Logika, Helyes ÉrvelésTan, Mítoszirtás és Hit-Eltérítés sok Humorral

Világnézet

Világnézet

Remélem bosszantom?

2007. augusztus 31. - IGe

A P-DOX vallás úgy lett felépítve, hogy az ellenzőit használják fel ingyenes reklámhordozónak. Mindig lelnek egy rakás balekot, akik a szidásukkal, vagy féktelen gyűlöletükkel ingyen reklámhordozók.

Vigyor.png
 
Amikor a virtus.hu-ra mentem írni, a cikkeimmel és gondolataimmal -mint már előtte is számos helyen- óriási vihart kavartam és bandák szerveződtek ellenem és a kitiltásomra. Ebben szerepet játszhatott, hogy az akkori értékelési rendszerek szerint minden kategóriában ott voltam az első, második, vagy harmadik helyen.  Rájöttem, hogy a lehúzó pontokat is a javamra tudom fordítani és ettől még jobban bepörögtek egyesek. Főként egy Viola Zoltán nevű ideológiai ámokfutó. Az admint és az egész internetes lapot megfenyegették, hogy addig támadják technikai rombolásokkal, ameddig ki nem tiltanak. Így próbáltam tovább ugratni az akkori (2006 áprilisi) támadóimat:
 
Egy idézet egy nagyon régi írásomból, ami itt is fenn van. Hogy lássa a közönség, hogy mennyire palira lehet venni egyeseket, annak ellenére, hogy előre le is írtam:

És még egy, alternatív előszó
Tehát ezt csak az erre fogékonyak válasszák.

Aki úgy gondolja, tekintheti könyvem címéül a bosszantás művészetét is, mivel eddigi életem során gyakran találkoztam ezzel az alternatív és sajátosan magyar sikermérő jellel. Talán egyszer szállóigévé válik a filozófiám, hogy nincs bosszantóbb annál, mintha valakinek pimaszul igaza van. Fábri Sándor Showder című műsorához kötődő jelmondat, hogy remélem zavarok, nálam úgy hangzana remélem bosszantom. Galla Miklós és a Monty Python abszurd humorát alapul véve pedig ki kell jelentenem, hogy mindenkit felbosszantani nem is olyan egyszerű.

Egy másik cikkemben is megírtam előre, hogy mit szoktam tenni:

"Antikarakuttyisták"
Don Cupitt cambridge-i filozófiaprofesszor és könyve a "Eltűnt Istenek nyomában - A vallásosság jövője" szerint, ha valaki nem alakit ki egy új nyelvezetet, hanem egy másik ideológia, vallás nyelvezeték használja, akkor nem is tud elkülönülni, tőle, hanem annak részévé válik. A p-dox vallás alapítója ezzel magyarázza, hogy új szavakat és kifejezéseket vezetett be, mint például a karakuttyizmust. Az alapító megfogalmazásában ; Aki istenhívő, azt teistának nevezik. Aki közömbös az istenek iránt, vagy tagadja létüket, azokat ateistáknak hívják. Akik tudják, hogy Istennek van teremtője azok a karakuttyisták, vagy pédoxosok. Akik tagadják Isten teremtőjének a létét és a pédox vallást is, azok az antikarakuttyisták. Az antikarakuttyisták létezése egy nagyon fontos momentum a p-dox vallás létezésében, hiszen minden vallásnak szüksége van a valóban naggyá valláshoz olyanokra akik ellenzéseikkel, a vallás iránti féktelen gyűlöletükkel lényegében ingyen és nagyon hatásosan terjesztik az adott vallást, noha a szándékuk ezzel ellentétes igyekszik lenni

A P-DOX vallás úgy lett felépítve, hogy az ellenzőit használják fel ingyenes reklámhordozónak. Mindig lelnek egy rakás balekot, akik a szidásukkal, vagy féktelen gyülöletükkel reklámozzák az adott vallást.
 
 
A legjelentősebb antikarakuttyisták, jelentőségük sorrendjében:
 
1. Deák József / anderson1 / Data Destroyer elfuserált Opus Dei világnézetű használtkönyvárus
2. Viola Zoltán ateista/ neosztálinista világnézetű szerszámpép programozó
3. Kassai Csilla zagyva ezotéria/bibliai SátánIsten világnézetű elmebeteg kavargép
4. Lovas Éva a sunyi tömör gyönyör, aki újság főszerkesztőnek adja ki magát.
5. Hortolányi Gábor, aki egy szerencsétlenség és ezt ki is sírja magából
6.Gáti Katalin hazánkból erkölcsi okokból menekülni kényszerült külhoni hitkomisszár


P-DOX vallás. Mi is az?

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnezet.blog.hu/api/trackback/id/tr29153568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu 2007.08.31. 12:29:34

Ez a stratégia a reklámiparban is sikeres: "csak beszéljenek róla akármit, nem számít, hogy jót vagy rosszat, csak az, hogy ez legyen azállandó beszédtéma" - erre bizonyos idő elteltével már komoly tömegbázisa lesz akárminek.
A P-DOX maga meg szerintem csak görbe tükröt tart a különféle emberi gondolkodásmódoknak, aki a tükröt gyalázza és küzd ellene, az valójában önmagával harcol, nincs kibékülve saját magával.

Mikrobi 2007.09.02. 22:27:52

Ige, ez a pédox viccnek jó meg minden de azt gondolom, te is tudod, hogy ezzel a szkeptikusok/ateisták nem állhatnak ki az ablakba mert kiröhögik őket. Szerintem ezért nem komálnak téged sokan erről az oldalról. Szerintem az a megfelelő hozzáállás amit a Szkeptikus Társaság csinál ez meg jó amolyan underground antibabonának.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.09.03. 03:27:20

Mikrobi! Csak az a gond, hogy ez a módszer kipróbált, letesztelt és működik. Azaz tudományos. (bárki más is letesztelheti, kipróbálhatja) Azaz az istenhit nevű lelki betegséget a P-DOX győgyító vakcina gondolatvírusai gyógyítják.

iFok 2007.09.10. 15:51:27

A p-dox vallás sok paranojámra ébresztett rá.
Többek között a nem megfelelő isten/Isten hitemre, De!... Amíóta a pédox(tm)-ot használom, már nincsenek mosatlan bögrécskéim és rusnyácska napocskáim.
A PéDox bevált.
Használja Ön is!
Kapható a nagyobbacska üzletecskékben mint a startlap.húúú...
A kocskázatok és mellékhatások tekintetében keresse fel a iorguDesign-t és a gyógyszerészét, IGé-t.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.10.03. 09:37:42

avi01 2007.10.03 09:17:39 © (147)

Gáborkám, bár nagyon bosszant a tény, de engem nem bosszantasz egyáltalán.

Iván Gábor 2007.10.03 09:25:19 © (150)

ERGO végül is még is bosszantalak:-)

avi01 2007.10.03 09:30:30 © (153)

Hát csak leesett a tantusz? :))) Gondoltam bedobok egy paradox gondolatot a topikodba:))) De egy paradox gondolkodónak a paradox gondolat annyira hétköznapi,. és egyértelmű, hogy számára nem paradox, így aztán a paradox olykor nem paradox.

forum.index.hu/Article/showArticle?t=9169117&la=71878263

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2008.11.04. 14:31:24

Karakutty:
A Mindenek Előtt Lévő Határtalan Karakutty teremtette Istent jókedvében az igazsággal együtt, hogy ez az állítás, biztosan igaz lehessen :-) Amúgy meg egy általam kitalált mesterséges szó, amit a "para", "Karakum" sivatag, "potty, putty" hangutánzó szavakból raktam össze. Azt kívántam vele bizonyítani játékosan, hogy definiálatlan dolgok létét, vagy nem létét lehetetlen eldönteni, továbbá egy logikai hurkot képeztem vele a világegyetem, Isten és Karakutty teremtéselméletében. Utólag, kb 2 év elteltével a használata után derült ki számomra, hogy Indiában létezik egy ilyen nevű vasútállomás és helység. Egyesek állítása szerint hindi nyelven a kara = jó , kutty = levél üzenet, hír, tehát összerakva ; karakutty = jó hír, jelentésekkel bír. Hogy ez igaz, vagy sem még nem jártam utána, de mindenesetre az ilyen formán, két részre bontott szó, külön külön igen gyakori indiai név.
www.ofmconvmalta.org/interconv/world/aluva.htm
www.ofmconvmalta.org/india/friaries.htm
www.caritasantoniana.org/ing/sostieni.asp
www.rajiv.com/india/info/babyn.asp

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.11. 11:54:35

Sajnos éppen most nyuvasztották ki a wikipédián Deák Józsefet/ anderson1 / Data Destroyer t. Nagyon sok munkámba került, hogy ott ragasszam. Többek közt emiatt intéztem el a virtuális kirúgatásomat is. A beteg emberke remélem nem bukkan fel megint valahol a közelembe. A hülyéje azt csinálta több ezer szócikkel, mit itt Lovas Éva. Másolgatott. Plagizált forrásmegjelölés nélkül. Persze én akkoron hiába írtam. 6-7 év kellett, mire olyan sokan rájöttek, hogy már az nagyon ciki volt.

"Tetemrehívás – Nyílt levél Data Destroyerhez

Ha máshonnan nem értesültél róla: a közelmúltban fedeztük fel, hogy kiemelt szócikkeid (Ovidius, Vergilius és Homérosz) a Világirodalmi lexikon szövegén és tartalmán alapulnak, ez ügyben az egyebes kocsmafalon folyik megbeszélés. Számítok megjelenésedre ott is, de nem ezért jöttem most ide. Úgy érzem, végképp eljött a nyílt, kendőzetlen beszéd ideje.

DD, a közelmúltban párunk bizalma erőteljesen megrendült benned, nem tudjuk egyszerűen a slendriánság és a bűnös hanyagság számlájára írni azt, hogy a végső soron a Világirodalmi lexikonból származó jogsértő szövegeket ezrével másoltál be a Wikipédiába, de különösen nehéz e tényt kísérő jelenséghalmazt és annak egyes elemeit értelmeznünk.

Az ügy 2010. szeptemberi eszkalálódása óta a magyarázatod alapján úgy tudjuk, hogy 2005 óta Apósod céduláit használtad, ebből a cédulahalmazból másoltál be szövegeket a Wikipédiára. Én ezt a magyarázatot magamban úgy értelmeztem, hogy Apósod valamilyen oknál fogva cédulákra jegyzetelte a Világirodalmi lexikon szócikkeit, majd feltehetően a cédula alján jelezte, mely forrásművekben lehetne még utánajárni az adott témának (Pecz, A hettiták regénye, Katolikus lexikon stb.). Te ezeket a forrásutalásokat vélhetted a cédula forrásának, ezért így írtad be a Wikipédiába is – magyaráztam magamnak én. Mások kérdésére még pár nappal ezelőtt is azt válaszoltam, a cédulák egészen biztosan léteznek, DD nem sumákol ebben a kérdésben, és előadtam a fenti teóriámat.

Tudom, hogy jóindulatú és bávatag jóakaróid még mindig számosak, és úgy érzed, te mindent megtettél, magam azonban kritikusabb alkat vagyok. Gondolkoztam kicsit, próbáltam elképzelni a helyzetet, az ügyet más megvilágításba helyező részletekbe botlottam, és a mai napon már nem vagyok meggyőződve a cédulák létéről, szeretnélek tehát nyomatékosan megkérni rá, hogy szkennelj/fényképezz be tetszés szerinti hármat az Apósod céduláiból, hadd nyugodjunk meg a létezésüket illetően. Ez a dolog nem utolsósorban a jóhiszeműségedet is igazolná..."

Kirúgták onnét. Sajnos.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.01.11. 12:06:59

Nagyon erős pontatlanságok az írásban:

1. Data Destroyer önmaga dicsekedett el számtalan helyen a polgári nevével és a foglalkozásával is. Tehát Deák József antikvárius. Akit az index fórumáról korábban kitiltottak és az összes több ezernyi hozzászólását is törölték. Ott anderson1 ként írt

2. A másolgatást már 6 évvel ezelőtt is több szerkesztő jelezte. Csak erős volt az a szerkesztői klikk és mutyi, amelynek tagja volt. Így 6 évvel ezelőtt az öt bírálók lettek koncepciós eljárásokkal eltávolítva.

Az igazság kiderüléséhez 6 év kellett. Alig fura???? :-)

lancsaktibi.blogspot.com/2010/12/tomeges-torles-magyar-wikipedian.html

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2021.05.18. 10:09:35

Ja LovasÉva több éve halott. Nemrég tudtam csak meg.
süti beállítások módosítása