Logika, Helyes ÉrvelésTan, Mítoszirtás és Hit-Eltérítés sok Humorral

Világnézet

Világnézet

Csókolja meg Hank fenekét!

2007. október 14. - IGe

Eredeti angol humor, amely most éppen a házaló hittérítésnek mutat görbe tükröt. Galla Miki ezt miért nem adata még elő?


Ma reggel csöngettek. Amikor az ajtót kinyitottam, egy jól öltözött párt láttam kint ácsorogni. A férfi szólalt meg elsőként.
JOHN: Hello, én John vagyok, ö meg Mary.
MARY: Hello! Meg szeretnénk Önt hívni, hogy megcsókolja Hank fenekét velünk együtt.
ÉN: Micsoda? Miről beszélnek? Ki az a Hank, és miért kellene nekem az ö fenekét megcsókolnom?
JOHN: Ha megcsókolja Hank fenekét, akkor kap egy millió eurót, és ha nem, akkor Hank kiveri magából a lelket.
ÉN: Mi? Milyen bizarr zsarolás ez?
JOHN: Hank egy philantrop, egy emberbarát. Hank építi a saját városát. Hank birtokában van ez a város. Azt tesz, amit akar, és most szeretne egy millió eurót magának adni, de addig nem tudja megtenni, amíg nem csókolja meg a fenekét.
ÉN: Ennek nincs semmi értelme. Miért ...
MARY: Kicsoda Ön, hogy Hank ajándékát megkérdőjelezi? Nem akar egy millió eurót? Nem éri meg, a fenekét egy kicsit megcsókolni?
ÉN: Lehetséges, ha ez legális, de ....
JOHN: Akkor jöjjön velünk és csókolja meg a fenekét.
ÉN: Gyakran csókolják Hank fenekét?
MARY: Igen, elég gyakran...
ÉN: És adott már Önöknek egy millió eurót?
JOHN: Nem, a pénzt valójában csak akkor kapjuk meg, ha elhagyjuk a várost.
ÉN: Miért nem távoznak azonnal a városból?
MARY: Addig nem hagyhatjuk el a várost, amíg Hank nem mondja, különben nincs pénz, és Hank kiveri az emberből a lelket.
ÉN: Ismernek valakit, aki Hank fenekét megcsókolta, a várost elhagyta és egy millió eurot megkapta?
JOHN: Az én anyám éveken keresztül csókolta Hank fenekét. Aztán elhagyta a várost, és én teljesen biztos vagyok, hogy a pénzt is megkapta.
ÉN: Beszélt vele erről?
JOHN: Természetesen nem. Hank nem engedélyezi ezt.
ÉN: Miért hisz abban, hogy az édesanyja tényleg megkapta a pénzt, ha soha nem beszélt vele erről?
MARY: Nos, az emberek kapnak valamit tőle, mielőtt a várost elhagyják. Lehet, hogy fizetésemelést, lehet, hogy nyernek a lottón, vagy lehet hogy találnak 20 eurót az utcán.
ÉN: Mi köze ehhez Hanknek?
JOHN: Hank "bizonyos kapcsolatok" birtokában van.
ÉN: Sajnálom, de ez inkább valami bizarr szerencsejátékhoz hasonlít.
JOHN: De itt egy millió euróról van szó. hogyan hagyhatná a véletlenre? És gondolja jól meg, ha nem csókolja meg Hank fenekét, akkor kiveri magából a lelket.
ÉN: Hm, ha talán Hank-el beszélnék és a részleteket egyenesen tőle hallanám ..
MARY: Senki nem látta Hanket, senki nem beszélt vele.
ÉN: De akkor hogy csókolhatják meg a fenekét?
JOHN: Néha egy-egy csókot dobunk, néha meg a fenekére gondolunk. Néha Karl fenekét csókoljuk meg, aki ezt nekünk Hank felé továbbítja.
ÉN: Ki az a Karl??
MARY: Az egyik barátunk. Ö tanított bennünket mindenről, Hank fenekéről is. Csak párszor meg kellett öt hívnunk vacsorára.
ÉN: És minden szót elhittek neki, amikor Karl mondta, hogy egy Hank létezik, aki azt akarja, hogy a fenekét megcsókolják, és az meg lesz jutalmazva?
JOHN: Oh, igen! Karl egy levelet kapott Hanktől már évekkel ezelőtt, amiben Hank neki mindent elmagyaráz. Itt van egy másolat a levélről, nézze meg saját maga:


A levél Karl íróasztaláról:
1.Csókold meg Hank fenekét és ő ad 1 millió eurót, ha a várost elhagyod.
2.Alkoholt mértékkel igyál.
3.Verd ki az emberekből a lelket, ha nem olyanok, mint te.
4. Étkezz rendesen.
5. Hank saját maga diktálta ezt a levelet.
6. A hold zöld sajtból van.
7. Minden, amit Hank mond, igaz.
8. Mosd meg a kezed, mielőtt kimész a fürdőszobából.
9. Ne igyál alkoholt.
10. Egyél virslit édes zsömlével, de fűszer nélkül
11.Csókold Hank fenekét, különben kiveri belőled a lelket


ÉN: Nekem úgy tűnik, ez Karl levélpapírján van írva.
MARY: Hanknek éppen nem volt papírja.
ÉN: Az a gyanúm, hogy ez Karl írásával lett írva.
JOHN: Természetesen, Hank diktálta a levelet.
ÉN: Úgy emlékszem, Ön azt mondta, hogy senki sem látta Hankot.
MARY: Ma már nem, de évekkel ezelőtt igen. Egy pár emberhez beszélt is.
ÉN: Az előbb azt is mondta, hogy Hank egy emberbarát. Milyen emberbarát az, aki kiveri az emberböl a lelket, ha más, mint ö?
MARY: Ez Hank kívánsága, és neki mindig igaza van.
ÉN: Honnan tudhatjuk azt olyan biztosan?
MARY: A lista 7.pontja mondja, hogy Hank mindig az igazat mondja. Ez nekem elég válaszként.
ÉN: Lehet hogy Karl kitalálta csupán az egészet?
JOHN: SOHA! Az 5.pont mondja, hogy Hank a levelet saját maga diktálta. Mellékesen a 2. pont mondja : "Alkoholt mértékkel igyál!" , 4.pont mondja "Étkezz rendesen" és 8.pont "Mosd meg a kezed, mielőtt kimész a fürdőszobából". Mindenki tudja, hogy ez így helyes, és ezért a többi pontnak is az igazságot kell mondania.
ÉN: De a 9. pont azt mondja "Ne igyál alkoholt" , ami kissé ellentmond a 2. ponttal, és a 6. pont azt állítja, hogy a hold zöld sajtból áll, ami teljesen hamis.
JOHN: Semmilyen ellentmondás nincsen a 9. és 2. pont között. A 9. pont csak még világosabbá teszi a 2. pontot. Ami a 6. pontot illeti, Ön még sohasem volt a holdon, tehát nem tud arról semmit sem biztonsággal mondani.
ÉN: A tudósok nagy valószínűséggel megállapították, hogy a hold kőzetből áll....
MARY: De ők nem tudják, hogy az a kőzet a földről származik, vagy a világűrből, tehát ez ugyanúgy lehet zöld sajt is.
ÉN: Én nem vagyok ebben egy profi, de akkor is, ha nem tudjuk honnan jött a kőzet, abból nem lesz egyszerűen sajt.
JOHN: HAH! Ön éppen bevallotta, hogy tudósok is csinálnak hibákat, de mi tudjuk, hogy Hank mindig a valóságot állítja.
ÉN: Tudjuk ezt igazán?
JOHN: Természetesen, az 5. pont mondja ezt nekünk.
ÉN: Ön azt mondja, hogy Hanknek mindig igaza van, mert a levél ezt állítja, a levél valódi, mert Hank diktálta, és mi tudjuk, hogy a levél igaz, mert ezt a levél bizonyítja. Ez egy körbezárt logika, nem más, mintha azt mondanánk : Hanknek igaza van, mert Hank azt mondja, hogy igaza van.
JOHN: Értse már meg! Nekünk ez mindig egy nagy jutalom, ha valaki Hank gondolatait felfogja.
ÉN: De... na mindegy. És hogy van ez a virslivel?
MARY: (elpirul)
JOHN: Virsli édes zsömlével, fűszer nélkül. Ez Hank stílusa. Minden más hamis.
ÉN: Mi van akkor, ha nekem nincs édes zsömlém?
JOHN: Édes zsömle nélkül nincs virsli. Egy virsli zsömle nélkül hamis.
ÉN: Fűszer nélkül? Mustár sem lehet?
MARY: (nagyon megdöbbenve néz ki)
JOHN: (kiabál) Semmi joga nincs ilyen dolgokat mondani. Mindenfajta fűszer hamis!
ÉN: Mondjuk, egy nagy halom savanyú káposzta sem jöhet szóba?
MARY: (befogja a fülét) Én nem hallok semmit.. La la la, la la la....
JOHN: Ez undorító. Csak egy abnormális gonosztevő enné meg ezt....
ÉN: Akkor jó. Én majdnem mindennap ezt eszem.
MARY: (elájul)
JOHN: (elkapja Maryt) Ha én ezt előbb tudom, hogy magával csak az időmet pocsékolom... Ha Hank kiveri magából a lelket, akkor én számolom a pénzemet és nevetek. Én megcsókolom maga helyett is Hank fenekét, maga zsömle nélküli, savanyúkáposzta-zabáló gonosz.

Ezekkel a szavakkal John Maryt az autóba pakolta és elhúzták a csíkot.


Fordítás: ismeretlen
Javította: Atta
Ápolják: Szabadgondolkodó és p-dox honlap

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnezet.blog.hu/api/trackback/id/tr22195719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása