Logika, Helyes ÉrvelésTan, Mítoszirtás és Hit-Eltérítés sok Humorral

Világnézet

Világnézet

Vállalta magát a legnépesebb "Vállald, hogy Jedi vagy" jellegű oldal indítója

2011. október 14. - IGe

 

Ezt kellett a Vakondos Tominak tennie. Végre vállalta önmagát. Tehát, hogy ő a legnépesebb 18 ezer körüli tagsággal rendelkező Jedi oldal indítója. Már sokkal hamarabb meg kellett volna tennie. Mert ez onnantól egyértelmű átverés, amikor a magukat jedinek vállalók felháborodtak, hogy a "népvallatás" KSH online kitöltési ívén nem vallhatják magukat jedi vallásúnak, és közös érdekvédelmet vártak. Tehát október 1-től. Tominak már akkor le kellett volna írnia, hogy ő semmit sem akar tenni, mert neki ez csak egy poén. Sőt kifejezetten tiltakozott, hogy bármit is írjon a többi Jedi Tanács tag a KSH-nak. Még kérdést sem.  Persze ezt csak utólag az első személyes összejövetelünkkor próbálta parancsba adni. Viszont ezzel az álláspontjával mindig kisebbségben, gyakorlatilag egyedül volt. Az oldal letörlési fenyegetőzésével hőbörögve próbált magának tekintélyt, hatalmat és kulcspozíciót szerezni.

Igen, ezt az - akkor te is vállald magad tettét - én provokáltam ki, ami nem más, mint egy Jedivé válási tanítási módszertan. Mert ő még nem az, és eddig annak sem merte tartani magát, sőt meglepődött, hogy vannak olyanok akik ezt komolyabban gondolják. Mert a jedizmus a filmtől külön önmagában is elég régen meglévő vallás.  Most viszont már kezdi érezni a tiszta Erőt és már nem vonzza annyira a sötét oldal. (mert az atv-és riport tönkretételi igyekezetében erősen benne volt) Még sok tanulnivalója van, mert például az alábbi nyílt levele tartalma is tele van saját tettei jól dokumentált önellentmondásaival, tehát hazugságokkal, de legalább elindult az úton.

Vakondos Tomi legfőbb hazugsága, hogy ezt ő indította és mások csak utánozták. Hiszen már több éve vannak Magyarországon is Jedi vallási mozgalmak és a népszámláláson legyél jedi dolgot, meg egy teljesen érthető okok miatt eddig a háttérben maradt ember indította több hónappal a népszámlálás kezdete előtt. Az ő személyét is megismerhetjük, remélem nemsokára. Ő valóban Jedi mesteri címre, és a Jedi vallási mozgalom összefogásának megteremtésére alkalmas személy.

Olvassuk azért el Vakondos Tomi demagóg szólamokkal és hazugságokkal teli nyílt levelét, és érdemes utána az ide rakott kommentekből kihámozni a valóságot is. Azt a néhány dolgot ami igaz, azt kiemelem sötétzöld színnel, ami meg kiemelkedően hazugság vörössel, a többi csak kis kis hazugság:

Lovagok!

Ez az első és utolsó ilyen poszt, de kérlek titeket, figyelmesen olvassátok végig!

Két hete indítottuk útjára ezt az oldalt, ez idő alatt 18.000 ember gondolta úgy, hogy csatlakozik hozzánk. Mindenkinek nagyon köszönöm.

Az, hogy mi ennyien lettünk, a többi hasonló oldal pedig nem érte el az ezres létszámot sem, pusztán a véletlen műve. Jókor, jó helyre írtam be hat szót, és ennyi.
Igyekeztem a többi oldalt nem kiszorítani, soha egyetlen bejegyzésüket sem töröltem le, megosztottam őket, ha kérték.

Igyekeztem távol tartani magamat a politizálástól, aki ismer, az tudja, hogy ez mennyire nehéz volt. Szerintem becsülettel helyt álltam.

Sajnos azonban, mint minden egyéb dologban kis hazánkban, itt sem ment minden tökéletesen.

Épp a 7000. tagot ünnepeltük, mikor valaki kihasználta a bizalmamat, és ellopta az oldal adminjogát. Rövid úton, néhány Jedi elmetrükk segítségével elrendeztük a problémát, lekerült az oldalról a csillámfaszláma.

Azt hittem, rosszabb nem lehet, de tévedtem.

10.000 tagnál úgy éreztem, hogy valami hasznosat is lehetne kezdeni ezzel az oldallal, így felajánlottam, hogy megosztom az olyan dolgaitokat, amik nem politikai jellegűek, de valami módon mégis hasznosak.
Ez sok embernek nem tetszett, így letettem erről.

Hogy mégis hasznos és értelmes célokra használjuk a dolgot, tartottunk egy találkozót, ahol megpróbáltuk meghatározni, hogy merre tovább, és hogyan.
Ez hatalmas hiba volt. Előkerültek olyan emberek, akik a saját céljaikra akarták ezt az egészet felhasználni. Ezek a célok:

-pénzszerzés
-pénzszerzés
-pénzszerzés.

Így, ez a három. Mindezt tették "Jedi-köpenyben", azaz jónak és önzetlennek beállítva magukat. Követelték, hogy osszam meg a saját maguk által készített ugyanilyen oldalaikat, bíztassalak titeket "lájkolásra", és osszam meg a blogjaikat.

Egyébiránt magáévá tette az ötletet, hogy jegyeztessük be a Jedit, mint vallást. (Annak a FB oldalnak is nevezett Jedi az adminja.)
Nem teljesítettem a kéréseit, mivel átláttam ezeken.

Ekkor néhány másik Jedivel önállósította magát, és elkezdett a médiának írogatni az oldal nevében. Az ATV-ben lett volna lehetőség nyilatkozni, nem vállaltam, mert nem akartam az arcomat adni a dolgokhoz. Ez az úr önszorgalomból elment, és nyilatkozott helyettem, a ti nevetekben. Az ATV-t figyelmeztettük levélben, hogy nem adminja az oldalnak, ő pedig ezt a személye elleni támadásnak vette, engem kiátkozott, és követeli, hogy álljak a nyilvánosság elé.

Nos, eljött ez a pillanat, de még előtte összefoglalván:

1. Az oldal célja az infóban világosan le van írva.
2. Ha nem értesz vele egyet, az oldaladon törölheted a lájkot.
3. Ha ez nem megy, írj ide, és töröllek én.
4. Aki itt volt, és aki ezután marad, annak köszönöm a részvételt, szerintem ha nem is világmegváltó, de mindenképp emlékezetes dolgot csináltunk így együtt.
5. (ez a legfontosabb) NEM vagyok hajlandó belemenni semmiféle levelezgetős vitába. Ez főleg ObiVan-nak és Dezsőnek szól, vélhetően ők lesznek az első kioktató hozzászólók. Kérem őket, ne tegyék, nem fogok vitatkozni.)

És íme, a "nagy" leleplezés, ami kellett nekem, mint púp a hátamra, de mivel "Valódi IGE Úr" úgy is mint "Szórakoztató Valláskritika" és számos apró Jedi oldal adminja hadjáratot indított ellenem, követelve, hogy álljak a nyilvánosság elé, hát megteszem, megosztom veletek ezt a "rendkívül közérdekű" és "mindenki számára nagyon fontos" információt:

A nevem Gimpel Tomi (ebből egy van a FaceBookon), 43-as cipőt hordok, szeretem a sajtot és a palacsintát, ellenben a csontos húsokat nem igazán. Varró Danit szívesen olvasok, Kuruc.infót pedig egyáltalán nem. A telefonszámom: ( az adott facebook oldalon elérhető)
Ezen lehet anyázni, de csak SMS-ben, ha van rá mód. Leveleket a (az adott facebook oldalon elérhető)-ra, itt el is tenném emlékbe őket.
Egyéb nélkülözhetetlen információk begyűjtésére az ex-barátnőket ajánlom, ők néha önmagamnál is jobban tudják a dolgokat.

http://www.facebook.com/tamas.gimpel

Az Erő legyen veletek, további szép napot.

 

Összefoglalva: Tehát aki  egy föld alatti, pincében lévő, sötét, ablaktalan, füstös, lerobbant, koszos kocsmában piálgatva, jelmezbe öltözött emberek közt bulizva, Tomi zenéjét hallgatva, Tominak az italfogyasztással jövedelmet termelve tudja megélni a jediségét, az továbbra is maradjon azon az oldalon, amit ő indított. Nincs ezzel nekünk, semmi gondunk, megértjük őket. Ők ezt szeretik, mások meg mást. Ez a toleranciaAki viszont ennél kicsit többre gondolt - minimum egy fura vallásfelmérési rendszer elleni polgári engedetlenségre, mert a KSH lábbal tiporja a valós vallási és világnézeti szabadságot - annak javaslom, hogy menjen át valamelyik másik jedi oldalra, vagy alapítson egy újat. Ha más nem azért, mert sohasem jó, ha bármilyen hatalom, befolyás, akár a legnagyobb jedi oldal kikapcsolásának a lehetősége 1 ember kezében összpontosul. Ráadásul olyanéban, aki ezt már többször is kilátásba is helyezte.

Jedi vagyok  989 tag
Magyar Jedi Rend  570 tag
Jedi Templom, Coruscant   38 tag új!
 

Ez a program úgy néz ki törölve lett és későbbi időpontba átrakva: 

" Gimpel Tomi: Jedi Buli (Szigorúan jelmezes) Idő 2011. október 22. · 18:30 - 23:30, Helyszín Tarajos Gőte ARTklub, Budapest 7. kerület, Király u. Hársfa utca sarok. Körúttól első sarok kifelé.

Jedi-e vagy? Veled-e van az Erő? E-szereted a sört? A Tarajos Gőte bemutatja:Jedi buli, közös ERŐ egyesítés fénykard segítségével. Ami lesz: Yoda-fröccs, Jedi-sör, Jelmez szépségverseny!, Leia hercegnő hasonmás választás,  TV2 aktív jelenléte

Belépés ingyenes, azonban SZIGORÚAN autentikus jedi viselethez kötött. Jedi lovagoknak Jedi köpeny és vagy fénykard, jedináknak Leia hercegnő hajviselet, és vagy brióscsiga hajviselet kötelező. Figyelem! TV felvétel miatt komolyan vesszük az alkalomhoz illő megjelenést! Meglepetés sztárvendégek, italakciók! Bővebb tájékoztatás szerdán. "

Visszakerestem a nyomokat és jól emlékeztem, hogy ez a jedi jelmezes buli már elég régóta mindig csak későbbi időpontokra kerül átrakásra, mert nem jön össze hozzá a megfelelő létszám:
"Lovagok! október 15-én szombaton Jedi bulit tartunk. Mindenkit szívesen látunk. Komoly dolgokról nem lesz szó, garantáljuk. Belépés alaklomhoz illő ruházatban (uraknak Jedi ruha, fénykard ajánlott, hölgyek Leila hercegnő ruha elengedhetetlen!) Ami még lesz: Jedi koktél, occsó sör, akciós Jedi italok. Helyszín: 7, kerület, Király utca, Hársfa utca sarok. Tarajos Gőte klub. Gyülekezés 8 órától. Ha nem jövünk össze 100-an az a sötét oldal megerősödését jelentené! Szóval hajrá lovagok! október 7., 16:53 "

Emlékeztető az első online Jedi Tanács határozatairól 2011.okt.03-04:

1. Legyen az oldalnak egy egyszerűbb elérési neve. /jedivallas
2. Felkerül mindkét jogvédelmi szöveg Jegyzetként és közzé is lesz téve
3. A Jedi társoldalak felvételre kerülnek a legnagyobb létszámú oldalra, mint kiemelt kedvenc oldal
4. Hivatalosan bejegyzett és önálló, független egyházzá válás mellett döntés született.
5. Összeírjuk a Jedi vallás, vagy Jedizmus lényegét és ezt közzé tesszük az oldalakon
6. A Jedi Tanács bővítése. (9 fő összesen)
7. Minden Jedi Tanács tag ír magáról ide egy rövid bemutatkozást, hogy mi motiválja.
 

Vakondos Tomi "törzshelyének" a bejárata, ahol minden jel szerint Tominak jövedelme van a Jedi rendezvények fogyasztásának a bevételeiből

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnezet.blog.hu/api/trackback/id/tr763302850

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jedi Tanács üléséről 2011.10.16. 20:53:00

 A Jedik nem bújhatnak a sötétség árnyékába és éppen ezért néhány fontos dolgot ebben a formában is közzé teszünk. Hiszen jelenleg már több mint 20 ezer ember vállalta fel valamilyen szinten a jedizmust. A Magyarországi  Jedi vallási jellegű ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.10.14. 15:54:17

Még ezt is Tomi tette közhírré: "Néhány kis kiegészítés:

1. Amiket itt leírtam, azokat a személyes tapasztalataimra alapozom. Természetesen megvan a lehetősége, hogy tévedek, ez esetben előre is elnézést kérek.

2. A poszt kiírása után barátom és kollégám is jelezte, vállalja az arcát velem együtt.
Bár újra elmondom, nem akartuk ezt, de ha már így alakult, íme, a kettes számú admin (a szemüveg csak poén):
https://www.facebook.com/profile.php?id=100001119492532"

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.10.14. 16:15:54

"
2011. október 1 és 31 között népszámlálás lesz Magyarországon.
A "Vallás" kérdésre bármilyen válasz adható.

Ne mondj olyan vallást, amit csak azért tartasz magadénak, mert annak kereszteltek, stb...

Válaszd az igazi, gyakorolt vallásod!

Vállald fel a Jedi Rendet!

Az erő velünk van."

BobaNorbi 2011.10.14. 19:39:16

Más hozzáállás nem is várható el az ügyben.

Gratulálni tudok csak Tominak, szépen summázta a dolgokat.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.10.15. 08:40:07

@NorbiJedi: Summázásnak semmiképpen nem summázás, legfeljebb egy jó csengő demagóg szónoklat. két pozitív eleme van. 1. Hogy felvállalta magát arccal és névvel. 2. hogy bevallotta, hogy az oldal elindításán kívül semmit sem tett érdemben a Jedikért.

Nagyon sok dologban egyértelműen hazudik és nagyon sok lényeges dolgot elhallgatott. Elhallgatta azt is, hogy tenni sem akar semmit a Jedikért és ez neki csak egy poénkodás és semmi több. Azt, hogy az oldal letörlésével hőbörgött. stb.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.10.15. 09:07:35

Ez onnantól egyértelmű átverés, amikor a magukat Jedinek vállalók felháborodtak és közös érdekvédelmet vártak. Tehát október 1-től. Tominak már akkor le kellett volna írnia, hogy ő semmit sem akar tenni. Sőt kifejezetten tiltakozott, hogy bármit is írjunk a KSH-nak. Még kérdést sem.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.10.15. 09:18:00

"Tomi, ha Te nem is, párakat talán érdekel azok véleménye is, akiket pénzszerzéssel, ötletlenyúlással megvádolsz. Én nem két hete, két hónapja indítottam ezt a kampányt a blogomban www.istentelen.blogger.hu és azóta is nyomom ezt az ügyet további bejegyzésekkel, ppt gyártással kb. egy hónapja publikáltuk ezt a slide-ot egy társoldal adminjával docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B213lESOe6ktMDFjOTUzMjgtZTVkNS00MThhLTgxY2QtY2I2ZWUzMTk3YTRk&hl=hu . A szintén elátkozott Dedi ezzel a filmmel mutatkozott be, most már tudjuk, anyagi érdekből. www.facebook.com/photo.php?v=244931668886660 Ezek után Ti hívtátok meg a gyűlésre, ide utazva az ország másik feléből, mindenben önzetlenül benne volt. Talán legnagyobb bűne, hogy ennek a közösségi ügynek szerzett az ATV-ben megjelenési lehetőséget, nem magának, nem IGÉ-nek, hanem a közös célnak, hogy a blokkolt online lehetőség ellen tiltakozhassunk. Ti zárkóztatok el ettől a dologtól, és le is mondtátok, senki részvételét nem támogatva. Mivel indokot sem mondtatok, ezt elfogadhatatlan hozzáállásnak vettük, és mivel IGE ért rá, ő ment el, nyilván szép summát kapott ezért.
Kettőnk problémája, hogy számomra sose dőlt el, mit is jelent ez az egész neked, meddig akarsz benne elmenni. Mert ami az info menüben van, az alapján még mindig közösnek kellene lennie a célnak, és nem lenne ez a feszkó.
A nagy monológod hozzászólásait nézve, úgy látszik még a többségnek mindig nem tiszta, hogy ez az egész dolog, egy 2001-es angolszász balhé koppintása, mindannyiunk részéről, ezért ezt a kezdeményezést nem lehet senki egyedi kreativitásaként értékelni. Akik ezt érdemesnek tartották itthon is megjátszani, azok ezt közösen is megpróbálták. Mi, kiátkozottak ezt lehet, hogy nálad nagyobb elánnal tettük, és nem az alaptalan vádjaid miatt, hanem mert mindjárt vége a népszámlálásnak, és okafogyottá válik részben a dolog. Mindannyian hozzátettünk valami értékelhetőt a közös ügyhöz, nem csak lájkolgattuk egymást. Sajnálom, hogy ez nálad így csapódott le. Nyilván nekünk is kellemetlen a kiátkozásod, de mi tesszük tovább, amiben hiszünk. Én ma közöltem egy újabb írást, hogy valami kis koppintást eszközöljek a KSH felé, IGE pedig nyomta tovább, más oldalakra. IGE-ről pedig annyi, nyitott könyv a neten, ha ekkora pénzhajhász, nem kellett volna közel engedni, nem csak akkor előjönni ezzel, ha nem ért veletek egyet.
üdv OV
Istentelen kinyiladozás - Blogger.hu
http://www.istentelen.blogger.hu"

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.10.15. 10:10:41

egy másik Jedi Tanácstag álláspontja 3/3

Ige arról tájékoztatta a jelenlévőket, hogy ő már több kis egyház megalakulásában segédkezett, egyikben sincs tisztsége, pénzt nem kapott érte! Ő a vallásszabadságért küzd olyan eszközökkel, amivel csak tud.
Tomi, vállaltad továbbá, hogy minden nap írsz adminként valamit, amivel tovább buzdítod az embereket. Majd az ülés végén elmondtad, hogy eddig nem politizáltál az oldallal a jelenlegi kormánypártok ellen, de annak is eljön majd az ideje. Ez után még abban maradtunk, hogy új filmet kell készíteni, amelyben lebeszéljük az embereket az online kitöltésről, ezt én vállaltam, hogy elkészítem. Kérted, hogy a zenekarod zenéje legyen majd hallható a filmben. (Azt sem küldted el) Ezt követően én el is jöttem a Tarajos Gőte klubból.
Ami ez után történt.
Ismerősömön keresztül lehetőséget kaptunk az ATV reggeli műsorában, ahol arra voltak kíváncsiak, hogy milyen problémákat látunk a KSH-val és a Népszámlálással szemben. Nem a vallás dolga érdekelte őket, hanem az az anomália, amely az online kérdőív körül van. Ezt ama “titkos” Jedi Tanács oldalon leírtam, elmondtam., hogy munkám miatt nem tudok elmenni, bárki elmehet közülünk. Te ezt egy kategorikus NEM-el el is intézted. Nem írom le, mert az Ige oldalán mindent el lehet olvasni.
Nem tetted meg azt amit ígértél, nem tettél semmit sem azokért az emberekért akik bíznak, bíztak benned Tomi! Aláaknáztad az ATV műsort az elküldött leveleddel, amit szintén nem vállaltál a neveddel, hanem rásóztad azt az 501-es Légió vezetőjére. Csak ma mertél színt vallani! Ige, ObiVan, Gergő és én szerdán kiléptünk ama Jedi Tanács oldalról. Minden amit tettél, egy igazi Jedi tett volt?!:( Akik akarnak vihetnek téged pajzson, én és azok, akik valóban akarnak, akartak tenni azért a 17-18ezer emberért és nem csak poénnak gondoljuk, csináljuk tovább és haladunk azon az úton, amit jónak látunk. Ahogy írtad, nem tettél semmi mást, csak kitaláltál egy remek nevet az oldaladnak. Tetted ezt azért, mert valahol láttad a Katolikusok reklámját. Ennél többet máig sem tettél! Szégyelld magad! Köszönöm a figyelmet és elnézést a hosszúra nyúlt írásomért! Ha valamit kihagytam, kérlek emlékeztess Tomi! Hóóóó, igen, majd el felejtem, megtapsoltattad a filmet! Az erő legyen mindenkivel!
Jahhhhh, még valami!
Pénzszerzés!
Pénzszerzés!
Pénzszerzés!
Aki ebből pénzt szerez, az te vagy a Tarajos Gőtében meghirdetett Jedi Buli résztvevőinek italfogyasztásából! Sajnálom, hogy átverted az embereket!:(

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.10.15. 10:11:24

egy másik Jedi Tanácstag álláspontja 2/3

Eljött ama bizonyos Szerdai nap, amely napnak kiválasztását azért tartottátok fontosnak, mert kíváncsiak voltatok bevallásod szerint (oldaladon is leírtad) arra, hogy mennyien is gondolják ezt komolyan és jönnek el hétköznap este a megbeszélésre, a Jedi Tanács alakuló ülésére. Nos, én beültem az autóba és oda-vissza 600 km-ert autóztam, hogy megismerjem elképzeléseiteket és szándékotokat a kezdeményezéssel kapcsolatban. Tette ezt rajtam kívül még Ige is. Mindketten vidékről utaztunk a találkozóra, saját benzinpénzből. A megbeszélést a kézfogások után azzal kezdted, hogy te egy Önző ember vagy amit majd meg fogunk látni és elnézést kértél amiért eltűntetek pár napra az oldalról! Ezt követően ülés sorrendben bemutatkoztunk és elmondta mindenki, hogy miért is jött el. Amikor sorra kerültem, én azzal kezdtem, hogy elsősorban filmrajongó vagyok gyerekkorom óta. A dolgok akkor fordultak komolyra bennem, amikor a KSH elzárkózott a kéréseinktől és azoknak az embereknek a kifogásaitól, akik csatlakoztak az oldaladhoz. Majd nem Ige, hanem én voltam az aki előreszaladt az időben és szóvá tettem a pénzt! Én nem a mának élek, hanem előre látok és aszerint tervezem meg a dolgaimat. Többször elmondtam, hangsúlyoztam, hogy ha bejegyeztetjük a Jedi Rendet egyháznak, akkor várható ekkora támogatottság alapján (akkor még 17ezer ember) az állami támogatás. Sőt, tovább mentem, felvetettem egy egyesületet is létrehozni, amely pályázatokon tud részt venni. Ott is és utána még a “titkos” Jedi Tanács oldalon is leírtam (amelyet a találkozó előtt hoztatok létre), hogy az esetlegesen megszerzett pénzt csak és kizárólag a tagságra kell költeni pl. olyan formában, hogy gyerekeknek szervezünk Jedi táborokat vagy azon rajongóknak vegyünk belőle jelmezt, akik saját pénzből ezt nem tehetik meg. Sőt, még egy Jedi Templom felállítása is szóba jöhet, amelyet többen is írtak az oldaladon. Már akkor ezen kiakadtatok, amit sem akkor, sem most nem értettem! Ha bűn, hogy segítsünk embereknek megszerezni olyan dolgot ami elérhetetlen, vagy örömöt szerzünk gyerekeknek egy Jedi táborral, akkor én vállalom azt, hogy Sith vagyok, ahogyan azt többen is írták rám a hozzászólásaikban. Ezek után, szavazásra tetted fel, hogy elindítsuk- e a Jedi Rendet bejegyeztetni hivatalosan. A jelenlévők ezt megszavazták. A szavazás után szót ejtettünk arról, hogy hogyan lehetne a médiába bekerülni. Mivel én majd 20 éve abban dolgozom, ezért elmondtam, hogy a sajtó arra harapna, ha egy sajtótájékoztatón bejelentjük a Jedi Rend hivatalos bejegyeztetését. Ekkor te felvetetted, hogy jó lenne a sajtótájékoztatón ha lennének jelmezesek. Kérdezted az 501-es Légió parancsnokát, aki közölte, hogy ezt meg kell beszélnie a többi taggal. Ekkor én elmondtam, hogy ha ők nem vállalják, akkor sincs probléma, hisz a Magyar Star Wars klubnak is vannak jelmezesei, (őket is én javasoltam, hogy legyenek benne a Jedi Tanácsban) sőt, nekem is van több jelmezem is. Ez nem lesz probléma. Sajnálatos módon, ebből nézeteltérésem is lett az 501-es Légió vezetőjével. A hivatalos bejegyzés megkezdéséhez még az ügyvédet is javasoltatok. Akitől akkor vártátok az árajánlatot a munkára. Megszavaztuk még azt is, hogy az oldaladra felteszed a társ oldalakat kiemelt kedvencként. (most sincs) Közölted, hogy nem adsz admin jogot Ige-nek, amelyet ő el is fogadott és elmondta, hogy nem is akar semmi különöset, csak beállítani az oldalt annak érdekében, hogy azok akik az oldalt lájkolták, minél hamarabb és több infót kaphassanak. Szó sem volt ott követelőzésről!!!!!
Folyt. köv.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.10.15. 10:12:26

egy másik Jedi Tanácstag álláspontja 1/3

Kedves Tomi!
Engedtessék meg, hogy “őszinte” megnyilatkozásod után a másik fél is elmondja amit erről az egészről gondol és az én emlékeim szerint leírjam a történéseket.
Sokan, sokféleképpen vélekedtek az írásodra. Felhívtad a figyelmem, hogy nem akarsz velem vitatkozni, én sem veled, nincs értelme.
De, kérek mindenkit, hogy keresse vissza a bejegyzéseimet az oldaladon egészen a múlt hónap 28ig. Amikor is felkértél engem, Ige-t, az 501-es Légió parancsnokát és pár embert arra, hogy jöjjünk össze és beszéljük meg a dolgokat, alapítsuk meg a Jedi Tanácsot. Ezt azzal érdemeltem ki, hogy elkészítettem egy reklámfilmet, amelyben beírtam a Jedi Rendet és buzdítottam az embereket, hogy tegyék meg ugyanezt. Majd elérkezett a Népszámlálás kezdete. Az oldaladon emberek sikítottak azért, mert nem írhatták be a KSH oldalán a Jedi Rendet, mint vallást. Én is sikítottam, Ige, Gergő (aki egy másik Vállald a Népszámláláson, hogy Jedi vagy fész oldalnak az adminja) és ObiVan is sikított, hogy hol vagytok adminok!!???? Mit csináljanak a felbuzdított Jedik? Mi legyen? Síri csönd volt részetekről! Eltűntetek jó pár napra!L (4 napra) Mivel úgy éreztük (Obivan, Ige, Gergő és én), hogy tenni kell valamit a KSH véleményünk szerint jogsértő magatartása ellen, kiadtunk egy sajtóközleményt, melyben hangot adtunk azoknak az embereknek a jogainak a sérelméről, akik nem tehették meg online. Ezen felül a közleményünkben kifogásoltuk azt is, miszerint a KSH a papíron beírt Jediket az egyéb kategóriába fogja sorolni az összesítéskor. Ez is nagyon fontos dolog, hisz soha nem fogja megtudni senki sem, hogy itt, ebben az országban mennyien is írták be a Jedi Rendet vallásuknak. Tettük ezt abban a tudatban, hogy a még meg nem alakult Jedi Tanácsban benne vagyunk és ki kell állni az emberekért!! Az idő sürgetett és mivel már említettem, hogy te és két másik admin társad nem jelentkezett, így magunkra vállaltuk ezt a feladatot. Vállalva nevünket és aláírásunkat is. A közlemény a 168 óra online oldalon jelent meg egyedül, sehol máshol. Ezzel szinte egy időben Ige és az én aláírásommal levelet írtunk az Állampolgári Jogok Országgyűlési Biztosának, hogy vizsgálja ki a KSH eljárását. ( a választ olvashatja bárki a Jedi Templom oldalon) Ez is még akkor történt amikor eltűntetek. Mi, akiket felkértetek a Tanács tagjai közé, mindent mailben megbeszéltünk, egyeztettünk és megszavaztunk. Csak ezek után mehettek ki a levelek. Sőt, más Jedi oldalakon nyilvánossá is tettük. Már akkor is kértük, hogy valljál színt a kérdésben és vállald az arcod, neved te és a társaid is, ahogy azt tettük, tesszük mi is. A találkozó előtti napon, ugyanolyan nyomásra mint amilyenre most, végre vállaltad nevedet és arcodat előttünk, végre válaszoltál sikításunkra. (nyilvánosság előtt nem)
Folyt. köv.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.10.15. 10:12:57

egy másik Jedi Tanácstag álláspontja 2/3

Eljött ama bizonyos Szerdai nap, amely napnak kiválasztását azért tartottátok fontosnak, mert kíváncsiak voltatok bevallásod szerint (oldaladon is leírtad) arra, hogy mennyien is gondolják ezt komolyan és jönnek el hétköznap este a megbeszélésre, a Jedi Tanács alakuló ülésére. Nos, én beültem az autóba és oda-vissza 600 km-ert autóztam, hogy megismerjem elképzeléseiteket és szándékotokat a kezdeményezéssel kapcsolatban. Tette ezt rajtam kívül még Ige is. Mindketten vidékről utaztunk a találkozóra, saját benzinpénzből. A megbeszélést a kézfogások után azzal kezdted, hogy te egy Önző ember vagy amit majd meg fogunk látni és elnézést kértél amiért eltűntetek pár napra az oldalról! Ezt követően ülés sorrendben bemutatkoztunk és elmondta mindenki, hogy miért is jött el. Amikor sorra kerültem, én azzal kezdtem, hogy elsősorban filmrajongó vagyok gyerekkorom óta. A dolgok akkor fordultak komolyra bennem, amikor a KSH elzárkózott a kéréseinktől és azoknak az embereknek a kifogásaitól, akik csatlakoztak az oldaladhoz. Majd nem Ige, hanem én voltam az aki előreszaladt az időben és szóvá tettem a pénzt! Én nem a mának élek, hanem előre látok és aszerint tervezem meg a dolgaimat. Többször elmondtam, hangsúlyoztam, hogy ha bejegyeztetjük a Jedi Rendet egyháznak, akkor várható ekkora támogatottság alapján (akkor még 17ezer ember) az állami támogatás. Sőt, tovább mentem, felvetettem egy egyesületet is létrehozni, amely pályázatokon tud részt venni. Ott is és utána még a “titkos” Jedi Tanács oldalon is leírtam (amelyet a találkozó előtt hoztatok létre), hogy az esetlegesen megszerzett pénzt csak és kizárólag a tagságra kell költeni pl. olyan formában, hogy gyerekeknek szervezünk Jedi táborokat vagy azon rajongóknak vegyünk belőle jelmezt, akik saját pénzből ezt nem tehetik meg. Sőt, még egy Jedi Templom felállítása is szóba jöhet, amelyet többen is írtak az oldaladon. Már akkor ezen kiakadtatok, amit sem akkor, sem most nem értettem! Ha bűn, hogy segítsünk embereknek megszerezni olyan dolgot ami elérhetetlen, vagy örömöt szerzünk gyerekeknek egy Jedi táborral, akkor én vállalom azt, hogy Sith vagyok, ahogyan azt többen is írták rám a hozzászólásaikban. Ezek után, szavazásra tetted fel, hogy elindítsuk- e a Jedi Rendet bejegyeztetni hivatalosan. A jelenlévők ezt megszavazták. A szavazás után szót ejtettünk arról, hogy hogyan lehetne a médiába bekerülni. Mivel én majd 20 éve abban dolgozom, ezért elmondtam, hogy a sajtó arra harapna, ha egy sajtótájékoztatón bejelentjük a Jedi Rend hivatalos bejegyeztetését. Ekkor te felvetetted, hogy jó lenne a sajtótájékoztatón ha lennének jelmezesek. Kérdezted az 501-es Légió parancsnokát, aki közölte, hogy ezt meg kell beszélnie a többi taggal. Ekkor én elmondtam, hogy ha ők nem vállalják, akkor sincs probléma, hisz a Magyar Star Wars klubnak is vannak jelmezesei, (őket is én javasoltam, hogy legyenek benne a Jedi Tanácsban) sőt, nekem is van több jelmezem is. Ez nem lesz probléma. Sajnálatos módon, ebből nézeteltérésem is lett az 501-es Légió vezetőjével. A hivatalos bejegyzés megkezdéséhez még az ügyvédet is javasoltatok. Akitől akkor vártátok az árajánlatot a munkára. Megszavaztuk még azt is, hogy az oldaladra felteszed a társ oldalakat kiemelt kedvencként. (most sincs) Közölted, hogy nem adsz admin jogot Ige-nek, amelyet ő el is fogadott és elmondta, hogy nem is akar semmi különöset, csak beállítani az oldalt annak érdekében, hogy azok akik az oldalt lájkolták, minél hamarabb és több infót kaphassanak. Szó sem volt ott követelőzésről!!!!!
Folyt. köv.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.10.15. 10:13:30

egy másik Jedi Tanácstag álláspontja 3/3

Ige arról tájékoztatta a jelenlévőket, hogy ő már több kis egyház megalakulásában segédkezett, egyikben sincs tisztsége, pénzt nem kapott érte! Ő a vallásszabadságért küzd olyan eszközökkel, amivel csak tud.
Tomi, vállaltad továbbá, hogy minden nap írsz adminként valamit, amivel tovább buzdítod az embereket. Majd az ülés végén elmondtad, hogy eddig nem politizáltál az oldallal a jelenlegi kormánypártok ellen, de annak is eljön majd az ideje. Ez után még abban maradtunk, hogy új filmet kell készíteni, amelyben lebeszéljük az embereket az online kitöltésről, ezt én vállaltam, hogy elkészítem. Kérted, hogy a zenekarod zenéje legyen majd hallható a filmben. (Azt sem küldted el) Ezt követően én el is jöttem a Tarajos Gőte klubból.
Ami ez után történt.
Ismerősömön keresztül lehetőséget kaptunk az ATV reggeli műsorában, ahol arra voltak kíváncsiak, hogy milyen problémákat látunk a KSH-val és a Népszámlálással szemben. Nem a vallás dolga érdekelte őket, hanem az az anomália, amely az online kérdőív körül van. Ezt ama “titkos” Jedi Tanács oldalon leírtam, elmondtam., hogy munkám miatt nem tudok elmenni, bárki elmehet közülünk. Te ezt egy kategorikus NEM-el el is intézted. Nem írom le, mert az Ige oldalán mindent el lehet olvasni.
Nem tetted meg azt amit ígértél, nem tettél semmit sem azokért az emberekért akik bíznak, bíztak benned Tomi! Aláaknáztad az ATV műsort az elküldött leveleddel, amit szintén nem vállaltál a neveddel, hanem rásóztad azt az 501-es Légió vezetőjére. Csak ma mertél színt vallani! Ige, ObiVan, Gergő és én szerdán kiléptünk ama Jedi Tanács oldalról. Minden amit tettél, egy igazi Jedi tett volt?!:( Akik akarnak vihetnek téged pajzson, én és azok, akik valóban akarnak, akartak tenni azért a 17-18ezer emberért és nem csak poénnak gondoljuk, csináljuk tovább és haladunk azon az úton, amit jónak látunk. Ahogy írtad, nem tettél semmi mást, csak kitaláltál egy remek nevet az oldaladnak. Tetted ezt azért, mert valahol láttad a Katolikusok reklámját. Ennél többet máig sem tettél! Szégyelld magad! Köszönöm a figyelmet és elnézést a hosszúra nyúlt írásomért! Ha valamit kihagytam, kérlek emlékeztess Tomi! Hóóóó, igen, majd el felejtem, megtapsoltattad a filmet! Az erő legyen mindenkivel!
Jahhhhh, még valami!
Pénzszerzés!
Pénzszerzés!
Pénzszerzés!
Aki ebből pénzt szerez, az te vagy a Tarajos Gőtében meghirdetett Jedi Buli résztvevőinek italfogyasztásából! Sajnálom, hogy átverted az embereket!:(

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.10.16. 13:44:31

"Vállald a népszámláláson, hogy Jedi vagy.(tehát Gimpel Tomi írta)

Nos, parancsolj:

-nevezett úriember számos, már bejegyzett vallás alapítója.
-Számos más jedi-oldalt hozott létre, KÖVETELTE, hogy osszam meg ezeket.
-Be akarja jegyeztetni a Jedit, mint hivatalos vallást.
-Az első ponton, ahol nem volt köztünk egyetértés, önállósította magát, elkezdte az oldalt úgy kezelni, mintha az ő gondolatait támogatná 18.000 ember.
-Követelte, hogy osszam meg a blogját, ahol ír a dolgairól.
-Kihasználta, hogy a média érdeklődik az oldal iránt, ennek nevében tett nyilatkozatokat.

Nos, ez, úgy gondolom, három dolgot jelenthet..

1. Valami módon (leginkább a vallást bejegyez --> embereket innen oda terel ---> adó1%-ot felhasznál.. úton, de lehet, hogy másképp) pénzt akar belőle csinálni. Ez esetben legalább okos.
2. Magánéleti problémákkal küzd, és így próbálja magára vonni a figyelmet.
3. Valami egyéb orvosi gond.

Sajnos, nekem Ige Úr kimondottan okos embernek tűnt."

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.10.16. 13:47:58

"Gimpel Tomi created a page.
Vállald a népszámláláson, hogy Jedi vagy.
‎2011. október 1 és 31 között népszámlálás lesz Magyarországon. A "Vallás" kérdésre bármilyen válasz adható. Ne mondj olyan vallást, amit csak azért tartasz magadénak, mert annak kereszteltek, stb... Válaszd az igazi, gyakorolt vallásod! Vállald fel a Jedi Rendet! Az erő velünk van.
szeptember 21., 11:53"

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.10.16. 14:01:38

"Jedi Buli (Szigorúan jelmezes)
Idő 2011. október 22. · 18:30 - 23:30
Helyszín Tarajos Gőte ARTklub
Budapest 7. kerület, Király u. Hársfa utca sarok. Körúttól első sarok kifelé.
Készítette Gimpel Tomi
More Info
Jedi-e vagy?
Veled-e van az Erő?
E-szereted a sört?
A Tarajos Gőte bemutatja:Jedi buli, közös ERŐ egyesítés fénykard segítségével

Ami lesz:

Yoda-fröccs
Jedi-sör
Jelmez szépségverseny!
Leia hercegnő hasonmás választás
TV2 aktív jelenléte

Belépés ingyenes, azonban SZIGORÚAN autentikus jedi viselethez kötött.

Jedi lovagoknak Jedi köpeny és vagy fénykard, jedináknak Leia hercegnő hajviselet, és vagy brióscsiga hajviselet kötelező.

Figyelem! TV felvétel miatt komolyan vesszük az alkalomhoz illő megjelenést!

Meglepetés sztárvendégek, italakciók!

Bővebb tájékoztatás szerdán. "

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.10.16. 18:01:30

Vakondos Tomi megint nem túl bölcs. Miért zavarja, ha a Jedik több csoportban vannak és nem egyben?

"Lovagok! .... a második "első és utolsó" poszt.
Ha nem érdekel, "X" a sarokban, vagy ugord át, de könyörgöm, ne írd le, hogy "ugyan miért írkálsz te ilyeneket?"

Tehát:

Kedvenc Jedink nem nyugszik, sajnos nem volt neki elég, hogy vállaltam az arcomat, ezt az egészet minden áron hatalmi játéknak akarja tekinteni.
Én pedig nem.

Ezt bizonyítandó, linkelném is itt alább a blogját.
Ezt számtalanszor követelte, szerette volna, ha nő a látogatottság, hát tessék, amit fenyegetésre és zsarolásra nem tettem, teszem önként, olvassátok a másik oldal véleményét is.
Hogy miért?

1. Mert talán valóban így korrekt, ezen kívül nem vagyok hajlandó kérdezz-feleleket játszani, akit érdekel a véleménye, olvassa a blogját.
2. Csipkebokorvessző.

Ám linkelés előtt még negedtessék meg nekem egy apró észrevétel..

"Aki viszont ennél kicsit többre gondolt - minimum egy fura vallásfelmérési rendszer elleni polgári engedetlenségre, amely lábbal tiporja a valós vallási és világnézeti szabadságot - annak javaslom, hogy menjen át valamelyik másik jedi oldalra. Azokra, akik eddig Tomi oldalára terelték jellemzően a figyelmet. Ha más nem azért, mert sohasem jó, ha bármilyen hatalom, befolyás, akár a legnagyobb jedi oldal kikapcsolásának a lehetősége 1 ember kezében összpontosul. Ráadásul olyanéban, aki ezt már kilátásba is helyezte."

Nos, IGe, a fricskát ennek a rendszernek úgy tudod bevinni, ha monjuk például azt írod a lapra, hogy "Vallás: JEDI REND". És képzeld, van is pont egy ilyen oldal a FaceBookon. Azért ez a legnépesebb, mert ez volt az első. Hogy ti csináltatok még 2-3 másikat, rendben van. Akik ott vannak, írják be ők is.
De kérdem én: Nem-e inkább arról van szó, hogy te azért adod az arcodat, és buzdítod az embereket arra, hogy innen a te oldaladra menjenek, mert te akarsz vélt (és egyáltalán nem valós) hatalmat és odafigyelést?

Aki jedit akar beírni, megteheti, függetlenül attól, hogy mit lájkol, aki pedig csupán ezt elindítani akarja, az nem adja az arcát, és követeli magának a figyelmet.

Üdv, szép napot, köszönöm, hogy végigolvastad.
Gimpel Tomi voltam, aki épp fázik, és Túró Rudit majszol."

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.10.16. 18:04:35

"Értsétek meg: Azért posztoltam, hogy ne érezze úgy, hogy elhallgattatom. Ha ez tovább folytatódik, törlöm az oldalt, és iszok egy sört. :) /Gimpel Tomi/"

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.10.16. 19:48:29

"JEDI buli Halloween-nel megfejelve

Idő 2011. október 28., 18:00 - október 29., 4:00
Helyszín Tarajos Gőte ARTklub
Bp. Király utca Hársfa utca sarok
Készítette
Vállald a népszámláláson, hogy Jedi vagy.
Info
JEDI buli Halloween-nel egybekötve
Belépés SZIGORÚAN csakis jelmezben!!!!
Lesz Jedi sör
Yoda koktél
Jelmezverseny
Leia hercegnő választás
És ha minden igaz a TV 2 is tiszteletét tesz....
Osszátok meg, és uralkodjunk!"

tz666 2011.10.17. 09:29:43

Futólag ismerem Tomit amúgy, és rossz ezt így látni..talán ez a baj a hippikkel, hogy mégha jó emberi értékeket is képviselnek, akkor is a pénz a mumus, nem tudják megfelelő helyre tenni, kikiálltják rossznak, aztán észre sem veszik és ők lesznek a szolga oldalon - és akkor már tényleg lehet mondani, hogy rossz a pénz... :/

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.10.17. 09:31:20

Visszakerestem a nyomokat és jól emlékszem, hogy erre a jedi Bulira már október 15-e óta nem jön össze a megfelelő létszám: "Lovagok!
október 15-én szombaton Jedi bulit tartunk. Mindenkit szívesen látunk.
Komoly dolgokról nem lesz szó, garantáljuk. Belépés alaklomhoz illő ruházatban (uraknak Jedi ruha, fénykard ajánlott, hölgyek Leila hercegnő ruha elengedhetetlen!) Ami még lesz: Jedi koktél, occsó sör, akciós Jedi italok. Helyszín: 7, kerület, Király utca, Hársfa utca sarok. Tarajos Gőte klub. Gyülekezés 8 órától. Ha nem jövünk össze 100-an az a sötét oldal megerősödését jelentené! Szóval hajrá lovagok!
október 7., 16:53 "

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.10.21. 10:02:07

"Jedi Tanács nyilvános ülés, Jedi-Bul!

Idő 2011. október 5. · 17:30 - 20:30
Helyszín Budapest, Tarajos Gőte (Király utca, a KFC mögött.)
Készítette Vállald a népszámláláson, hogy Jedi vagy.

Jedi Lovagok!

Eljött az ideje, hogy kibővítsük, és ténylegesen a Lovagok szolgálatába állítsuk a Jedi Tanácsot.
A népszámláláshoz szorosan kapcsolódó, ám azon túlmutató programsorozatunk első állomása egy alakuló gyűlés,
Jedi-bulival egybekötve. Az este első részében lefektetjük céljainkat, és kijelöljük a tanács tangjait, az eddigi aktivitásuk,
illetve vállalt dolgaik alapján. (Ez azt jelenti, hogy az este első részében tényleges szervezési feladatokat szeretnénk végezni.)

Címszavakban:
-Jedi Tanács bővítése
-Jedi vallás bejegyeztetésének lehetőségei
-További programok megbeszélése
-Facebook oldallal kapcsolatos tervek

Figyelem! Erre az estére csak azokat a lovagokat várjuk, akik komolyan gondolják, hogy nem gondolják komolyan.
Megjelenés az alkalomhoz illő öltözékben, fénykard ajánlott.
A Tanács programjai után a szervező hely a következő programokat ajánlja:

-Fénykard-párbaj értékes sör-bónokért.
-Sörcsapolás az Erő segítségével.
-"Legjobban öltözött Jedi" megválasztása
-Lányoknak (is) Leia Hercegnő hasonmásverseny.

Lesz továbbá sör a Tatuinról, Yoda-koktél, egyebek... rendkívül kedvezményesen, Jedi-barát áron.

Kérünk titeket, csak azok jelezzék a részvételi szándékukat, akik tényleg megjelennek, hogy megfelelően tudjunk készülni.

Az Erő velünk van.
Eljött a mi időnk!
(Helyszín: Budapest, Tarajos Gőte, Király és Hársfa utca sarka, a KFC mögött. Vidéki helyszínek szervezés alatt.) "

www.facebook.com/event.php?eid=121211781316613

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.10.21. 10:03:28

77-en jelezték hogy ott lesznek, 62-en, hogy talán és ehhez képest kb 14-en voltunk ott.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.10.21. 10:08:42

Amikor eltűntek, számos ilyen üzenetet írtunk:

"Valódi IGe Kérem az oldal Adminjait, hogy vegyék fel a Jedik azon részével a kapcsolatot az összehangolt jogvédelem miatt, akik már el kezdtek intézkedni. Például lehet nekem és és Varga Dezsőnek is itt a facebokon magánüzenetet írni. Mi ketten már nevünkkel és teljes személyiségünkkel is felvállaltuk a Jedi vallást. Össze kell hangolnunk az erőt. vilagnezet.blog.hu/2011/10/03/emberi_jogokat_sert_a_ksh_magatartasa
Alapvető Emberi Jogokat sért a KSH magatartása
vilagnezet.blog.hu
TISZTELT DR. SZABÓ MÁTÉ, ÁLLAMPOLGÁRI JOGOK ORSZÁGGYŰLÉSI BIZTOSA! Azzal az és...Bővebben
október 4., 9:14 "

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.10.22. 20:09:23

Úgy látom az 501-esek folytatják a saját maguk égetését, amit persze nem ennek szántak, hanem ingyen gerilla marketingnek. Sajnos ebben tévednek. Így nem az lesz, hanem az ellenkezője.

Egy írásban elhatárolódnak a Jedi vallástól, ami több mint röhejes. Aztán felraktam a Szórakoztató Valláskritikába és ott egy zöldfülű újonc próbál rám ijeszteni, pedig köztudottan nem az az ijedős fajta vagyok.

"András Somogyi
Mint a cikk szerzője szeretném ha a linket eltávolítanád az oldalról. Nem szeretném internetes anyázásnak az oldalunk vagy én akármilyen módon részese lenne ezért kérem ne keverj minket ebbe bele. Továbbá nevetségesnek tartom, hogy egy ilyen hülyeség miatt egyesek képesek más emberek dolgait ócsárolni. Nem szeretnék további jogi eszközhöz folyamodni az ügyben. (Ami lényegében kimeríti a rágalmazás tényállását). . Remélem érthető amit kértem;)
kb. egy órája

Szórakoztató Valláskritika András Somogyi : Járj elől te jó példával és követünk. Töröld te először a cikked aztán már nincs is mire rálinkelni:-)"

Azért odamentem ezen katonai bohóccsapat oldalára is és oda is beírtam:

"Egy pénzért bohóckodó jelmezes csapatnak, akik a Csillagok háborúja filmben is a Jedik ellenségei, Darth Vader elit egysége, nem kicsit nevetséges elhatárolódni a Jedi vallástól, amihez amúgy sincs semmi közük. Iván Gábor vagyok, akit az ATV-ben betámadott az egyik führeretek. Persze, csak Vakondos Tomi füttyentett neki. Megvitatjuk higgadtan, vagy Nagyfiút játszotok? :-)"

www.facebook.com/501sthungary?sk=wall

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.10.22. 20:12:07

Ja az előbbi ezen cikk ezen részlete és az előzmények miatt történt:

www.azeroutjai.com/2011/10/interju-501-es-legio.html

" Szerinted minek köszönhető a növekvő népszerűségetek?

Mi is reklámozzuk magunkat ahol csak lehet, de olyan is előfordul, hogy valaki lát minket egy rendezvényen és elhív a saját programjaira is „látványelemnek”. A közelmúltban felkapott „Jedi vallás” kérdés is sokat segített abban, hogy egy héten 3 alkalommal is szerepeltünk az itthoni médiában."

" Az utóbbi időben elég nagy média hírverést kapott a Valld magad Jedinek a népszámláláson kezdeményezés. Erről mi a véleményed?

A „Valld magad a népszámláláson Jedinek” dolog egy vicces kezdeményezésnek indult. Miután kijöttek a cikkek, hogy 2001-ben az Egyesült Királyságban és több más országban is rengeteg Jedi lett, azóta érlelődött bennem egy hasonló kezdeményezés, de ez sosem jutott el a megvalósításig.

Forrás: Facebook
Ez a mostani Facebook csoport sem a mi kezdeményezésünk, hanem egy srác mindentől függetlenül kitalálta, hogy ez egy jó móka lenne. Ezért látrehozta ezt a csoportot, mert szerette volna megnézni, hogy itthon hány olyan ember van aki önmagát Jedi vallásúnak tartja. Valami okból kifolyólag a média képviselői minket találtak meg ezzel kapcsolatban és mi meg úgy voltunk vele, hogy poén szintjén megéri ezzel is foglalkozni és nyilatkozgatni róla a médiában. Aztán lett az az ominózus Jedi tanács gyűlés ahol a legaktívabb embereket összehívta az oldal addig rejtőzködő kitalálója. Itt sajnos két csoport alakult ki, az egyik volt az, aki az egészet csak egy jó kis viccnek tartja. És lett egy másik akik egyrészt úgy tűnt, hogy totál komolyan gondolják a vallásalapítást, másrészt úgy látszott, hogy próbálnak ezáltal „politikai és anyagi hasznot csinálni ebből” és már ott tartottak, hogy melyik állami pénzt mire lehetne elkölteni, ha bejegyzett vallás lesz az egész. Mikor még a számlálás is épp csak elkezdődött."
süti beállítások módosítása