Logika, Helyes ÉrvelésTan, Mítoszirtás és Hit-Eltérítés sok Humorral

Világnézet

Világnézet

Miért nem lehetek ateista?

2018. október 02. - IGe


rozsalyi_templom.jpg

Iván Gábor elemér, azaz IGe: Miért nem lehetek ateista?

- Mert nem vallom magam annak, mert emberi butaságnak tartom

- Mert csecsemő koromban megkereszteltek a szüleim a Magyar Görögkatolikus Egyház szokásai szerint rozsályi templomban. Nem szégyenlem, vállalom, emberi létem része. ... nem rekedtem meg ott, fejlődtem.

- Mert mindig is úgy gondoltam és gondolom is, hogy az ember több annál, amit most a tudomány feltárt eddig róla. Para-Kutatási Tudományos Társaság tagja voltam/vagyok 13-as tagsági számmal. Persze a judeokatolicizmus ettől még úgy baromság, ahogyan a legtöbb ember már tudja.

-Mert ifjú koromban az "Isten" = egy speciális morfogenetikus mező elméletet tartottam a legreálisabbnak. Ma már azon is túlnőttem. Egy logikusan meghatározott "Isten" létezését tudományos ténynek tartom.

- Mert több vallás vallásalapítója vagyok.

-Mert vallási portfólióm van, ami nagyjából és lényegében nyolc vallásból áll: Fel is sorolom, nagyjából felvételük időrendi sorrendjében. 1. Csecsemőkori keresztelésből kifolyólagos kényszervallás: Görög Katolicizmus. 2. Gyerekkori: panteizmus. 3. ifjú kori: ezotéria/new age jellegű morfogenetikus mező/ Gaia 4. Kezdeti felnőtt kor: Zen-buddhizmus 5. Felnőtt kor: Saját alapítású vallás P-DOX Semmiben Sem Hívők 6. Érett felnőtt kor: Jedi Rend Mestere 7. Komoly felnőttkor: Vallásalapító Vallás (minél többet) 8. Bölcs felnőttkor: Nevetés a Legfőbb Szentség Vallás

-Mert több egyház alapítója vagyok. Például az Árpád egyházé, amely a magyarok ősi vallását adja/adná vissza mai alapokon. Sőt az APEH/NAV nyilvántartása szerint egyházfője is. (pedig el sem vállaltam ezt a posztot, de a könyvelők úgy adták le a nevem) Saját fogalmazásom és tévévitám is volt belőle.

- Ja és legutolsó sorban és a legfontosabb, hogy megdöntöttem az ateizmus "logikai alapjait" . Az ateizmus egy baromság. Egy rakás baromság. Semmi köze a logikus gondolkozáshoz.

Még világosabban is leírom: Sose voltam, nem vagyok és soha sem leszek ateista. Ami vagyok viszont, az ateizmus logikai megdöntője. Na az tényleg vagyok. Az ateizmus nagyobb baromság, mint a legvadabb szektás bolondok vallása.

rozsalyi_templom3.jpg

 

rozsalyi_templom2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnezet.blog.hu/api/trackback/id/tr9814276525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.10.17. 17:32:43

Ja csak megjegyzem, hogy IGe annak ellenére, hogy többszörös vallás és egyházalapító, vallásos sem lehet. Mert ugyan is nem hisz semmiben sem.

IGe. · http://istenteszt.blog.hu/ 2019.10.16. 09:26:22

Van aki már 18 éve is felismerte világosan, hogy nem vagyok és soha sem voltam ateista:

kanka 2001.06.26 0 0 704 Tiltakozom!
Iván Gábor nem ateista!
Kérlek, neveztesd át a topicodat az egyik moderátorral!
Üdv kanka
Előzmény: rez (702)

Kata Lajos 2022.01.27. 11:04:43

Én azt tanultam gimnáziumban az Ateista világnézetről:

"Ha Isten léte valóságos lenne, nem engedné meg a hogy a Világban rossz történjen" -ezt tanultam
Én azt gondolom,mégis történik rossz - kérdem én:Hol van Isten akiről/amiről mindenki beszél,akiben mindenki hisz?
Megkérdőjelezhető Isten léte. De ha létezik,akkor miért nem tesz valamit a Világban történő rossz ellen,pedig én személy szerint hittem,mégis sok rosszat átéltem Életemben.
Most meg hallgatom az Értelmetlen csacsogást,ami azt gondolom szintén nem Isten akarata. Már pedig Isten akarata:Szeretet és Béke.

"Isten azért teremtette a Zenét,
hogy szavak nélkül tudjunk imádkozni"...

Üdvözlettel,Kata Lajos művész

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2022.01.27. 11:25:52

@Kata Lajos: Butaságot tanítottak, mert az csak egy Isten a JahveZsidóSátánIsten és avatárja ZombiJézuska .... Viszont sok más Istennek más a leírása, neve és másként is viselkedik.

Kata Lajos 2022.01.27. 11:41:35

És ama tényre,hogy álmomban valaki (vagy ne adj Isten,maga Isten) álmomban üzenget,
-arra mi a tudományos meglátás-??
Elismerem ha valaki nálam okosabb,de azt nem hogy mindig engem néznek hülyének,és hogy leszolnak. Nem eme oldalon,internetes felületen,hanem a környezetemben.

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2022.01.27. 12:14:33

@Kata Lajos:

Az emberi elme képes önmaga tökéletes becsapására, nem csak álmodban, de éber állapotban is.
süti beállítások módosítása