Logika, Helyes ÉrvelésTan, Mítoszirtás és Hit-Eltérítés sok Humorral

Világnézet

Világnézet

Kik is a valódi sátánhívők?

2008. október 28. - IGe

Azok, akiknek a Sátán egy mese, vagy mítosz alak, vagy azok, akik éltetik a mítoszát, meséjét? Ugye milyen mulatságos, hogy tudományos szempontból a keresztények tekinthetők sátánhívőknek.

 Azt már régen tudjuk, hogy a keresztényeknek hinni kell a Sátánban/Ördögben, hogy Jézusban és Istenükben is hihessenek. Ez előírás náluk. Többek közt II. János Pál pápa is azt mondta: 

"aki nem hisz a Sátánban,
nem hisz a létezésében,
az nem hisz az Evangéliumban."

Tehát a keresztények, katolikusok a valódi sátánhívők, hiszen el kell fogadniuk a sátán létét. Nekem például a sátán, kb annyi, mint a hupikék törpikékben Hókuszpók. Másként fogalmazva, nekem a Sátán meselak, olyan buta felnőttek ijesztgetésére, akik annyira ostobák, hogy hisznek benne. Tehát nekem semmi gondot nem okoz megtagadni a Sátánt, hogy nincs és mese az egész.

No de meg tudja-e tenni ezt egy keresztény???!!!!

Kísérleteimből az derült ki, hogy nem. Egy keresztény nem tudja megtagadni a Sátánt és nem tudja azt mondani, hogy Sátán nincs és mese az egész. Azért nem mert ezzel a bibliai Istene meghasadt másik személyiségét tagadná meg. A helyes írásmód ezért a keresztényeknél és a bibliai Istenben hívőknél a SátánIsten írásmód.

Mutassunk mi nem legalább jó példát nekik.

Tagadd meg a Sátánt!

Jelentsd ki, hogy nincs Sátán és mese az egész!!!

Meglátod könnyebb lesz utána az életed.

Keresztények nem merik megtagadni a Sátánt!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnezet.blog.hu/api/trackback/id/tr76737006

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Teréz Anya, vagy Apa? 2014.08.01. 10:44:50

Teréz Nyanyus: Az emberek haláltusáját kéjes örömmel átélő szadista nőtől való idézést semmilyen közösségi oldalon ne lájkold és ne továbbítsd! Amit nagy valószínűséggel a propagandagépezete írt neki. Csak egy bűn ronda nő volt, akihez amúgy sem nyúl...

Trackback: A bibliai Isten és Sátán egy és ugyanaz 2011.01.10. 00:15:08

Hiszen a Sátán Isten elméjének meghasadása. A személy ugyanaz, csak éppen egyszer ennek másszor meg másnak hiszi magát. Ez magyarázat a biblia önellentmondásaira és a bibliai Isten tömeggyilkosságaira, a nagy-nagy állítólagos szeretet mellett.Kép: Ed...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.10.28. 23:42:53

Nem ilyen egyszerű a dolog, hogy kijelentjük az Istenről, Sátánról meg egyéb mítikus lényekről, hogy egyszerű mesék, tagadjuk meg őket és kész, nem lesz velük probléma. Én azt tartom valószínűnek, hogy ezek a nagyon hosszú időn keresztül fennmaradt mítikus karakterek és történetek (sikeres mémek?) valahogy úgy alakulhattak ki, hogy az akkori emberek a pszichológiai tapasztalataikat, a saját életükben általában jellemző mintákat próbálták formába önteni ezekben a történetekben. Szerintem azért lehettek ilyen sikeresek a mítoszok, mert valamiképp "működtek", ha úgy vesszük, a saját fogalomrendszerükben igaznak bizonyultak.

Ha valaki képes ezeket a történeteket úgy értelmezni, hogy egy pillanatra elegendi a vágyát hogy a tényszerűségüket igazolja pro vagy kontra és a bennük szereplő mintákra figyel, akkor sokat tanulhat belőlük. Ilyen szempontból lehet ajánlott olvasmány a párkapcsolati válságuktól szenvedőknek Ádám és Éva (no meg Lilith) története, az Ödipusz-komplexusosoknak Noé és fiai, vagy az éppen az összes pénzét elbukó brókernek a Bábel tornyáról szóló sztori.

Ha ilyen szimbólumként nézzük a dolgot, a Sátán igenis létezik. Az emberek egy csomó dologról tudják, hogy közvetlenül rossz, árt nekik, mégis csinálják, sőt még különböző racionális magyarázatokat is kitalálnak hozzá, hogy miért kell nekik ezt tenni. Elég csak az alkoholistákra gondolni, vagy pl. azokra akik mindenkit eltaszítanak maguktól, miközben folyamatosan szenvednek a magánytól. Mi más lehet ezeknek a jelenségeknek oka, mint a Sátán ügyködése? :)))

DarkFuture 2008.10.31. 15:04:29

Pontosítok a Sátánizmus egy autodeista (ateista) vallás amely elfogadott egyház az usa-ban és a briteknél is.
A Sátánhívőket pedig ördögimádónak hívják akik az ördögöt tisztelik mint isteni lényt.

menedzser23 (törölt) 2008.11.13. 18:48:43

Kedves IGe! Először is szeretném megköszönni, hogy ismét benéztél a blogomra. Sajnos megint sok a dolgom a munkahelyen, így a blogozás kicsit háttérbe került nálam. Virtuson viszont fent voltam és kommenteltem különféle álneveken... Az írásaidat továbbra is lelkesen olvasom.
Baráti üdvözlettel: Sandra Horvath

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2009.01.02. 15:10:38

"tudományos szempontból a keresztények tekinthetők sátánistáknak"

Gratulálunk ehhez a csodás eszmefuttatáshoz. Sátánistának lenni (a szó ismertebb értelmében véve, nem a LaVey-féle "egyházra" gondolva) ördögimádatot jelent, ergo nem pusztán a létezésbe vetett hit számít.

Remek érzés egy láthatóan hosszú percekig fogalmazott írást egy perc alatt romba döntenem.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2009.01.02. 20:19:17

@dickinson: Hülyeséget írtál. A lényeg abban van, hogy egy keresztény ne tudja megtagadni a Sátánt, nekem meg sokaknak ez nem gond. A Sátán szeretete a létezésének az elfogadása után már másodlagos. A szeretet meg egyébként is olyan, hogy hol szeret, hol gyűlöl.

dickinson · http://jomagyar.blog.hu 2009.01.28. 14:14:03

@IGe: kicsit megkésve, de wtf? Az utolsó mondat különösen durva általánosítás.

Sose halok meg! 2009.07.27. 15:20:01

Kedves Emberek!
Egy pár szót irnék a gondolatmenetetekhez mint keresztény.A Sátánt akkor tagadja meg egy ember amikor elfogadja Jézust a megváltóját. A ddig nem kell ahhoz sem szeretnetek az ördögöt sem pedig tudni róla tudatosan,hogy az életetekben létezzen. Ugyanis a bűnötök miatt létezik ,és külömböző hazugságokkal fogva tartja az emberiséget. É s ,hogy miért ??? Pont azért,hogy teljes mértékben az ÉLETET ADÓ Utról eltéritsen. Mit is jelent a megtérés??? Visszafordulok az ÉLETADÓhoz vagyis A TEREMTŐHÖZ a MEGVÁLTÓN keresztül aki nem más mint JÉZUS KRISZTUS. Ő megbocsátja a bűnösnek a bűnét és ÖRÖK ÉLETTEL ajándékozz meg. Isten a Mennyben lakik az ördög pedig a pokolba. Merre tartasz??? Kihez tartozol??? Ébredj felés Térj meg!!! Hidd el.hogy akkor kezdessz élni amikor a szivedbe JÉZUSHOZ fordulsz. Ő az UT Igazság és az ÉLET!!!Senki sem mehet az Atyához csak Ő általa. Ez nem vallás hanem az ÉLet!!! A BIblia pedig erről tudosit és Isten szava hozzátok!!!Tudod mit jelent az a szó,hogy keresztény??? Azt,hogy Krisztusi Krsiztushoz tartozó. A keresztények erejét csak szellemi szinten fogod meglátni!!!Istent sem fogod meglátni és megtapasztalni csak akkor ha ujjászületsz Bibliai modon. Te vagy aki saját magad sorsát ilyen szinten eldöntöd,hogy merre tartassz !!! Az Örök Élet felé vagy az örök kárhozat felé.. Isten szabad akaratot adott az embereknek...Válasszd az Életet!!!! Isten jó és Szeret Téged!!! Hivd segitségül Jézust és megtartatol!!!Ez megtapasztalás!!!! A többi okfejtés csak az elme területén jön létre... Ne vesszél el bárki olvasod. Hivd be a szivedbe Jézust a Megváltodat/ mert a Tiéd is/ kérj Tőle bocsánatot az eddigi életedért amit Nélküle élted a bűneidért és megfogod tapasztalni Isten szeretetét és erejét az Életedbe!!! Drukkolok Nektek!! Hidd el még ha ilyen Isten ellenes gondolataid és cselekedeteid is vannak a Mennyei Atya vár téged vissza . A bibliában a Tékozló Fiu esete erről szól. Mindenkinek van lehetősége hinni az Evangéliumba!!! Hidd el ez a legerősebb legnagasabb szintű Életet adó üzenet. Halld hát meg!!!! Jézus hiv Téged!!!!! Üdv . Egy keresztény olvasó.

Sose halok meg! 2009.07.27. 15:29:04

Még egy pontositás. A Sátánt a keresztények a SAJÁT ÉLTÜKBE akkor tagadják meg amikor JÉZUST elfogadják személyes MEGVÁLTOJUKNAK és URUKNAk. És miért látjátok ugy,hogy nemtagadják meg.Mert a keresztény TUDJA, hogy van és létezik ezért nem hazudhat , hogy nem létezik!!! Értitek??? Üdv egy keresztény olvasó. Várom kérdéseteket.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2009.09.21. 14:25:51

Katolikus körlevél az ősmagyarkodók ellen
konzervatorium.blog.hu/2009/09/21/az_egyhaz_elo_hitevel_osszhangb...

beírásom:

Nagyon örülök ennek az írásnak, úgy is mint többszörös vallás és egyházalapító. Az egyik ilyen egyház, amelyiknek szintén egyik szellemi atyja vagyok nevezzük röviden az Árpád Népe Egyház.

Görögországban nem is olyan régen felélesztették az eredeti görög vallást és tradíciót, ahol köztudottan Zeusz az Istenek Istene és semmiféle közük nincs a kriszcianizmushoz, hanem megkeresték eredeti gyökereiket. Az Árpád Népe Egyház is ilyen. Nálunk ugyan nem található meg semmiféle olyan kutyulék, amiről ezen cikk ír. Azért nem, mert a magyarság eredeti vallási tradicióiban nem is volt semmiféle olyan dolog, ami a katolicizmussal egyezne. Inkább a katolicizmus merített, kopintott és vett át számos ősi szokást, aminek rá nem lenne szabad jellemzőnek lenni. A katolicizmus vett át és értelmezett magára olyan ősi pogány ünnepeket, hogy csak egyet említsek a számtalanból, mint a tavaszi termékenység ünnepe, amit húsvétnak neveznek. A kereszténység fő mítoszfigurája Jézus egy sokkal korábbi perzsák, majd rómaiak által is tisztelt Isten, tehát Mithrász élettörténetének szinte indigó papirral való átmásolása.

Tehát a Katolikus egyház fordítva ült a lóra és szereptévesztésben van. Azt teszi, amit eddig is tett. Több ezer éves hazudozásait, dezinformációit terjeszti.

xenuka 2010.02.08. 15:38:07

Szerencsére Gábriel arkangyal a Mennyei Seregek ura kiűzte az égből a Sátánt, aki fellázadt a mi Urunk ellen, amikor megtagadta azt, hogy az ember Isten legtökéletesebb teremtménye.

A keresztények nem Sátánisták, mert nem a Sátánt imádják. Ők a mi Urunk Jézus krisztusban hisznek.

A zsidók a sátán gyermekei a szent Biblia szerint.

Holy Diver 2010.06.14. 15:07:54

Dickinsonnál a pont. Ige, te meg elfogadod, hogy az utca sarkán van vegyesbolt, de attól még nem imádkozol hozzá, nem tiszteled... Ja, és te sem tagadod meg a vegyesboltot, mert tudod, hogy létezik. Ugyanígy vannak a keresztények a Sátánnal.

"A szeretet meg egyébként is olyan, hogy hol szeret, hol gyűlöl." Na, gratulálok...

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.28. 22:54:53

@szalas: Ezt nem is hinni kell, hanem tudni.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.04.24. 11:44:17

EddieCivic4g 2011.04.24. 11:35:59
@IGe: Hibás az elméleted! A sátánista az sátánhívő. Nem csak a létét fogadja el, hanem őt imádja. az istenhívő is elfogadja a sátán létét, de az ellenfélnek drukkol.
Az már más kérdés, hogy isten mégis mi a francnak teremtette a sátánt.

IGe válasza @EddieCivic4g:-nek

Logika karó. Leülhetsz.
bibiai Isten = bibliai Sátán
ergo aki a bibliai Isten imádja, az a bibliai Sátánt is imádja

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.04.24. 13:34:49

A másik dologban viszont tévedsz. A bibliában leírt SátánIsten Isteni tudathasadásában sokkal több embert gyilkolt meg, mint Sátán tudathasadásában. Ezt többen összeszámolták, tehát TÉNY:

Vöv 2012.03.20. 21:29:26

Az örökéletűnek: A Sátánt, ha jól emlékszem, bezony a nagy magasságos teremtette, ő volt, aki vigyázott Ádámra és Évára a paradicsomban, legalábbis a Nagy KÖnyvetek szerint. Csak aztán elbukott. Szóval nem az emberek gonoszsága teremtette meg, hanem a nagy-nagy magasságos. ÉS itt érdemes elgondolkodni, nem az van -e , hogy csak rossz fa teremhet rossz gyümölcsöt? Persze megint csak a keresztények tanítása szerint, de úgy látszik, ezek csak Másokra vonatkoznak. Igaz is, a keresztény hit jó néhány háborút, (közöttük azon hírhedt keresztes háborúval, mikor gyerekeket küldtek meghalni), tudósokat máglyára vető inkvizíciót, és boszorkányégetéseket eredményezett... nem kevés szenvedést és népbutítást is, mellesleg.

A Sátán kultuszát a dualista tanokból vették át -nem akarlak elkeseríteni, de maga a keresztény egyház egy sok vallásból , leginkább a Napisten-kultuszokból összeollózott tanokra épül- és elsősorban a minden rendes diktatórikus rendszerben kötelező ellenségképet hivatott megtestesíteni. A "sátánizmus" nem volt más, mint egy propagandafogás az egyház részéről, mikor komolyan kezdtek kiürülni a templomok, hogy íme, ha nem akarjátok, hogy a gyerekeitek éjfélkor megbecstelenítsenek csecsemőket egy nagy, sötét rengetegben, gyertek, imádjatok, és ne felejtsétek el, van az a kis perselyes dolog a mise végén.. és persze a gyermekeitek se maradjanak otthon, hisz őket igazán meg kell tanítani, a megbecstelenítési ügyben pedig meglehetősen nagy referenciákkal rendelkezünk..

észreveheted, hogy szándékosan az egyházról, és nem a hitről beszéltem. Ha Neked a hit ad valami pluszt, rendben. De a vallási kérdések rendszerint a hit vereségével végződnek, és ilyenkor jön a Hinni kell, nem érteni című dolog, ezt pedig sokan nem tekintjük a vita végének. Tudom, hogy a ti uratok jézus krisztus, mert az apa, aki a szeretet, elküldte meghalni, szenvedni a földre, hogy megváltson az eredendő bűntől, amihez 143435 generációs hídon át van csak közöd, és igazából semmit nem tehettél ellene, de ez így elég kényelmes: mindenki bűnös. Csakúgy, mint a rossz azért van, mert az embereknek az úr szabad akaratot adott, azért, hogy eldönthessék, hisznek-e benne, vagy meghalnak.. ennyi erővel a sarki rabló sem megfenyeget, csak szabad akaratot ad, hogy átadom a pénztárcám, avagy a helyszínen agyonlövendek vala.
És mégsem a hiteddel van a bajom, hanem a rám gyakorolt hatásával. Hogy a bibliára hivatkoznak döntéshozó emberek a politikában (érdekes, ez az oldal, ami általában háborút indít), hogy a papok még a mai napig a törvény felett állnak, hogy egyházakra és díszes templomi aranyszobrokra megy el az a pénz, amit az egészség- az oktatás- a szocializáció nevében kér/vesz el tőlem az mindenkori kormány, és hogy a hit emberei húsz ezüstért voltaképp bárkit piedesztálra emelnek a szószékről - tudniillik a kereszténység még hitlernek is támogatója volt-.

kolléga úr 2012.05.28. 21:14:49

Kedves IGE!

Logikátlan az érvelésed. Naná, hogy el kell ismerni a sátán létezését.:D Különben, hogyan küzdhetnénk ellene. De mondok egy példát. Ahhoz, hogy pl. kommunista legyél el kell ismerned a kapitalizmus létezését is nem? Vagy ahhoz, hogy ateista legyél el kell ismerned a (földi) egyház létezését nem? Különben, ha nem hiszel benne, nem is küzdhetnél a "hülye" egyház ellen? Nagyon gyenge az érvelésed, és szánalmas, ahogy megpróbálsz gúnyt űzni a keresztény vallásból.

Bleiseo Bence AdhdAngel Eckl 2019.06.14. 13:33:55

érdekes de sátánizmus sokkalta régebbi a kereszténységnél, de kereszténység zsidó eredetű vallásuk könyve a Biblia legendák gyüjteménye

Bleiseo Bence AdhdAngel Eckl 2019.06.14. 13:34:41

színtiszta kitaláció sátán meg nem az
süti beállítások módosítása