Logika, Helyes ÉrvelésTan, Mítoszirtás és Hit-Eltérítés sok Humorral

Világnézet

Világnézet

Kiszínezett Jézus

2007. június 12. - IGe

Menny és pokol és sok minden más, már legalább több száz évvel létezett a bibliai mitoszalak Jézus állítólagos kora előtt.

Albert Einstein: Meglehet, Jézusnál nagyobb dolgokat is véghez tudunk vinni, mert a Bibliában róla írottak költőien kiszínezettek.  W. Hermanns: "A Talk with Einstein\" (Beszélgetés Einsteinnel) c. írásában (1943. október); Einstein Archívum 55-285

jesus-water-31.jpg

Van a történészeknek egy olyan része is, akik nem vitatják, hogy esetleg létezhetett egy Jézus nevű "vallásreformer" személy  akit kivégeztek. Azt viszont bizonyítani tudják, hogy a Jézus élettörténetének a 90-95%-a az állítólagos korát megelőző korok vallásaiban, mítoszaiban már léteztek. Tehát szerintük Jézus ha létezett is, akkor is az élettörténetét kiszínezték, felnagyították és utólag csodákkal is ellátták. Erre utal, hogy a "katolikus" egyház az Enoch könyvek néven ismert összeállítás minden elérhető példányát igyekezett megsemmisíteni és úgy tűnt, hogy ez sikerült is. A holt tengeri, vagy más néven qumráni tekercsek fölfedezése viszont bizonyította ezt a történelemhamisítási törekvést. A tekercsek és az abban leírtak bizonyíthatóan régebbiek voltak, mint Jézus állítólagos kora, és tartalmazta azokat a tanításokat és mondásokat, amelyeket Jézusnak tulajdonítanak. A tekercsek anyagára támaszkodva a nemzetközi szakirodalomban megjelentek olyan tanulmányok, amelyek szerint a kereszténység a Qumránban élő esszén szektától és nem Jézustól eredeztethető. A keresztény evangéliumok nemcsak a judaizmusból merítettek, hanem a perzsa zoroasztrizmusból, Izisz és Ozirisz vallásából és görög filozófiai tradíciókból. A keresztre feszítés képét és "népszerűségét" például Dionüsszosz Istentőről koppintották. Jézus irodalmi élettörténete a legerősebben Mithrász élettörténetével mutat egyezőségeket.

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnezet.blog.hu/api/trackback/id/tr2397173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.06.13. 10:59:24

Albert Einstein>
Én egy mélységesen vallásos hitetlen vagyok; ez egy új vallásféle.

Levél Hans Muehsamhoz (1954. március 30.); Einstein Archívum 38-434

Tehát a pédox vallást Einstein leírása alapján ezt is megoldja:-)

m.á. 2007.06.13. 11:43:48

Ha a vallást irracionálisnak ( és emiatt elvetendőnek ) találod, a ,,vallásos hiteletlenséget" is?

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.06.13. 12:01:11

A vallásos hitetlenség kiküszöböli saját maga és a többi vallás hibáját is. Hiszen például a P-DOX (paradox) vallás a világ első nyiltan önellentmondásos vallása.

Még azt is nehéz eldöntened, hogy akkor mi hívők, vagy nem hívők vagyunk.

Persze mindegyik az, csak mi nyiltan be is valljuk, sőt tanítunk is az önellentmondásainkkal.

m.á. 2007.06.13. 12:26:08

Aha hát ez nagyon előnyös lehet nektek földolgozni a világ szennyét. A többségnek nem, de tökmindegy.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.06.13. 12:55:39

Mi csak megtanítjuk az embereket, hogy hogyan tudják elkerülni az agymosást, és ha már ki van mosva az agyuk, akkor hogyan szerezhetnek bele újra némi józan észt.

rakovszk 2007.06.13. 13:47:00

Attól biztos sokkal jobb lesz nekik^^

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.06.13. 19:44:54

Ennyire egyszerű vízen járni.

balaton.blog.hu/2007/06/12/5_let_vizenjaro

Bár és sokkal egyszerűbben szoktam. Sőt néha még korcsolyázok is rajta.

Éva 2007.06.21. 08:01:57

Én hiszek benne, hiszek egy természet fölöttibe, hiszem, hogy Él, hogy létezik. Különben mi emberek már sehol nem lennénk ezen a bolygón azt hiszem. Meg aztán itt a halál kérdése. Amikor eljön az utolsó órám magahoz hívom Jézust és Ő velem lesz, hogy minden félelmem elmúljon és virágos rétre, zöld mezőre vezet engem és mutatja az utat a végtelen időben.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.06.21. 08:31:26

Éva

Jelenleg a természet feletti = józan ész felettivel, vagy túlival. A halálhoz közeli pillanatokban az agy már hibás és azt vizionálsz, amit akarsz. Ezt kábszerrel is el lehet érni.



rakovszk 2007.06.21. 08:43:07

"Jelenleg a természet feletti = józan ész felettivel, vagy túlival"

Tegyük fel, hogy így van (bár nem tudom miért lenne így, az, hogy egyes vallások tartalmaznak illogikus elemeket nem jelenti azt, hogy a logika kizárná a természetfeletti létezését, vagy mire gondolsz józan ész alatt?), és mi következik ebből?

Lotterfeld Boholy · http://www.boholy.blog.hu 2007.06.30. 17:05:59

Érdekes dolgokról írsz, de elég sok hibás elméleted van. Jézus esetében a közvetett bizonyítékok zárt láncot alkotnak, a kortársak közül pedig pl. Pilátus és Szent Pál (Saul) működésére közvetlen bizonyítékok vannak. Az újszövetségi történetekben jellemzően nem dominálnak a csodák, legalábbis nem ez a leglényegesebb elem. A feltámadásról persze szíve joga mindenkinek azt gondolni, amit akar. A holt tengeri tekercsek kizárólag ószövetségi témákkal és az esszénusokkal foglalkoznak, Krisztusnak ehhez semmi köze. Jézus működése inkább Buddhával állítható párhuzamba (gyanítják is, hogy keleten töltötte a "sötét" éveit), viszont olyan szinten konfrontálódott az őt körülvevő világgal, hogy nem volt ideje egy működő rendszert kidolgozni. Ezért olyan a kereszténység, amilyen. (ja, nem vagyok hívő, csak foglalkoznom kellett a témával egy darabig) Minden jót!

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.07.01. 11:14:42

káef A mítoszok már csak ilyenek. Vannak benne valós elemek is mesékkel és felnagyított, kiszínezett és kitalált dolgokkal vegyítve. Ez az elmélet közelíti meg a legjobban a valóban ,megtörtént történelmi tényeket.

Bummer 2007.07.02. 10:02:35

Azt kéne megértenetek, hogy a biblia nem egy történelemkönyv. Egészen bizonyosan rengeteg olyan dolog van benne, ami valamilyen vallásos (pl. teológiai) meggyőződés átültetése történeti formába. (Jézus születéstörténete pl. ilyen). Tehát nem azért hiszik a keresztények, mert le van írva, hanem azért írták le, mert hiszik.

Avatar 2007.07.03. 09:58:21

Kedves Bummer, ennyi erővel hihetsz az Illiászban szereplő összes Istenben is.
Van némi történelmi alapja, hiszen Schliemann feltárta Tróját, csak Törökországig kell elmenni, ha meg akarod nézni.
Vagy hihetsz Athos-Portos-Aramisban, hiszen Richelieau bíboros is történelmi személy volt, meg a király is a Három testőrből...

Vagy pláne hihetsz az Arvisurában... Abban legalább mi vagyunk a kiválasztott nép!

Avatar 2007.07.03. 10:29:35

Káef:
Az újszövetség központi tantélei éppen hogy a csodák, azaz biológiai abszurditások.
1, Jézus szeplőtelen fogantatása a Szentlélek megárnyékolása által. Ez már eleve röhej(, persze hinni lehet benne, meg az ágyalatt lévő mumusban is). A legfejlettebb élőlény aminél önmegtermékenyítést dokumentáltak az a cápa volt, de az ivadék nem hogy az isteni tökéletesség jegyeit nem hordozta magán, hanem egy életképtelen korcs lett, ami igen hamar elpusztult, mivel genetikai állománya csak anyja génállományának felét tartalamzta, azaz erősen hiányos volt.
Az ilyen apróságok persze a pápát nem zavarják, mikor tévedhetetlensége teljes dicsőségében kinyilatkoztatja, hogy márpedig a szeplőtelen fogadtatás igaz és kész.

2, Jézus feltámadása. Nyilvánvaló, hogy ha valóban meghalt valaki, akkor az már nem fog feltámadni. A szív leállása után pár percig még lehet újraéleszteni, de órákon belül elpusztulnak a sejtjeink ha megszűnik az oxigénellátás. Ha az újraélesztés késlekedik, akkor gyakran már csak visszafordíthatatlan agykárosodással lehet visszahozni az embert, aki ezután már csak magatehetetlen roncs lesz... De 3 nap után már ez sem lehetséges...

bizonyságtétel csodák:
Vízen járás, halott feltámasztás, étel megszaporítása, víz borrá változtatása, stb... soroljam még a nyilvánvaló lehetetlenségeket?

Bummer 2007.07.03. 10:32:14

Így van. Hihetek. Ha azért hinnék, mert le van írva, ahhoz már eleve kéne hit az írás hitelességében, tehát akkor sem azért hinnék, mert le van írva.

rakovszk 2007.07.03. 17:10:18

Már bocsánat, de ha nem volnának materialista/természettudományos szemszögből lehetetlenségek, akkor nem neveznék őket csodának. Nem tudom mi a csoda 'hivatalos' definíciója, de a csoda mindenképp 'Isteni beavatkozás' a világ menetébe, tehát olyan helyzet, amikor Isten a maga teremtette törvényeket ideiglenesen egy adott helyen felfüggeszti. Nem értem mi ezzel a problémád, ha hiszel Istenben, akkor ezek minden további nélkül lehetségesek, ha meg nem akkor értelmetlen velük vitázni.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.07.04. 09:35:15

Jézus sztorija egy régebbi vallásokból összeollózott, plegizált mese.

Bummer 2007.07.04. 10:15:17

Ha nem bonyolítjuk agyon a dolgot nyilvánvaló, hogy Jézus életének minden lényeges, egyéb vallásokban felbukkanó eseménye már le van írva az Ószövetségben (Kr. e. 2000 és 400 között leírva). (Szűztől születés, feltámadás pl.)
Inkább ezek a korábbi vallások plagizálnak az Ószövetségből.

Avatar 2007.07.04. 13:15:11

rakovszk: Valóban, a csoda azért csoda, mert lehetetlen.
Bár vannak akik a nagyon valószínűtlen dolgok bekövetkeztét is csodának tartják.
Pl annak esélye, hogy ötöslottón telitalálatom legyen kb 1 : 44millió. Hogy két héten egymás után ötösöm legyen kb 1 : 2*10^15. Ez nem lehetetlen, de azért csoda számba menne, ha bekövetkezne.
Szabad hinni benne, hogy pont nekem be fog jönni legalább egyszer az ötös, azzal nincs semmi baj, de mikor valaki ebből a hitéből levezeti, hogy a világon mindenkinek tilos legyen az óvszerhasználat, és pénteken mostantól tilos húst enni, a melegeket pedig meg kell kövezni, na az már nem frankó nálam.

Mellesleg statisztikailag azok járnak jobban pénzügyileg, akik nem lottóznak, nem hisznek a "csodában". Ha valakinek mégis bejön a lottó ötös, akkor sem kéne a véletlent és a csodát összekeverfni.

Bummer: Az Ószövetségről semmilyen forrással nem rendelkezünk az ie 6-7. század előttről, így elég bátor kijelentés ie 2000-ig visszadátumozni. Hogy melyik vallás vett át elemeket a másiktól, azt nehéz lenne bizonyítani, mindenesetre a "Ziuszudra és a vízözön" mítosz az ie 3. évezred közepéről származik, tehát bőven az ószövetség előttről, feltételezhető, hogy a Bibliai özönvíz ebből a forrásból merít.
A zsidók messiásvárását számos hamis messiás próbálta kihasználni, a jóslatokat önmagán beteljesülőként beállítani, a zsidók pont ilyen hamis messiásként fogják fel Jézust is. Hogy valóban szűztől születt-e, feltámadt-e ellenőrizhetetlen állítások, alapja annyi, hogy a Biblia ezt írja, de én a Bibliát erősen kritikusan kezelem, ugyanis szerepel abban olyan is, hogy Józsué megállította a napot az égbolton több órára... Ha ilyen valaha is történt volna, akkor az nyilván szerepelne a világ összes vallásában, mitológiájában.

Bummer 2007.07.04. 13:34:37

Valóban bátor, viszont az ie 6-7. században már összegyűjtött formában vannak olyan szövegek, amelyek bizonyíthatóan már akkor is nagyon ősiek voltak.
Azt már egyszer írtam, hogy a Biblia nem történelemkönyv, hanem a hitt dolgok leírása, tehát nem azért hiszik, mert le van írva, hanem azért van leírva, mert hitték.
A másik, hogy ha egy bronzkori szövegben az van, hogy "meghalt az anyám, és nem kelt föl többé a nap", az nem azt jelenti, hogy nem kelt föl a nap, hanem egy pontosabb kifejezése a ténynek, amit ma úgy fogadnánk el hitelesnek, hogy "X.Y. 65 éves kétgyermekes nő szívrohamban meghalt".

rakovszk 2007.07.04. 18:43:37

"Szabad hinni benne, hogy pont nekem be fog jönni legalább egyszer az ötös, azzal nincs semmi baj, de mikor valaki ebből a hitéből levezeti, hogy a világon mindenkinek tilos legyen az óvszerhasználat, és pénteken mostantól tilos húst enni, a melegeket pedig meg kell kövezni, na az már nem frankó nálam"

Pontosan ez az, ami ellen Bummer kolléga kíválóan érvelt. A dolog "logikája" fordított, az emberek NEM azért hisznek Istenben (és következésképp az adott vallás egyébb hittételeben) mert előzőleg hisznek a csodákban, hanem azért hisznek a csodákban, mert hisznek Istenben. Ergo értelmetlen a csodákkal vitatkozni, mert a csodákba vetett ht mindenestül függ az Istenbe vetett hittől. Más kérdés, ha valaki "megtapasztalja" (gyakorlatilag szemtanúja) a csodákat, ilyen esetben valóban úgy működik a dolog, ahogy te mondod, de akkor ez nem hit, hanem bizonyíték, méghozzá (persze csak ha az ember ellenőrzi a körülményeket) teljességgel tudományos. Akik látták Jézust vizen járni, azok számára mi sem természetesebb, minthogy hinni kezdtek benne.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.07.04. 18:58:04

Nem Istenben hisznek,hiszen Isten csak egy gyűjtőfogalom, hanem hisznek ebben-abban az Istenben. Bibliaiban, Xenuban, Rében, Nagy Manituban, Allahban, a harmadoltban stb...

Bummer 2007.07.05. 12:54:36

Sőt, egy istenképben hisznek, ami ráadásul az évszázadok során változik. Így lehet az, hogy az ószövetségben a hadi sikereket mint Isten erős karja írják le. Az újszövetségben viszont az Isten erős karja a szeretet, önfeláldozás hatalmában nyilvánul meg.

Aran-ka · http://aran-ka.blog.hu 2007.10.02. 13:38:59

Minden lehetseges de a ketelkedes jogat azert ne vitassuk el senkitol.

Trajanus 2007.12.19. 13:40:01

A gázkamrák, az atombomba, a környezetszennyezés, és a globálkapitalizmus is a kereszténységnek köszönkető. És valószínűleg az emberiség is miattuk fog eltűnni.

Gábor 2007.12.19. 16:52:08

Trajanus, ezt mire alapozod? Jó nagy sületlenséget mondtál...

Rigor 2007.12.20. 08:58:05

gábor: olvasd el az első kommmentet és akkor megérted, hogy ez mire volt reflektálás. És gondolom iróniának szánta - az AIDS-et gondolom azért hagyta ki, mert az már nem irónia, a terjedésében komoly szerepe van az egyháznak (no gumi) .

Trajanus 2007.12.21. 16:55:53

A bibliai Jézus egy szélhámos volt.(egyébként nem ő volt az egyetlen)
Abban az időben Jézus szülőhelye, Júdea egy római provincia volt. A zsidó/keresztény vallás gyakorlásáért halálbüntetés járt. A hívők pedig várták a messiást aki majd felszabaítja \"Isten választott népét\" az elnyomás alól.
(Szerintetek hogyan tud egy olyan ember bárkit is felszabadítani egy egész hadsereg alól akinek soha nem volt fegyver a kezében.)
A zsidók várták a messiást, erre Jézus előállt mint \"Isten fia\" , hogy ő a megváltó, őt kell követni. (előtte már néhányan eljátszották ezt. pl. Simon Bar Kochba)
Jézus kihirdette, hogy közel a \"világ vége\" , az \"utolsó ítélet\" ,és hogy csak a Istennek tetsző életet élő emberek kerülhetnek a menyországba. A sok barom persze követte őt, Jézus meg csak röhögött rajtuk.
Az utolsó ítélet persze nem jött el, azóta is azt várják.

Trajanus 2007.12.21. 18:52:32

Két lehetőség van:

I. Az összes vallásalapító és próféta elmebeteg, skizofrén volt

II. Vagy mindegyik (Jézus, Mohamed, Buddha) egy csaló volt, aki csak kihasználta az emberi hiszékenységet egy ilyen marhaság terjesztésére.

Az egészben az a szégyen, hogy mind a mai napig megmaradtak a vallások. Ha nem lett volna inkvizíció, és ehhez hasonló bűncselekmények, ha nem erőltették volna rá az emberekre a vallást, ha hagyták volna, hogy mindenki szabadon józan ésszel gondolkodjon, akkor ma már azt sem tudnánk mi az a vallás

Gábor 2007.12.25. 10:22:14

Trajanus, azt mondd meg, ebben például mi a marhaság: "ahogy szeretnétek, hogy az emberek cselekedjenek veletek, ti is úgy cselekedjetek velük"?
Amúgy meg az egyház tanításának kis túlzással semmi köze ahhoz, amit Jézus tanított. Sőt sokszor pont az ellenkezője!

ÉLES LÁTÁS 2007.12.25. 21:29:39

Kedveseim, hol van az éleslátásotok!

NE A HIT ÁLTAL OLVASSÁTOK A BIBLIÁT, HANEM ÉLESLÁTÁSSAL!


A BIBLIA IGAZAT ÍR! CSAK NEM VESZITEK ÉSZRE!

PEDIG A FORDÍTÓ MINDIG UTAL RÁ, HOGY MIRE KELL FIGYELNI!


MOST FEJBŐL IDÉZEM: \\\\\\\" MIlY NAGY DOLGOT\\\\\\\" CSELEKEDETT
Ó ISTENEM\\\\\\\"(!!!!magyarul le kakálja az egészet)!!!!
Felszáll, büze büdössége, elszáll az egész nemzetig!


JÓNÁS; IDÉZEK FEJBŐL: ÉS ÉN, NE SAJNÁLNÁM A VÁROS LAKÓIT, MIKOR NEM TUDJÁK MEGKÜLÖNBÖZTETNI A JOBB KEZÜKET A BAL KEZÜKTÓL,

ÉS OTT AZ A SOK HÁZIÁLLAT!!!!!!!!!


ZSÁKRUHÁBA ÖLTÖZTETEM A VÁROS LAKÓIT, !!!!MÉG A !!!HÁZIÁLLATOKRA!!! IS ZSÁKRUHÁT HÚZOK!!!!!!

Avatar 2007.12.29. 00:52:25

Hű, ember!
Először is nyomd szépen ki a caps lock-ot és higgadj le. A felkiáltójelből is elég kevesebb is.
Aztán próbálj egymással összefüggő mondatokat egymás mellé rakni, és az se baj ha értelme is van.
Ha sikerül, akkor írj újra bátran, de addig inkább ne!

ÉLESLÁTÁS 2007.12.30. 15:09:24


NA FIGYELJ AVATAR! Bárki vagy!

HA A NAGYBETŰKKEL IROTTAKAT SEM ÉRTED,HOGY ÉRTENÉD A kisbetűvel irottakat!!

Felháborítónak tartom, hogy értelmes emberek, akik a (hit, és a vallás) által, becsapják a gyenge, elesett, és szegény embereket!
Vajon azok az emberek, akik hisznek, végig olvasták- e a bibliát?

Nem látod a Fától az Erdőt!

Tudsz olvasni a sorok között?!

Miért azzal foglalkozol, hogy be van kapcsolva a Caps-lock?(az lényegtelen)!!!

Az írás mondanivalója,az a lényeg!

Hol van a "Te" éles látásod!!! Mert az neked nincsen!


Nem érted a kétértelmű beszédet! Ó "Te" balga lélek!!!

Tudatlanul is rájöttél, hogy az összefüggő mondatok elvannak rejtve!!!

Szenteltessék meg a "te"neved;
Legyen meg a "te" akaratod;

Nem azé, "aki" irta, ( szent szelleme által)nem is azé, "akikkel" iratta, (apostolok által)hanem mindenkié, aki olvassa!!!! a TE AKARATOD!


Ó mily "nagy dolgot" cselekedtél Istenem
Fel száll bűze, büdössége, elszáll az egész nemzetig!
Istenítik, imádják, és nem veszik észre, hogy átvannak verve!

A papok szája, szólásra; a tudásra, tudományra, a titkok őrzésére, titkok hallgatására; de
Isten törvényének hírdetésére, cselekedetére.

Értelmesek közül, is kevesen vették észre,hát akkor a szegények! (A bibliában megtalálád)
De, ne várj, összefüggő mondatokat! Rejtve vannak!

A gazdag még gazdagabb, a szegény, még szegényebb,mert azt is elveszik tőle amilye van!


Mezőimen legelnek majd a kosok, a kecskék, ott lesz a MARHÁK legelője, "odaviszem" az én népemet!

Na odavidd le őket, a marhák legelőjére, meg a te hatalmasaidat!!!

Avatar 2007.12.30. 15:46:00

Figyelek én...

"HA A NAGYBETŰKKEL IROTTAKAT SEM ÉRTED,HOGY ÉRTENÉD A kisbetűvel irottakat!!"
Szerinted a Caps-Lock benyomása a te billentyűzeteden bármilyen hatással lehet az én mentális képességeimre?

"Felháborítónak tartom, hogy értelmes emberek, akik a (hit, és a vallás) által, becsapják a gyenge, elesett, és szegény embereket!"
Ennek mondjuk úgy lenne értelme, hogy:
Felháborítónak tartom, hogy értelmes emberek (a hit, és a vallás által,) becsapják a gyenge, elesett, és szegény embereket!
És ezzel egyet is értek, én is felháborítónak tartom.

"Miért azzal foglalkozol, hogy be van kapcsolva a Caps-lock?(az lényegtelen)!!!"
Mert írott szövegben a kiabálást szokták csupa nagybetűvel írni, azt meg nem veszem jó néven, ha valaki egyszercsak elkezd ordibálni, és azt hiszi, hogy attól igaza is van.

ÉLES LÁTÁS 2007.12.31. 01:29:47


AVATAR


Kit, érdekel a Te mentális képességed!

Kiabálni nem szoktam,ordítozni meg nem tudok!

Azt képzeled rólam, hogy kiabálok, ordítok, mint a az oroszlán,és közben űtöm a gépet?


Kérdem tőled:
Ott a sötét alagútban,pislákol, dereng legalább egy kis fény!

Éles látásod az neked nincs, azt sem tudod mi fán terem!


Halvány, lila fogalmad nincsen róla!

Felháborító, és egyet értesz! EZ IGEN!!!! Nyugi,

Nyugodj meg, ülök a széken, nem kiabálok, nem ordítozok, nem sikítok, nem űvöltök!

Sajnálom, de ami nem megy, azt nem kell erőlteteni!!!!!

csak egy gyermek 2008.05.04. 23:43:42

Jézusnak nem a misztikuma a fő hanem a tanítása
a komplex tanítása..ami olyan egyzserű..szeressétek egymást és jo lesz minden
képzeljétek el milyen lenne a világ ha szeretetből készítene a cipész cipőt...ha a pékek szeretettel sütnék a kenyeret..ha a politikus szeretett országa miatt dolgozna hivatásszerűen..ha a magyar szeretné a romát és roma a magyart a keresztény a zsidót..a fekete a fehéret...erre tanyított ez a "szélhámos" Jézus
be ne tartsátok amit mond még a végén az lesz hogy elkezdenek benne hinni az emberek és béka lesz..atya világ lehet hogy a gyereketeket nem kell majd féltenetek az utcán---->jah bocs ti ez ellen harcoltok..ezért siratta Jézus az embert..
és imádkozta "Atyám bocsáss meg nekik mert nem tudják mit cselekszenek"

csak egy gyermek 2008.05.04. 23:45:09

mielőtt belekötnétek--nem béka hanem béke:D
(8.sor)

kitti23 2008.05.05. 18:11:55

Egyet értek teljesen. Tök mindegy, hogy mit hisztek /ezt már másodjára írom/, ha azt az egy tanítást megtartjátok! És lehetsz te nekem zsidó, roma, muzulmán, ha szereted az embereket, segíted őket, és látják rajtad, hogy na végre, egy rendes ember. És akkor minden le van tudva.

DE ti azzal, hogy minket, akik próbáljuk védeni a katolikus vallásunkat, amiben már X éve hiszünk, lehülyéztek és szidtok és stb. Na az hülye dolog.

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu 2008.05.05. 22:10:07

kitti23 2008.05.05. 18:11:55
Abban igazad van, hogy a rendes embereket meg kell becsülni, abban viszont nincs, hogy a kritika alól kivonjunk akármilyen vallást. Ez ugyanis orwelli értelemben vett Újbeszélhez, Duplagondolhoz vezetne, amelyek egyenes kórtünetei a totalitárius diktatúráknak. Ajánlom egy-két cikkemet: peter-cs.blog.hu/2007/08/09/title_9224 , peter-cs.blog.hu/2007/08/09/a_vallas_ossag_artalmas , peter-cs.blog.hu/2007/10/11/a_jovo_tarsadalma - remélem, hasznos olvasmányok lesznek.

VÉBER GYÖRGY 2008.09.13. 20:21:10

MONDJATOK BÁRMIT én akkor is JÉZUS után 2008 évvel irtam eszt sort

Statikus 2008.11.12. 18:02:04

Régóta keresek megerősítést egy feltételezésemhez, aki tud segítsen. Jézus feltámadása fényjelenséggel kísért volt, a Torinói Lepel háromdimenziós lenyomata ezt bizonyítja. Nem lehet Einstein elméletével magyarázni ezt az eseményt? E=1/2×m×C×C. Vagyis az m tömeg E fényenergia formájában távozott a Földről. Hogy hova, és milyen technika által, azt most hagyjuk.

Szmerton 2010.08.24. 22:25:08

Kedves Blogolvasók és blogírók!

Majdnem végigolvastam az írásokat, véleményeket. Összefoglalásul idézem ide, amit régen Francis Bacon írt: "Az emberi megértés nem tiszta megvilágosodás, az akarat és az érzelem is befolyásolja - így keletkeznek a tudományok, amelyekre ez a név illik:"Tudomány, ahogy az ember szeretné". Mert az ember a legjobban azt szeretné igazságnak látni, amiben hisz. Elhessegeti magától azt, ami nehéz, mert a vizsgálódáshoz nincs türelme, azt, ami ésszerű, mert szűklátókörű, azt, ami mélységesen természetes, babonaságból, a tapasztalat világosságát fennhéjázásból és önhittségből, a szokatlan eredetiséget a közfelfogás előtti meghunnyászkodásból. Röviden szólva megszámlálhatatlanul sok, gyakran észrevehetetlen módja van annak, ahogy az érzelmek színezik és alakítják a megértést." Novum Organum, 1620

Égilény 2011.09.10. 19:44:06

Szép estét!

Nos, jó helyre jöttem.:)

A halál után a felismerés szörnyű lesz.Mert bebizonyosodik, hogy Jézus valóban él, és itt van köztünk.

Inkább higgyetek, Ő nem csak Isten fia,hanem EGY vele!

:)

Égilény 2011.09.10. 19:47:16

Szóval,tök mindegy ki miben hisz, a VALÓSÁG felismerésének eljön a pillanata mindenki életében.

De nem kell félni, ezt mindenki meg fogja tapasztalni. Egy nem ember által meghatározott időpontban.

Nem kell bizonyítani semmit hogy Ő létezik.
süti beállítások módosítása