Logika, Helyes ÉrvelésTan, Mítoszirtás és Hit-Eltérítés sok Humorral

Világnézet

Világnézet

Szientológia egyház is törvények feletti akar lenni, akárcsak a katolikusok

2007. május 03. - IGe

"Szent szar!" címmel írt újabb kiemelkedően bátor és szókimondó cikket Tóta W. Árpád az indexen. Most éppen a szientológia egyházról és teljesen jogosan. (2006 májusi cikkem, amire az Adatvédelmi Biztos is reagált)

A Római Katolikus Egyház már több száz, illetve több ezer éve törvények feletti, csak azt már annyira megszokták egyesek, hogy fel sem tűnik. Nagyon helyes, hogy az adatvédelmi biztos támadja a szientológusok módszereit, csak jól tenné, ha éppen így járna el a Katolikus Egyházzal is. Mert a katolikus egyház adatvédelmi csalásai és visszaélései miatt évi 100 milliárdok vándorolnak közpénzekből egyházi kasszákba. Ugyan is a katolikus egyház olyanokat is tagjának tart, akik nem akarnak azok lenni és ha valaki kéri hogy töröljék ki mindenfajta nyilvántartásukból, ezt nem teljesítik.

Most a szientológia e-metere, hogy az gyónás vagy vallatás, körül bolydult fel a dolog. Érdemes elolvasni a következő cikket: Szent szar! - Tóta W. Árpád cikke az indexen   ezen írásokat meg főként:

http://www.antiszcientologia.hu/

utóirat 2014.09.01;

Nagyon fontos tudnotok, hogy hazánkban a társkereső irodák kb. 30-50%-a szientológia módszertannal és a szientológia fedőszervezetként működik. Tehát nagyon nem jó, ha bármelyiknek több adatot adtok meg a minimálisan kívánatosnál. Különös képen ne mondjatok, ne írjatok semmit sem

- munkahelyi adataitokról, beosztásotokról
- kereseti, vagyoni helyzetet se adjatok meg
- szexuális szokásokról a minimum. (férfiakat, nőket szeretitek és slussz)

Az egyik ilyen társkereső cégről és csaló vezetőjéről , pontos megnevezés és cégnév nélkül írtam régebben több blogbejegyzést is. A blogbejegyzéseim töröltették és sikerült elérni, hogy másfél évig nem jelenhettek meg jegyzeteim az index.hu blogketrecében. Be is pereltek és kapcsolataik és módszertanaik által el is értek egy 5+1 millió forintos büntetést ellenem. Most éppen ezt intézem, hogy stornózva legyen.

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnezet.blog.hu/api/trackback/id/tr6166665

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Óvakodjatok a szientológia vallástól! 2013.10.29. 12:05:09

Mire semmi sem marad című játékfilmet Niki Stein, a Tetthely krimisorozat több epizódját is forgató rendező készítette. Egy apáról szól, akitől különféle érzelmi zsarolásokkal és más pszichés manipulációkkal elszakítják a gyerekétől a szcientológusok. ...

Trackback: Óvakodjatok egyes, - de inkább kettes- társkereső irodáktól! 2012.07.18. 10:11:24

  Mert igen gyakori mind a fejvadász, mind a társkereső cégek közt a szientológus tulajdonosi, vagy vezetői háttér. Most egyes csaló társkereső klubok visszaéléseiről, megtévesztéseiről, trükkjeiről szolgáltatok egy cikk apropóján újabb információkkal...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sandralepke · http://sandrahorvath.virtus.hu 2007.05.04. 02:39:30

Most olvastam a cikket. Tényleg nagyon jó írás.
Üdv: Sandra

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.05.04. 11:20:53

Ezt a cikket az adatvédelmi biztos is olvasta és a következő levélben reagált rá:

vilagnezet.blog.hu/2007/04/20/egyhazak_kiskapuk_minden_alol

gerakandi · http://gerakandi.blogter.hu 2007.06.16. 12:22:18

Legalább tisztességesen le bírnád írni a szót... Úgy írják, hogy szcientológia.

Itt találsz róla információt: szcientologia.lap.hu

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.06.16. 12:41:47

Ez is használatos ás elfogadott írásmód. Sőt szoktam szientobogyóknak is nevezni őket.

gerakandi · http://gerakandi.blogter.hu 2007.06.18. 15:27:37

Kedves IGe, a szcientológia szónak itt az eredete és jelentése: mia.szcientologia.org/html/part12/Chp36

Az, hogy néhányan ezt nem tudják, még nem jelenti azt, hogy a helytelen írásmódja elfogadott és általánosan használt lenne... :-)

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.06.19. 10:44:28

Teljesen szabályos, ha a kiejtés szerint irjuk.

Bummer 2007.06.19. 13:33:48

Kiejtés szerint szájentolodzsi.

gerakandi · http://gerakandi.blogter.hu 2007.06.19. 13:55:10

Semmi baj, ugyanígy írj csak nyugodtan "szifi"-t a sci-fi helyett... :p

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.06.19. 14:02:28

A legtöbbször szientobigyóknak, vagy XenuNanu hívőknek nevezem őket.

gerakandi · http://gerakandi.blogter.hu 2007.06.19. 14:06:10

Ja, különben csupán azért hoztam fel az írásmódját, mert ha már a címben és végig a bejegyzésben eleve helytelenül szerepel maga a téma megnevezése, akkor a leírtak tartalma megközelítőleg 0%-ban vehető hitelesnek.

gerakandi · http://gerakandi.blogter.hu 2007.06.19. 14:08:14

Persze, nevezd csak aminek akarod! Ez még nem jelenti azt, hogy bárki számára ezzel referencia volnál.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.06.19. 14:45:30

Google rákeresés a szientológia szóra:

www.google.hu/search?q=szientol%C3%B3gia&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a

Tehát a számomra egyszerű internet marketig szerepe is van. Úgyan is észrevettem, hogy nagyon sokan így keresnek rá. Ha meg így keresik, akkor így kell írni, hogy rá is találjanak:-)

gerakandi · http://gerakandi.blogter.hu 2007.06.21. 14:32:56

Értem.
Gratulálok a guglin elért első helyezésedhez a szientológia szóval!

Így aztán írjunk elég bejegyzést olyan szavakkal, mint "katólikus", pressókávé", "discó", "teknika", "tavaj", "láccik", stb, és a Google-on elért előkelő találati eredményeink alapján máris szakértőnek fognak minket tekinteni... :-))))))))

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.06.21. 15:13:55

Köszönöm a gratulációt. A zsargonok és az eltérő írásmódok ellen felesleges hadakoznod. Pláne a neten.

Kalman · http://www.vilagnezet.hu 2007.07.24. 22:18:05

Előszöris elnézést, hogy nem fedem fel a kilétem,
de szterintem megértitek.Előre is elnézést ha hosszú, de próbálok majd minél egyértlműbb lenni. Mielőtt kérdeznétek a Sea Org a szcientológia (föle) az elit réteg, 14 évesen vittek el azzal, hogymilyen jó, meg h világ megmetése, meg h történelmet írünk (ami persze hülyeség, legfeljebb akk kerülnek be a történelem könyvekbe, ha az álvallásokról lesz szó, mint egy nagyszerű példa) nos telebeszélte pár Sea Orgos a fejem, és azt is mondták, hogy lesz fizetés, így aztán gondoltamnyárimelónak legalább jó lesz, de mint kiderült, ez igazából egy milliárd évre szól, ami persze hülyeség, csak az agymosás része. Amerikába írtam alá a szerződést (azt hitem olan mint egy jókis tábor naívan) [igen munkatábor mint kiderült] és érdekes valahogy Pesten a viii. ik kerületbe kötöttem ki vagy a vii ikbe? nem tudom Leonárdo Da Vinci utcába aholis az OTL található (a sok agymosottak bólya) lényeg a lényeg szar kaja volt (ha volt) keményen dolgoztattak, spártai körülmények, egy közeopes szobába laktunk vagy 10 en és borzaztó volt, és azt hittem akkor még hülyegyerekként, hogy ez tényleg segít majd vagy h ez jó, de nem csak át kell gondolni. Majd kiküldtek Dániába return jeggyel, aholis elvették a mobilom azzal h \"Ne zavarjon a tanulás, és a munka közben\" -és még a szcientológusok papolnak az emberi jogokról- aztán érdekes az útlevelem, és a személlyim is eltűnt érdekes….
Dániába az AOSH eu ba 2és fél hónapot nyomtam le.
EGYSZERŰEN 2* olyan szar volt mint Pest (akkor ne is beszéljünk a Flag ről) és Dániába is keményen dolgoztattak, szekrényeket cipeltem, csatornát tisztítottam, hűtőt pakoltam, más szőnyegét takarítottam, és a köztérről szedtem a fehér epret, hogy a sir,öknek (sea Org tagoknak) legyenmit enniük, de ha fizettek is volna érte heti 500 ftnál ne számíts többre és + van képók megkérdezni h miért nem varrod meg a ruhád, (amikor elszakadt) és alapba nincs is rá időd, nemhogy pénzed sincs, még időd se. Aztán miért nem veszel szappant??? Veszel, és kidobják azzal h van szaga!! MElyiknek nincs? Azért mondják h rossza ha van szaga, mert szagtalannak kell lenni, hogy en zavard a publikokat akik vennének könyvet, meg ilyesmi, de ez is csak az agymosás része. Minál több erőt, energiát pénzt, időt beleöl az ember vmibe, annál inkább képes és elhisz ezt a sok baromságot. de a legjobb példa annak a ki fan mondja már meg nekem h ha LRH annyira OT nemtudom mennyi volt akk miért halt meg a teste olyan korán, és miért nem jön vissza?
Miért nem intézkedik? Miért nem reklámozzáák h egyik fia többszöri öngyilkosági kísárlet után \"eltűnt\" ?? A másik meg elárultaLRH titkait a \"dewolf vallomásban\" ? ezt miértnem?
Vagytalán ti is tujátok h az egész csak pénzre megy ki? Utolólah mint kiderült ha Sea Org tag lettem volna (nem csak EPF es \"kutya\" Dániában) akk ha Flagbe megyek újból meg kellettt volna csinálnon az EPF et :I. de a vicc az hogy az egyik barátom akit Balázsnak hívnak az a misszióba nem volt minősítva (a misszió egy kis épület alap dolgokkal…) és kapott egy programot amit meg kellett csinálnia előtte (borsos árak) mellessleg egy kis agymosás is. Nos lejött egy hölgyemény a Misszióba és érdekes mit ad Isten a Sea Orgba minősítve volt:) Nahát?! Kellett nekik ingyen cseléd. Melyik vallás mondja azt h ez az a szint amit neked még nem szabad megtudni?? Miért nem? Mert ráeszmélek h ez mekkroa baromség, és még igazam is van? a válasz: szcientológia
van itt még több hazugság is: Azt mondják h ha a szcientológus SP vel azaz elnyomó személlyen találkozik beszél vele kapcsolatot létesít akk beteg lesz azaz PTS (lehetséges bajforrás- eztmindenkire rákenik akire akarják, de nem veszik észre h rájuk is ráeshet a zongora: Miért nem??? tehát ők is PTS ek nem? ) Nos a szci azt mondja h ha vki ilyet olvas akk beteg lesz xD
Sztem ez csak egy egyszerű trükk arra h a még félig agymosott embereket visszatartsa az igazság elől. Hogy miért mondtam el és árultam ezt el? Mert remélemti és akiknek majd másolgatjátok:D nem fognak abba a hibába esni amibe én és szüleim.
Bármely óhaj, sóhaj panasz bánat az e-mailomra kalman12345@citromail.hu köszönöm h hozzászól6am

Péter 2007.08.07. 16:58:38

Na már ahogy látom, a Google is kijavít téged:
"Keresési javaslat: szcientológia"

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.08.07. 21:26:10

Kalman

Tévedtél és beláttad. Jó, hogy megírtad, hogy legalább más ne a saját, hanem a te példádon tanulhasson.

Péter

A szientobigyókat úgy nevezem, ahogyan kedvem van. Így is megértik.

ent 2007.08.31. 12:19:51

látod IGe, van akinek nincs más érve, mint hogy az írásmódba kössön bele... hát erről ennyit XD

ejha 2007.09.02. 10:46:36

hat sztem minden normalis embernek megvan a velemenye a szcientologiarol, meg aztan tom cruise is megette a placentat, ugyhogy ha csak tizede igaz amit csinalnak, mar falhoz kellene allitsak oket...
de teny hogy c-vel irjak... s aki a googlet hasznalja helyesiras ellenorzesre az nem lehet sikeres ember...

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.09.02. 11:59:53

direkt nem akarom helyesen írni őket.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.10.20. 08:10:58

a hazai RKAT szektából nem lehet kilépni. Akaratod ellenére is nyilvántartanak. Ez a trükkjük:

Politika
Egyházak. Kiskapuk minden alól?
IGe - 2006.09.09 14:33

A hazai egyházak számára szinte minden törvényben van kezdvezményes kiskapu, ami által egyenlőbbek lehetnek az egyenlőbbeknél. Az adat nyilvántartásban és gyüjtésben is kivételek. Levéltár a kulcs szó


www.virtus.hu/?id=detailed_article&aid=7328

Zsolti · http://video.google.kr/videoplay?docid=-6186589598330713558&q=Zeitgeist+-+hungarian+translation%2C+m 2007.12.18. 07:32:11

Na ami a vallásokat illeti, ezt érdemes megnézni:

video.google.kr/videoplay?docid=-6186589598330713558&q=Zeitgeist+-+hungarian+translation%2C+magyar&total=3&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=1

Eszembe jutott néhány vallás, ami nem az Istenen és a Biblián alapul, majd megértitek a film végére, hogy miért

Gábor 2007.12.18. 18:52:40

Minden vallás, tanítás, ami meg akarja változtatni az embert, ill. előírja, hogy mit tegyen-hazugság.
Ugyanúgy, mint a diktatúrák, a rossz tanárok, "rossz" szülők. Akinek van füle a hallásra, hallja.

Trajanus 2007.12.21. 18:27:34

Milyen alapon szól bele egyáltalán bármilyen egyház az emberek életébe?
Azt mondja meg valaki, mi köze van a pápának, vagy bármelyik vallási vezetőnek például az emberek szexuális életéhez?

sokk 2008.01.08. 11:37:12

Olvasom itt az irományokat, nekem is van mit mesélnem. Egy nyelviskolában dolgoztam, ami a szcientológiai elvek alapján működött, de azt tagadták, h az iskolának akármilyen köze lett volna a szcientológiához - azon kívül, h a tulaj szcientológus volt...már most érdekes a dolog. Utólag ezt kívánom, bárcsak egyből kirohantam volna onnan, de akkor hallottam először erről , gőzöm nem volt róla, mi ez. Elvégeztették a tesztet, s kiderült, h az élet minden területén gáz vagyok, de nem baj, most majd kigyógyulok!!!Lassan kiderült, h igazából egy magyar szónak sem tudom az értelmét!Aztán elküldtek tanfolyamra, amit ők fizettek - ha belépek vmi szcientológiai nyilvántartásba, aminek az ég világon semmi jelentősége nincs, csak így olcsóbb a tanfolyam. Na, nem léptem be, így kb 5 ezerrel drágább lett a tanfolyam. Ez a móka kb 4 hónapig tartott, közben órákat tartottam egész nap, okosodtam, persze egy fillért nem kaptam, aztán végre kiokosultam, és elkezdhettem a munkát, elvégre tanár vagyok. Az intézmény minden falán ott lógott LHB, szabályok voltak, ami a tanulóknak is feltűnt. PL ha 1 percet késtem az órámról, - 5 rugó a fizumból. Ha egy tanulóm nem jött órára, mert pl. nyaralt, közbejött vmi, ezt is az én fizumból vonták le, s bemagyarázták, h ha nem jön vki órára, arról én tehetek, mert úgy kell órát tartani, h a tanuló annyira jól érezze magát, h ez legyen a legfontosabb az életben, és mindig jöjjön! Aztán jött még egy tanfolyam, ahol olyan dolgokat akartak nekem bemagyarázni, h ezt és ezt LHB találta ki, amiket több éve tanítok,és az egyetemen tanultam. Kikeltem magamból, erre elküldtek! Aztán a suliban egyre több agyament szabály lett. ha kevés tanuló jött a hónapban, mert pl. nyár volt, vagy még rajtunk kívül 100 másik nyelviskola van, arról is mi tehettünk. Egymást kellett kémlelnünk, egymás hibáit, és ezeket jelenteni a nagykutyáknak. Ha nem, akkor - x ezer. Gondoltam, kiszállok ebből, beadtam máshova a jelentkezésemet. Egyik nap a kulcslukon keresztül nézték az órámat. MÁskor a zárt borítékomat bontották fel. Amikor ezt szóvá tettem, azt mondták, én az ő tulajdonuk vagyok!A szerződésemben az volt, ha felmondok, 3 hónap felmondási idő van. Ehhez képest 1 hét múlva kirúgtak, fizetés nélkül. Ma már csak röhögök ezen, és örülök, h időben kiszálltam.
A végére egy kis plussz: egyszer a tulaj ebben a suliban elmesélte, h ő emlékszik arra, amikor sperma volt, és azt is tudja, ki az, akivel ő sperma korában versenyzett, h ki legyen a befutó, és azóta az az ember is megszületett, sőt, ismeri is!!!!Na?

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2008.01.29. 08:48:03

Elűzik a netről a Szcientológia Egyházat?
2008. 01. 28., 16:30

Január elején az /i/nsurgency hackercsapat feltörte a Szcientológia Egyház egyik szerverét, és közzétette százezer dolláros tanfolyamok anyagát, ahol az egyház titkos tanait ismerhetik meg a beavatott hívek. Emellett Tom Cruise szcientológiát istenítő beszéde is köröz a videomegosztó szájtokon. A háború folytatódik, az egyház fenyegetőzik, közben egy Anonymous nevű csoport vállalta magára a szcientológiai egyház elleni online támadásokat. Képviselőjük videoüzenetekben pocskondiázza a szcientológusokat...

index.hu/tech/net/szcient0128/

Huszár József · http://www.vitaminbank.hu 2008.07.27. 08:40:00

Szerintem minden vallás megpróbál valamennyire irányítani, tanítani. Viszont az igazi mesterek nem mondják meg, hogy mit csináljak, csak az utat próbálják mutatni. Én is elég makacs voltam régen és nem hagytam magam befolyásolni. Ma sem hagyom bizonyos helyzetekben, de néha bizony érdemes hallgatni másokra. Mikor is? Ezt nem könnyű észrevenni, ráadásul egy-két helyzetben gyorsan kell dönteni.

Engem Osho könyvei, előadásai érintettek mélyen, mert ő nem akar tanítani. Valahogy mégis úgy érzem, okosabb lettem általa. Nagyon sok ember nemtetszését váltotta ki, mert ő valóban rámutat a dolgokra, hibáinkra, emberi gyengeségeinre. Akinek nem inge, az nem veszi magára, de nagyon jó emberismerő volt Osho.

Gábor 2008.07.27. 10:57:49

József: egyetértek, Osho nekem is sokat adott, tényleg élményszámba mennek az írásai.

Pap Annamária 2008.08.26. 21:03:10

Én csak annyit mondanék, hogy vigyázzatok, Istenben hisztek és követitek, vagy vallásosak is vagytok... nem mindegy.
A Bibliát sok vallás felhasználja alapjául, holott a Biblia nem említi hogy vallásosnak kellene lenned... a vallást csak emberek találták ki, ez abból is látszik, hogy mennyi sokféle van belőle, és mindegyikre fel tudtok hozni valamit, hogy mi a hibája. Én nem vagyok vallásos, és soha nem is leszek, de Istenben és Jézusban hiszek és megtértem hozzájuk és ez így jó..
amúgy a keresztény szó jelentése eredetileg ez, hogy Istenfélő, Isten hívő, és kész. ÉS nem valamilyen valláshoz tartozó!!!

kalman 2009.05.11. 14:59:50

SZiasztok, ha valakit érdekelne

(ingyen) az OT1-OT8 anyaga, azokan a link:
(torrent):

thepiratebay.org/torrent/4100797/Scientology_OT_levels

Lehet, hogy ennek nem egy "egyszerű kis" kommentnek kéne lennie, de ha anafeb is hozzájárul, és ha legális:$
akkor egy új bejegyzés is lehetne belőle, ha nem legális (nem tudom) akkor
bocs :D
bár lehet hogy én vagyok lemaradva, és mindenkinek már megvan :S
De inkább kétszer legyen ez fent, mint egyszersem.
Szóval aki jókat akar nevetni, és nem fél, hogy tüdőgyulladást kap, mert ezt elolvassa, annak halyrá:)
Jah, és seedeljétek majd légyszi.
Megspóroltatok több mint 20 millió HUF -tot, ja de persze ez esetfüggő, szal több,de persze ez csal OT8 .. amikor OT15 is létezik… szóval számolgassatok csak :D
köszi
üdv. (kalman12345@citromail.hu)

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2009.12.09. 03:35:23

Óvakodjatok a Duals Társkereső Klubtól, mert megtévesztő ígéretei ellenére a tulajdonosa viselkedése és módszertana ellentéte a meghirdetett elveknek. Bús Tímea iroda tulajdonos parapszichológiai és szcientológia módszertant használ és e miatt már éppen a második normális férje válik el tőle.
süti beállítások módosítása