Logika, Helyes ÉrvelésTan, Mítoszirtás és Hit-Eltérítés sok Humorral

Világnézet

Világnézet

Népszámlálás 2022 jogi anomáliái

2023. február 27. - IGe

mentesseg_nepvallatas.jpg

2011-es NépSzámlálás  még nem volt névhez kötötten 'kötelező'. Ha valaki nem tette meg, elvileg lehetetlen volt miatta felelősségre vonni, vagy megbüntetni. A következőek állítólag már nem is lesznek. A 2022 évi 'kötelező" NépSzámlás (NépVallatás) alóli egyértelmű mentességi esetek:


1. Államvédelmi szolgálat és titoktartási kötelezettség alatt álló személy magáról ilyen adatokat nem adhat ki senkinek sem
2. Olyat sem lehet erre kötelezni, akinek a vallása ezt tiltja ... a statisztika nem egy erős érv ez ellen.
3. Olyat sem lehet erre kötelezni, akinek a lelkiismeret ezt tiltja ... a statisztika nem egy erős érv ez ellen.
4. Olyat sem lehet erre kötelezni, akinek a mentális zavaraiba ütköző (pölö üldözési mániája van, vagy mitomániás, azaz kényszeres hazudozó)... a statisztika nem egy erős érv ez ellen.
5. Olyat sem lehet erre kötelezni, akinek átmeneti emlékezetkiesése van ... a statisztika nem egy erős érv ez ellen.
6. Olyat sem lehet erre kötelezni, aki éppen kómában fekszik ... a statisztika nem egy erős érv ez ellen.
7. Olyat sem lehet erre kötelezni, aki demenciában (azaz elmebeli leépülésben) szenved ... a statisztika nem egy erős érv ez ellen.
8. Olyat sem lehet erre kötelezni, aki ezt statisztikai csalásnak tekinti és jogosan a statisztikából 2011-ben kitisztított Jedi Rend vallásúak miatt pölö. Bűncselekményt más törvények miatt tilos támogatni és részt venni is benne.
9. Olyan magyar állampolgárt, de mellette nemzetközi jogi megfigyelőt sem, aki éppen a mentesítés szabályosságát elemzi és figyeli meg. Saját esetén is tesztelve és majd nemzetközi ENSZ és Eu hatóságoknak bizonyítva.
10. stb ...

Mivel a KSH a jogi mentességi kérelmemre azt sem írta eddig, hogy ELFOGADJA, vagy ELÚTASÍTJA, csak kitérő hablatyolást küldtek, ezért elmentem 2022.11.25-én NépVallatási Pótösszeírásra a megfelelő önkormányzati helyiségbe. Utolsó voltam pénteken. Kaptam is hivatalos igazolást róla.

Természetesen a KSH-tól kapott válasz jellegének megfelelőek voltak az én válaszaim is.

Mátyás király meg az eszes lány - Népmesék  jellegű. Ami tény:

 A 2022-es Népszámlálás / NépVallatáson részt vettem, megjelentem.

Együttműködésem is megvolt. Igazolást is kaptam róla.

nepvallatas_2022_takart.jpg

"Túl vagyok tehát rajta, aki még nem, annak van két napja. Nem mondtam meg a nevemet sem. Csak annyit hogy xyz címet képviselem. Első kérdés: Lakás, vagy családi ház? Válaszom meg ennyi volt az első kérdésre:

 - Nem tudom.

- Éppen most nem jut az eszembe.

- Nem emlékszem rá.

- Az adat már az állam rendelkezésére áll.

Majd lefotózom az igazolást is, kitakarva belőle a személyes adatokat és beteszem ide. Elvileg még szombat vasárnap is van PótVallatási összeírás. Senkinek sem tanácsolom, hogy tegye azt mint én, de nem is jogdíjas és levédett dolog, Tehát szabadon felhasználható ötlet."

Minden feltett kérdésre válaszoltam volna, de már az első után is annak fogadására, rögzítésére a rendszer alkalmatlan volt. Így a többi kérdést már fel sem tették. Kiállították az igazolást és így kb 2-3 perc alatt végeztünk is. 

Tehát megNépSzámoltak, meg nem is. 

fórum: Mennyire kötelező a 'kötelező'?

2011 Népszámlálás jogszerű elutasítása

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnezet.blog.hu/api/trackback/id/tr8118059252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2023.03.09. 13:28:34

rtam neki e-mailt is ...

MENTESSÉGI LEHETŐSÉGEK VAGY MENTESSÉG

Ma15:55
....... IGe« ....gn....t@ ....mail.hu»
levelet küldött «kapcsolat@nepszamlalas2022.hu»címre

A 2022 évi NépSzámlálás alóli jogi mentesség lehetőségeit kérném felsorolni, vagy megadni. Élni szeretnék vele. Sőt köteles vagyok vele élni. Más jogszabályi előírások miatt. Jelzem még a katonai behívóparancs alól is van mentességi jogkör. Amennyiben a jogalkotók erről esetleg hibásan megfeledkeztek ......................................................................................................................................................................................................................................................
süti beállítások módosítása