkoltam .... " - ra nem írnék inkább semmit , mert az mutat 1 szintet a blogról , igaz azt már az anonimság is megtette ez csak fokozza ....

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.17. 15:53:45

Meg ne haljál, mert nem kedveljük a FIDESZt és még meg is merjük szólni.

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2012.03.17. 16:00:42

@Lencsés István:
Vannak akik egyik szarból sem esznek, és vannak akik a kevésbé büdöst már marhasültnek nézik.

Aerion 2012.03.17. 16:04:14

"Időnként talán igen, na de folyamatosan semmiképp, szerintem."

... Folyamatosan, szerinted. Szerintem meg erőlködve próbálod a marhaságaidat rám ragasztani ...

"Micsoda szerencse, hogy neked jogod van eldönteni, ki számít zombinak, és mi alapján."

Igen, van jogom elmondani kit gondolok annak.Max nincs igazam és max nem fog tetszeni ...

Nincs igazad. Az, hogy ez tetszik/nem tesztik mellékes kérdés.

... De azt meg leszarom ...

Mert ez jellemző rád.

... Upsz már megint trágár voltam! De kurvára hidegen hagy, h szerinted mi helyes és mi nem ...

Vajon hogyanm lehetséges a párbeszéd az egymással szembenálló felek között, a tárgyalás, ami uggyebár a demokráciát jelenti, ha az egyik fél hozzáállását a leszarom, a kurvára hidegen hagy jellemzi?

Hegseztő Hegesztő 2012.03.17. 16:05:42

@Pángalaktikus-gégepukkasztó:

1. Adósságot vissza kell fizetni, tehát az mindenképpen csökkent (a devizális)
Mi nem vagyunk Görögország geopolitikailag...hogy elengedjenek valamennyit... először is nincs 200 db nyugati harci gépünk, nem vásárolunk milliárdokért (euróban)tengeri hadifelszereléseket a nyugattól a Földközi tenger ellenőrzéséhez.. Törökország, orosz flotta stb. stb. semlegesítéséhez, ellenőrzéséhez..
..
2. Viktorra vonatkozóan is érvényes: a világ változik és vele együtt mi is...
Ha akarom, ha nem.: Az egyetlen nemzetközi szintű politikus Magyarországon...Ha tudsz, mondjál egyet kívüle....

Adósság: Hogy csinálják a szlovákok, hogy nekik csak 30% adósságunk van a 80 % -al szemben?..Azzal lehet még exisztálni, de 80-al... A hitelt 1 %-ra kapják... az Euró miatt...

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2012.03.17. 16:10:03

@Aerion:
Ez egy értelmetlen és álszent vita amivel próbálkozol: kiforgatod, nem akarod megérteni, és felszínesen csak a körítéssel foglalkozol nem a tartalommal. Ezt sem nevezném tárgyalásnak. De végeztünk, felőlem azt írsz amit akarsz.

vilagnezet.blog.hu · http://vilagnezet.blog.hu 2012.03.17. 16:10:43

@Lencsés István:

Iván Gábor elemér, azaz IGe. 1988-1989 1,5 év sorkatona. Tartalékos hdgy.-ként szerelnek le. Katonai igazolvány számom: A2529509 Katonai szakképzettség számom: 13617 szd.pol.mb. Vércsoportom: 0 RH poz. Fegyverem száma: AMD 65/5 gpi. DZ4466 kiadása:1988.03.27. bevonva 1988.07.19. A Hadkötelezettséget Ellenzők Ligája Figyelő Bizottságának tagja.Testmagasság mezítláb: 191 cm. Testsúly: 100-110 kg. Lábméret: 44,5. Szemem színe: Barnás-zöldes. Hajszínem barna. Kiadási évem: 1966.

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.17. 16:11:31

@Hegseztő: "Azzal lehet még exisztálni, de 80-al... A hitelt 1 %-ra kapják... az Euró miatt... "
A törlesztőrészlet számít, nem a hitel összege vagy a kamat.

micsoda? 2012.03.17. 16:15:07

@vazzup: Soha annyit nem ártott egyetlen kormány sem az öregségi nyugdijasoknak mint a Fidesz kormány. Először amikor kormányra kerültek első dolguk volt, hogy elvették a 20 %-ot. /mondogatták, hogy valahol visszaadták,/ Ráadásul még hülyék is voltak, mert ahhoz nyultak akik a legtöbben voltak.
Most megint csökkentették az öregségi nyugdijat/persze csak a számokban/, mert a korrekciót nem a saját jogú nyugellátásra adták. Meg nagyon sumákolnak, hogy mennyi, és mikor van az emelés. Sajnos az idős emberek mégis kiállnak OV mellett, lehet csak azért, mert élni szeretnének. Kár minden szóért, ez a kormány nem nyugdijas barát!

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2012.03.17. 16:28:53

"1. Adósságot vissza kell fizetni, tehát az mindenképpen csökkent (a devizális)"

Nem, nem hiszem, h csak mert nem vagyunk világhatalom, nem próbálhatunk meg alkudozni és szó nélkül be kell nyelnünk minden szar feltételt.
Csökkent? Mennyivel? Tuti megérte, mint inkább fejlesztésre, támogatásokra fordítani?

2. "Viktorra vonatkozóan is érvényes: a világ változik és vele együtt mi is..."
Az egyetlen nemzetközi szintű politikus Magyarországon...Ha tudsz, mondjál egyet kívüle....
Ezt hívják mosdatásnak.
Milyen egy "nemzetközi szintű politikus"?
Mármint színvonalas, minden téren felkészült szakember, szakmája elismertje, kétes ügyektől mentes, emberileg megkérdőjelezhetetlen személyiség? Ő ilyen volna?
Akkor miért mossa fel vele a padlót időnként pl. Vona Gabi, aki valljuk be, nem egy nemzetközileg elismert fazon, se nézeteit se végzettségét nézve.
De még ha az is lenne, azért mindenre nem kellene rábólintani amit csinál.

"Adósság: Hogy csinálják a szlovákok"
Hány éves is az az ország? Mint a nagyapám? Biztos jó példa ez?

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.17. 16:32:20

@Pángalaktikus-gégepukkasztó: "Hány éves is az az ország? Mint a nagyapám? Biztos jó példa ez? "
Az ország 70% idősebb :D

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2012.03.17. 16:42:12

@vilagnezet.blog.hu:
Ezért kár volt:) Csak mert egy magamutogató provokál, de legalább most már tudja, h egy óvatos mozdulatodtól is rászámolnának:)

Lencsés István 2012.03.17. 16:43:27

@Pángalaktikus-gégepukkasztó: Nem tudom milyen szarról beszélsz , hisz a FIDESZ jól végzi a dolgát .... Mondjuk a " kultúrád " és a névtelenséged már elárulta miféle emberszerű lény vagy ....

@vilagnezet.blog.hu: Elemér kis e - vel ? :O No comment ez már mindent elárul ....

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2012.03.17. 16:47:42

@Lencsés István:
Áh, még csak emberszerű se, hisz nem vagyok fidesznyik: úgy az amőbák és a csalánozók között vhol.

"Elemér kis e - vel ? :O No comment ez már mindent elárul ...."
Egy hithű Orbánfan egy betűből jósol...jah, és tévedhetetlenül.

Hegseztő Hegesztő 2012.03.17. 16:50:11

Rosszul emlékezel, részben..A szoci. Ildikó is emlegetett évegig valamilyen 1x 20ezret.

1.Ezzel szemben az történt, hogy a fidesz, amikor először kormányra került, szeparálta a nyugdíjat és a nyugdíj melletti keresetet, így az már nem lett adóztatva,Ezzel sokszor 20.000-et adott vissza a nyugdíjasoknak.

2.Ámde jött Feri, aki sokalta a nyugdíjasok nyugdíj melletti keresetét és 2007, januárig 01-től visszaállította az összevont adózást, azóta a nyugdíjjal együtt adózik a nyugdíjas. (ha dolgozik)
Ez az öregségi kor 62. felett is igaz..

3. Az öregségi nyugdíj kb.4,4%-al emelkedett, ez év január 01-től..habár sok huhogó állította októbertől, hogy a fidesz elveszia nyugdíjakat.
Sok hülye, képes volt a nyugdíjasokat riogatni...

4. És mégvalamit: Gyurcsány Bajnai kettős mikortól vette el a 13. havi nyugdíjat...3 vagy 4 éve? tudna valaki segíteni.?

Pedig az járna, mert 12x4=48hó.
A 13.havi fizu járt valamikor a melósnak..mert az év 52 hétből áll. A klasszikus kapitalizmusban is 52 heti fizu dukált. De a nagy szocialista építkezésben eltünt a 13. havi..

bravÓ...

...

micsoda? 2012.03.17. 16:50:33

@lyken: Egyetértek. Csak mit lehet csinálni, hogy ne tudatlanul döntsön a választó? Van tv. rádió, internet. Szerintem pénz lenne a lényeg, és hozzá egy kis reklám a tudatformálásra.

Aerion 2012.03.17. 16:59:17

@Pángalaktikus-gégepukkasztó:

Ebben is tévedsz, kedves Pángalaktikus-gégepukkasztó, nincs és nem is volt köztünk semmiféle vita, se tárgyalás, se álszent, se nem álszent. Nincs mit kiforgatni sem, ki van az már eleve forgatna annyira, amennyire csak lehetséges. Csak a helyzet éppen az, hogy kettőnk közül nem te vagy az, aki erre rámutat. Ugyan már, miféle vitát lehet folytatni ott, ahol az egyik fél kinyilvánítja, hogy ő márpedig tanult, művelt ember, de egyébként a kurvaanyját mindenkinek, aki nem gondolja pontosan ugyanazt, amit ő helyesnek tart? Ilyen esetben nincs semmiféle vitának helye, nem volt, és nem is lesz.

Ez az egyik, a másik, a ’séta’ dolga. Írod:

… Séta. Hát én nem sétálni megyek ki, és komolyan gondolom, h aki becsületesen dolgozik, szakmájában nem dilettáns, kellően eltökélt, az nem is jön haza …

Egyéb megjegyzésem erre nincs, mint elismerni a liberális hazaszeretet szépségét.

… Szar munkahelyet, és hülye embereket mindenhol ki lehet fogni, de akkor nem kell ott maradni. Persze nem tudom, h neked miért nem sikerült, 1000 oka lehet, de nem evidens, h mindenki csak sétálni menne ki …

Én nem azért jöttem vissza, mert valami nem sikerült volna, hanem azért, mert itthon akarom használni a tudásom. Ha mindenki elmegy Magyarországról, mert külföldon többet keres, és mert jobb az élet, akkor mi marad épségben érték ebben az országban?

Számos egyéb mellett ez a különbség közted és köztem, a felelősségtudat, kicsit szélesítve ezt a definíciós kört, a hazaszeretet fogalmával hadban állók, értsd liberálisok, és a 'magyarok' között.

További szép napot.

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.03.17. 17:00:21

Lázár te aljas tetű!
21 éve kommunistáztok, az öklötöket rázzátok miattuk, most hogy rajtatok áll hogy nyilvánosságra kerüljön és végre le legyen zárva az ügynökkérdés, ti nem engeditek!
Scmittekkel, Martonyikkal, Matolcsykkal, Szűrös-Pozsgay-Csintalanokkal, Pokorny apukával a soraitokban, hogy van pofád a Schiffert nagyapja miatt támadni!
Te képmutató, szarjankó.
Vásárhely eladósításával, a kocsi-lézerblokkoló-fizetés...stb,ügyeiddel, hogy van pofád még a Parlamentben pöffeszkedni?
Mert egy jellemtelen, sunyi,büdös bunkó vagy.
te barnabőrű féreg, lesz még elszámoltatás!

Hegseztő Hegesztő 2012.03.17. 17:03:50

@Pángalaktikus-gégepukkasztó:
Vona végzettségével nincs probléma, tudomásom szerint történelem tanár...valószínű tudja mit mond...mit beszél...

Csak Vona magát és a pártját és a táborát építgeti..
Nem volt még harcmezőn bevetve. Ahol lőnek..Sok nagymenő esírta ott már magát az első bevetésen..meg besz..t...

Ő egyenlőre csak kibic...Meg a nyelvtudását sem ismerjük. Maradjunk ennyiben..

Sajnos a magyar politikusok semmilyen nyelvet nem beszélnek...tisztelet a kivételnek..

Szánalmas volt a hallgatnia Bokros brüsszeli angol?? makogását... Azt tudtam róla, hogy a pénzügyi politikája csak odáig megy: Megadóztatni!!! És ez ocseny máló...

Már a megjelenése is jobban hasonlít egy csecsen vajdához..mint egy karrier politikushoz..de erről nem ő, hanem az anyja tehet... De a makogása, az szörnyű ..

Hegseztő Hegesztő 2012.03.17. 17:06:07

@vladys73:
Na..na , A hosszútávfutónak is be kell osztani az erejét...mert bajba kerül...

Pángalaktikus-gégepukkasztó 2012.03.17. 17:14:44

@Aerion:
Az első felére, ahogy mondtam nem reagálnék már, már csak a szavahihetőség miatt sem.

"Egyéb megjegyzésem erre nincs, mint elismerni a liberális hazaszeretet szépségét."
Tehát mindenki aki elmegy egy élhetőbb jövő reményében elárulja a hazáját. Ahelyett, hogy megdöglene a nyomorban amiről nem tehet. Aha. Elárulom, te hazaárulóskodó, hogy a kivándorlók zöme nem jókedvéből megy ki, mint ahogy én sem, és piszkosul fájdalamas ezt meglépni, igazán jól esik, h belerúgsz jó pár ezer emberbe.
Libsik? Azokra a gennyekre gondolsz akik megszégyenítették ezt a nemes eszmét, és szitokszóvá tették Magyarországon? Bocs, de kurvára semmi közöm hozzájuk, te ne mossál össze velük, köszi!

"...a hazaszeretet fogalmával hadban állók, értsd liberálisok, és a 'magyarok' között."
Na ez viszont már beteg: aki liberális az nem magyar. Hogy a jó kurva anyukádat mondd meg te, h ki magyar és ki nem, drága barátom!

73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.03.17. 17:39:55

@Hegseztő: Az lehet, csak egy GDP arányos hitelösszeg nem mutatja az állam stabilitását, felesleges vele számolni.
A törlesztőrészlet sokkal pontosabb, hisz az látszik a költségvetésben. A befektetők meg azt nézik, fizeti-e a számlát vagy sem.

Lencsés István 2012.03.17. 19:08:47

@Pángalaktikus-gégepukkasztó: Fidesznyik ? :O Ez milyen szó áruld már el nekem , komolyan érdekel ugyanis ilyen NINCS , de azért próbálkozz mint a kutyák .... Én nem ORBÁN VIKTOR fan vagyok , hanem becsülöm azt amit tesz az országért , de te olvasni sem tudsz .... Nem jósolok , meg nem 1 betű hanem 1 óriási hiba , de te ezt hogy tudhatnád ha írni sem tudsz ? :) ;)

@vilagnezet.blog.hu: Mit miért ? :O Nem tudsz olvasni SEM ? :O

Jankove 2012.03.18. 11:36:38

@Kalmár: "Nekem jó magyarnak lenni."

Mindketten tudjuk hogy neked akkor jó magyarnak lenni, ha a miniszterelnököt Orbán Viktornak hívják. Különben az élet értelmetlen. Imádom egyébként hallgatni a hozzád hasonló vérfideszesek érveit, akiknek egyébként az MSZP idejében is pont ugyanolyan jó volt, mint a fidesz idejében, ergó a hozzád hasonlónak kurvára mindegy hogy hívják az aktuális miniszterelnököt, de valamiért mégis rögeszmévé vált fideszre szavazni. Imádott pártoddal csak az a baj, hogy úgy gáz ahogy van. Ha az igazságérzetedet VALÓBAN baszkurálná mi folyik magyarországon, akkor nem egy köpönyegforgató szájkaratézó, posztkommunistákkal dugig rakott ambivalens impotens tömörülésre szavaznál, aki éjjel nappal pofázik, aztán a nagy dumák után megcsinálja homlokegyenest az ellenkezőjét amit addig szajkózott. Minden hétre jut egy ilyen példa, legutóbb az ügynöktörvény leszavazásánál bizonyította fidesz, hogy jobb a pisában tovább ázni, mint égni a tűzben. Ha téged nem a miniszterelnök személye érdekelne, akkor a Jobbikot támogatnád, azt a pártot akik, elmúlt 20 (40) év problémáihoz semmiben sem köthetők, viszont még a viharos ellenszélben, és folyamatos lejáratókampányban is tettek az asztalra, nemcsak elvettek.

"Akkor volt szar, amikor a kormány parancsára ünneplőket vertek és lőttek félholtra Bp utcáin."

Megvolt a lehetőség sittrevágni az összes szemkilövetőt. Megvolt a lehetőség "elszámoltatni". Ül valaki sitten? Kurvára nem. Csak Pofázunk pofázunk, pofázunk, kommunistázunk, elmúltnyócévezünk, közben szép csendben elévül minden ugye. Egyébként majd kiváncsi leszek, mi lesz az első nagyobb fidesz ellenes megmozdulásnál, mennyire humánusan fog reagálni imádott pártod.

"Akkor volt rossz amikor megduplázták az adósságunkat. Amikor a multik és a bankok helyett én fizettem európa 2. legnagyobb adóterhét"

Most viszont kibaszták a fél országot a munkahelyéről, így a többségnek az adóbevallása tényleg elfog férni egy söralátéten. Az egyetlen választási ígéret amit teljesített. Azt meg már meg sem merem kérdezni, vajon szerinted a fidesz hol volt az elmúlt 20 évben? Hajlamos vagy úgy beszélni, mintha két éve létező párt lenne. Itt volt a parlamentben, ellenzékben, úgyemlékszem, amikor valami jó nagy paraszt húzást kellett megszavazni, akkor teljes egyetértésben ők is rátenyereltek az igen gombra.

"Az ellene érzett gyűlölet a válaszotok mindenre"

Miért kéne szeretni azt, aki ellenzékben és kormányon is csak újtjában állt a megtisztulásnak? Aki hazudik éjjel nappal, akinek a bevallásán kevesebb van mint egy átlagembernek, mégis köztudott, hogy a fél országot felvásárolta már? A szememben jottányit sem ér többet gyurcsánynál. Mindkettő ugyanoda való. És utálom az idióta szavazóbázisát is. Nem a megtévesztett átvert embereket, hanem azokat a rögeszmés barmokat, akik miatt már 22 éve nem lehet lehúzni ezt a nagyranőtt szart. Akinek inge.

vilagnezet.blog.hu · http://vilagnezet.blog.hu 2012.03.19. 11:17:53

Tudom, hogy a kuruc lapot nem illik ide idézni, de hát ezt nem is ők nyomozták ki, csak valakik úgy látták, hogy éppen az a postaláda a legmegfelelőbb. Lehet, hogy Schmitt elvtárs után OVi polgárhitelvtársnak is KONYEC, illetve, hogy is van vatikániul FINIS :-) kuruc.info/r/9/93098/

Rémbódess 2012.03.23. 09:50:48

Orbán Viktor Facebook-oldalának történései ebben a hónapban a mai napig: <a href='http://facebook.figyeles.hu/20120301_20120323_facebook_orbanviktor.htm'>facebook.figyeles.hu/20120301_20120323_facebook_orbanviktor.htm&lt;/a&gt;

A fenti gyorsjelentésből látszik, hogy megindult a csökkenés, és ezzel egyidejűleg az admin is aktívabbá vált, hiszen ebben a hónapban még sosem tett fel ennyi posztot egy nap, mint most. És ezzel együtt a tagok aktivitása is felpörgött...

Rémbódess 2012.03.23. 09:52:12

Na, csak sikerült "elkockulnom" a linket :-(( Tehát az URL helyesen:

facebook.figyeles.hu/20120301_20120323_facebook_orbanviktor.htm

komplikato 2013.03.23. 19:45:52

@vilagnezet.blog.hu: az szép, ha ennek csak 20%-a igaz és kivételesen elhiszem, hogy az, akkor az MINDENT megmagyaráz ami itt folyt gengszerváltás óta ... konkrétan nem is volt váltás.