Logika, Helyes ÉrvelésTan, Mítoszirtás és Hit-Eltérítés sok Humorral

Világnézet

Világnézet

Népszámlálás 2011 Magyarország

2011. szeptember 24. - IGe

 

Kitöltési útmutató országunk Jedi nagyhatalommá válásához 

A népszámlálással kapcsolatban a szientológiai jellegű kérdőív miatt, a Semmi Közük Hozzá válaszadást javaslom a kötelező kérdésekre. Ebbe bele sem lehet kötni, hiszen a válaszadás megtörtént és a valóságnak megfelelő. Sőt teljesen jogszerű is.

Mert amivel vissza lehet élni, azzal vissza is fognak élni a politikusok. Nem csak az 1941-es, hanem ahogyan történt a 2001-es népszámlálásnál is. Az 2001-es 54,5 % katolikus létszámot hoztak ki statisztikai csalással, ami képtelenség és ellentmond minden más felmérésnek, amelyek egységesen 8-12% közzé teszik egybecsengően ezt az arányt. Ez alapján mára már évi százmilliárdok vándorolnak át ellenőrizetlenül közpénzekből, tehát az adónkból, olyan egyházakhoz és egyházi személyekhez, akik ebből már szállodákat építenek és autóflottákkal üzletelnek.

A Cseheknél 2001-ben miért jött ki éppen a fordítottja a katolikusok-ateisták arányára? Erre csak egy logikus válasz van. Az ott úgy lett megrendelve, hogy az jöjjön ki, nálunk meg így lett. Ha már annyira fel akarják mérni egyes világnézetek és egyházak társadalmi támogatását, akkor a 4 évenkénti parlamenti szavazásnál egy papírral több és ennyi. Az legalább ellenőrzött valamennyire csalások és manipulációk ellen.  Aki teheti értesítse az adatvédelmi biztost és a különféle hatóságokat, rendőrséget, ügyészséget, politika pártokat, civil jogvédő szervezeteket, akik vizsgálatokat indíthatnak, illetve kezdeményezhetnek.

Egyébként a szabálysértési eljárással és büntetéssel való fenyegetőzés a legnagyobb ökörség. Logikai hiba a rendszerben. Ha egyszer a számlálóbiztos, nem kérhet el semmiféle azonosítót és a népszámlálás anonim, akkor hogy a manóban lehet megállapítani az anonimitás szabályának a felrúgása nélkül, hogy kit is lehetne megbüntetni és igazak-e az adatai? Vagy még sem anonim, hanem nagyon is jól beazonosítható? Logikusan kellene kamuzni hitelvtársak! :-)

A nem kötelező kérdéskörnél meg a nemzeti hovatartozásnál piréz, a vallási hovatartozásnál a Jedi Rend, Jedik vagyunk, Jedi vagyok megadás célszerű. A vállald, hogy viking, sith, ufó, csirke, bartosista, bajuszos, csillámfaszláma és más hasonló vagy mozgalmak nem eléggé kiforrottak. Természetesen, akik hatásosabbnak érzik, azok bátran vállalják világnézetüket, hogy szabadgondolkodók, panteisták, politeisták, racionalisták, naturalisták, szekuláris humanisták, materialisták, darwinisták, agnosztikusok, szkeptikusok, ateisták, hitetlenek. A kérdezőbiztosoknak a legfurább vallások beírása is kötelező, ami szintén eredményes lehet. Viszont ellenőrizzük, hogy tényleg az került-e beírásra. Persze a legjobb, ha elkérjük a kérdőíveket és mi magunk írjuk be, kérve azt, hogy jöjjön vissza érte később.  A netes kitöltés is adatkezelési aggodalmak sorára adhat okot.

Mi vagyunk a REND, ők meg a KAOTIKUSOK


A Jedi lovag sosem személyes hatalma vagy gazdagodása érdekében cselekszik. A Jedi lovag tudást és megvilágosodást, békét és harmóniát keres. Ugyanakkor le akarja győzni azokat, akik ezzel ellentétesen cselekednek: halált, zsarnokságot és tudatlanságot terjesztenek.

 

 A humor velünk van. 

 

Utóirat:

Míg I. Viktor 4 év alatt "csak" 2.75 -szeresére emelte az egyházak közpénzből történő állami támogatását, 2002-ben a Medgyessy kormány költségvetési tv.javaslata szerint egy év alatt több mint a további duplájára emelkedett 33.23 milliárdról 67,7455 milliárdra! (Tehát ez egy hír 2002, 2003-ből)

"Az SZDSZ kimutatása szerint az egyházak 2004-ben mintegy 36,5 milliárd forint költségvetési támogatásban részesültek. A mi kimutatásunk szerint, – ami nem teljes –, ez az összeg 92,2528 milliárd forint volt" forrás az MSZP honlapjáról (ez meg 2005-ből eredő hír)

Mekkora korrupció, mutyi és káosz lehet ott, ahol 3 szoros az eltérés a két volt kormánypárt kimutatásában? Mára ez már átlépte és meghaladta a az évi több száz milliárdos szintet. Nos ebből már van mit visszaosztani különféle trükkökkel a pártoknak és hát nem is véletlen, hogy a legtöbb párt látensen, vagy nyíltan dörgölőzik a nagy hazai egyházakhoz.

 Világnézeti Érdekvédelem - Magyarország  - most indult és csatlakozzatok minél többen hozzá

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnezet.blog.hu/api/trackback/id/tr283252638

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Megszámláltattunk. 2011.10.03. 11:33:12

Begyűrűzni látszik kis hazánkba is digitális kor, a 17. népszámlálást (remélem jól emlékszem a sorszámra) már elektronikusan is lehet teljesíteni, jómagam ezt is cselekedtem. A népszámlálás jó dolog, fontos dolog, és mégis a legtöbb ember rühelli. Szám...

Trackback: A Magyar Jedi Rend Sajtóközleménye 2011.10.02. 15:17:35

 -véglegesítés előtti változat - A Magyar Jedi Rend, Jedi Tanácsa tiltakozik az ellen, hogy a KSH a 2011-es Népszámlálás online kérdőívében nem ad lehetőséget a szabad vallás kinyilvánítására azzal, hogy az ide kapcsolódó kérdés válaszadás...

Trackback: Polüphémosz nyája és a népszámlálás 2011.10.02. 11:08:16

A soros elnökség után újabb ritkán visszatérő esemény lebonyolítására kényszerül szeretett kormányunk, dübörög is a népszámlálás-láz, mert ezen múlik minden. „A pontos adatok ismeretében megalapozottan lehet a gazdasági, az egészségügyi, az oktat...

Trackback: Számlálj Fasszal - 2011 2011.09.28. 16:38:51

Ha véleményedet a népszámlálási kérdőíven kívánod kifejezni...  ... az emailcímünk még mindig él!

Trackback: KSH bejelenti előre a csalást 2011.09.27. 22:53:36

 Adattisztítás? Mi ez? A kozmetikázás más elnevezéssel.  Normálisak? Csalás ez, nem kell ezt szépíteni. Tudtuk eddig is, de hogy még előre be is jelentik? Frankó.

Trackback: Népszámlálás jogszerű elutasítása 2011.09.27. 10:03:13

 Kérem a blogos és közösségi oldalakon aktív társadalmat, gyűjtsük itt össze a 2011-es "Népszámlálás" jogszerű elutasításának lehetőségeit. Minden új érvvel, reális lehetőséggel kibővítem blogbejegyzésemet. I. § lehetőségNyilvá...

Trackback: Szientológia egyház is törvények feletti akar lenni, akárcsak a katolikusok 2011.09.25. 13:03:59

"Szent szar!" címmel írt újabb kiemelkedően bátor és szókimondó cikket Tóta W. Árpád az indexen. Most éppen a szientológia egyházról és teljesen jogosan.(2006 májusi cikkem, amire az Adatvédelmi Biztos is reagált)Hirdetés: 1 millió forintos k...

Trackback: Világnézeti megoszlás Magyarországon 2011.09.25. 00:54:12

Van csalás, nagy csalás és van statisztika. Hazánkban a népszámlás vallási hovatartozást végző felmérése a legnagyobb csalások egyike.     Hazánkban az 1990-es évek környékén bekövetkező politikai rendszerváltást követően többféle statiszt...

Trackback: A napsütés energiája 2011.09.25. 00:47:46

Itt a tavasz, süt a nap. A napsütés energiáját szemléltetem a következő videóval, amiből a hároméves kislányom sem akart kimaradni. Ti se maradjatok ki. Töltődjetek fel! Amit persze láthattatok az nem más mint egy radiométer. Mi is az kérdez...

Trackback: Tíz katolikus kerestetik 2011.09.24. 23:29:42

Van-e egyáltalán hazánkban, nem 10.000, nem 1.000, nem  is 100, hanem mondjuk 10 valóban katolikus magyar ember, aki a katekizmusban és sok más helyen lefektetett katolikus egyház tanításait elfogadja, betartja és aszerint is él? Elém mer-e eze...

Trackback: Egyházállami pártmutyi összeesküvés elmélet 2011.09.24. 23:28:51

A magyar lakosság 100%-a ateista, ha ugyanolyan módszerrel képezzük az ateistákat, mint a hívőket. Mert miért is hívők azok együttesen, akik tagadják egymás isteneit, vagy nincsenek is isteneik?Ez egy naprakész, napjainkban is játszódó összeesküvés elm...

Trackback: Judeo-kereszténység erkölcsi elítélése 2011.09.24. 23:27:48

 IGe harmadik prédikációja.A judeo-kereszténység erkölcsi elítélésének alapjai: 1. Amennyiben a bibliai judeo-keresztény Isten meghalt Jézusként, akkor végül is ez nem más, mint egy cirkuszi mutatvány. Mártíromságnak beállított öngyilkosság. - E...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2011.09.25. 10:21:56

Anno szándékosan úgy hozták ki, hogy a mocskos egyházaknak legyen hízelgő az eredmény, hogy többek közt, aki meg volt keresztelve már azt is vallásosnak számították. És nem vagyok benne biztos, hogy jó, ha jedihívőket írtok be, mert abból is kihozzák, hogy vallásosak vagytok..és mindjárt a katolikusokhoz tesznek.

etnikai kérdésben nyugodtan lehet marháskodni, hogy jetik vagyunk, de vallásba ne, mert ott minden rést kifog használni a kormány megint..a statisztika amúgyisolyan dolog, hogy mindent kilehet mutatni belőlük, a teljesen ellentétes dolgokat is.. ha elvicceljük a valláskérdést csak az orbánfrontot segítitek.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 10:28:56

popocatepetl ámokfutása és technikai rombolása megfékezve, ő maga kitiltva.

ex-dr. vuk 2011.09.25. 10:38:38

Ezt a nepszamlalas dolgot sok okbol nem ertem...

Az allambacsi nezzen bele a papirjaiba, es szamolja meg, hogy ott menyien vannak bejegyezve (select count(1) from ...). Elso fele pipa.

Hogy ki milyen vallasu ahhoz senkinek semmi koze, az egyhazakat felesleges allamilag penzelni, aki akar ad nekik. Az allam es az egyhaz skoszaz eve kulonvalt.

Hogy ki milyen nemzetiseghez tartozik, az megint kit erdekel, azt hittem, hogy az allam nem akar diszkriminalni, akkor meg nem mindegy?

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 10:40:23

csatlakozzatok:

Világnézeti Érdekvédelem - Magyarország

www.facebook.com/vilagnezeti.erdekvedelem?sk=info

Valódi jogállamot! Elutasítjuk az egyházi államot és a többpárti diktatúrát.

Világnézete van helyesen minden magyar állampolgárnak, és nem vallása. Így illene felmérni is. Hazánkban jelenleg elnyomott helyzetben lévő világnézetek embercsoportjai: szabadgondolkodók, racionalisták, naturalisták, szekuláris humanisták, materialisták, darwinisták, agnosztikusok, szkeptikusok, ateisták, hitetlenek. Ezen kívül tény, hogy a magyarság ősi tradicionális természetközpontú vallása is elnyomott helyzetben van van már több mint 1000 éve.

Igyekezzünk minden területen megvédeni a valódi értékeinket, a jelenleg államilag favorizált és dotált, a hatalommal összefort judeo-kereszténység mohóságával szemben. Továbbá ha már vallás, akkor elsődlegesen nemzeti tradíciónkat ápoljuk és támogassuk.

Netszamuráj 2011.09.25. 11:19:42

@AutosVilli: Azt nem tudom, hogy IGe vetít-e. De én is emlékszem arra, hogy velem mi történt az előző népszámláláson.

Két kérdésnél nem voltam biztos, hogy hogyan kell értelmezni. Az egyik a nyelvtudást firtató kérdés volt, ugyanis három idegen nyelven beszélek, de csak kettőből van nyelvvizsgám. Ezért megkérdeztem, a nőt, hogy akkor nekem akkor most mit kell válaszolnom. Erre azt mondta, hogy ha három nyelven beszélek, akkor mondjam ezt, nem a nyelvvizsgát nézik.

A másik kérdésem pedig a vallásra vonatkozott. Mondtam a nőnek, hogy én nem igazán tudom mi a helyzet Istennel, pontosabban nem érdekel a kérdéskör. Azt nem akartam mondani, hogy ateista vagyok, mert azt is vallásnak érzem, harcos Isten-nem hívő nem vagyok. Ekkor megkérdezte a nő, hogy meg vagyok keresztelve? Mondtam neki, hogy igen, római katolikus vagyok. Mondta, hogy akkor beírja azt. Mondtam neki, hogy rendben.

Ma már tudom, hogy ez helytelen volt. Most semmiképpen sem fogom hagyni, hogy ezt írják be, és ami én vagyok, azt leginkább "agnosztikus" jelzővel lehetne illetni. Ezért én most ezt fogom mondani.

A lényeg: nagyon sok múlik a kérdezőbiztoson. Az ember szájába tudja adni a választ. Elvégre engem is simán rávett arra, hogy azt mondjam, római katolikus vagyok. Ami, végül is, nem volt hazugság, öcsém is az, egész család az. Az más kérdés, hogy hozzám hasonlóan senki sem foglalkozik vallási kérdésekkel, közömbösek vagyunk a téma iránt. Azt viszont végképp nem szeretném, hogy az én is hozzájáruljak ahhoz, hogy a katolikus egyház még erősebb legyen. 2000 éve ingyen élnek, most már jó lenne, ha befejeznék. ;)

_karmapolice_ 2011.09.25. 11:30:25

@IGe: "Azt hogy hányan vagyunk azt szinte naponta mondják be a tévébe és a rádiókba."
-ban ragról hallotál-e?
mielőtt mindenkit itt leosztasz, előbb tanulj meg helyesen írni, a poszt is tele van központozási hibával (pl. és előtt SOHA nem teszel vesszőt, pedig ha mondatrész, akkor kell, stb...)
olvasgasd ezt, mielőtt újabb poszt megírására adnád a fejed:
mek.oszk.hu/01500/01547/01547.pdf

seahawks 2011.09.25. 11:41:07

@Netszamuráj: hát igen: a katolikus egyháznál perverzebb, az emberiség szellemi fejlődésére kártékonyabb szervezetet még nem hoztak létre. az elmúl kb 1600-1700 évük árttlan emberek gyilkolásáról és az emberek szellemi elnyoméáséról szólt. ahol beleszólhattak a politikába, ott mindig vér folyt. de az egyik legundorítóbb fejezet, ahogy most elsikálják a többezer katolikus pap pedofilia bünözését.

és leszögezem: nem a kereszténységgel van bajom, szerintem nagyon hasznos kapaszkodó sok embernek, ha tudnak hinni valamiben és az nem önmaguk.
én is hiszek valamiben: azt hiszem iszok még egy korsó sört...

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 11:53:23

@_karmapolice_: Ne legyen nagy burád. Pontosan, kijavítási javaslatokkal várom a hibákat és javítom. Ez egy blog és nem újság és nem is könyv. lektorálás és olvasó szerkesztőm sincs. Ha gondolod felveszlek. Persze csak gyakornoknak. Előbb bizonyítanod kel, hogy értesz is hozzá.

Vaszilics Fedor Emánuel 2011.09.25. 12:00:49

Emlékszem, még a 2001-es népszámláláskor Boros és Bocskor arra bíztattak a Bumerángban, hogy a „Milyen idegen nyelven beszél?” rubrikába írja be mindenki, hogy szüahéli (vagy talán hottentotta, vagy bantu, nem emlékszem pontosan, de nem is ez a lényeg).
Úgy tűnik, sokan megfogadták a tanácsukat, mert később kaptak egy hivatalos levelet a KSH-tól, hogy nem kéne egy ilyen fontos dolog elviccelésére, ill. bojkottálására biztatni az embereket. Ők viszont azzal védekeztek - szerintem jogosan - hogy ezzel is csak az egész népszámlálás értelmetlenségére hívják fel a figyelmet. Hiszen a kötelező adatok (név, lakcím, iskolai végzettség stb.) elvileg meg kell hogy legyen a BM adatnyilvántartásában, a többire meg mindenki azt ír amit akar.

sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2011.09.25. 12:01:53

@_karmapolice_:
1: Te beszélsz helyesírásról és osztasz így mást teljesen off módban, hogy még a szabályt is rosszul tudod. ÉS előtt VAN amikor kötelező kitenni a vesszőt. Az általad ajánlott olvasmányt neked is tanulmányoznod kéne, mielőtt kommentezel ;)

2: Az, hogy valaki egy posztot vagy kommentet hogyan ír, nem feltétlen minősíti magát az embert és főleg nem a poszt tartalmát. Ha Te tudnál helyesen írni(bizonyítottad, hogy nem tudsz..) akkor is marhaság lenne, ha azt az egyház szuperségéről írnád.
Fentebb írtam, én sem értettem egyet az írással, de nem a vesszőkön kell kötözködni, mert ez azt jelenti, hogy nincs igazi ellenérved. Ez tesz igazán vesztessé, nem is az, hogy besültél az "és"-sel.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 12:11:02

Levélben: Adatvédelmi Biztos,1051 Budapest,Nádor utca 22.

Postafiók: 1387 Budapest, Pf.: 40

Faxon: (06-1) 269-3541

Telefonon:(06-1) 475-7186 vagy (06-1) 475-7100
(hétfőtől csütörtökig 9-15 óra között, pénteken 9-14 óra között )

E-mailben: adatved@obh.hu

Személyesen: A panasziroda nyitvatartási ideje:
Helye: Országgyűlési Biztos Hivatala Panasziroda
Budapest, Nádor utca 22. 1051

hétfő: 9-18 óra között
szerda: 9-16 óra között
péntek: 9-12 óra között

abiweb.obh.hu/abi/?menu=kapcsolat

Meghívó az adatvédelmi biztos 2011. szeptember 28-án az „Adatvédelmi biztos: 1995 - 2011” címmel szervezendő konferenciájára

FSM-hívő 2011.09.25. 12:44:11

@penelope garcia: ...és ebben a pillanatban fognak meglepődni, hogy hogyan lehet az, hogy egy A. városból származó B. nevű ember egy Budapest C. kerületi lakásból internetezik, aminek a tulajdonosa (legyen D.) már évek óta E. országban tartózkodik, az internet meg F. ember nevén van, aki természetesen G. falun lakik :)
Ezen kívül kb. amióta létezik lakcímkártya, azóta összesen talán egyszer 1 hónapig egyezett meg az azon található cím a tényleges tartózkodási helyemmel, szóval jöhetnek nyugodtan :) A kérdés csak az, hogy hova jönnek, és kit keresnek?

Nagyzee 2011.09.25. 12:46:46

@sanche: Funkcionális analfabetizmus rulez. Fuss neki mégegyszer, hogy mit írt az "és" használatával kapcsolatban!

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 12:52:18

@FSM-hívő:

Nem a bejegyzett lakcímre mennek a népszámlálók, hanem végigmennek minden lakáson.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 12:55:48

@vuk_:

A népszámlálás egyik célja éppen a valódi lakosságszám megállapítása. Ez ugyanis nem egyezik a már meglévő adatokkal. Több százezer olyan ember van pl., akinek van magyarországi állandó lakcíme, azonban ténylegesen külföldön él, dolgozik.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 13:00:31

@IGe:

"Aki nem követi az egyháza tanait, az bizony ne tagja az egyháznak."

Tévedsz. Mindenkinek joga van a saját belátása szerint x egyház tagjának vallani magát.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 13:05:48

@reccs:

Hát ilyen esetben te töltöd ki. Mert VAN ateista válaszlehetőség.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 13:12:05

@max val, a bircaman: Te tévedsz! Attól mert te magadat agysebésznek érzed, még nem vagy agysebész.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 13:26:15

Bár az EU összes országában kell idén népszavazást tartani, a megtartás pontos dátuma nem egységes. Én olyan országban élek, ahol már tavasszal lement a népszavazás.

A lakosság 45 %-a interneten csinálta. Én is.

Az internetes kitöltéshez az volt szükséges, hogy felmegy az ember a statisztikai hivatal honlapjára, beírja a nevét, a személyi számát és az email címét. Ez után kap az email címre egy azonosítószámot. Majd az ember ismét felmegy a hivatal honlapjára, ott bejelentkezik a kapott azonosítóval, s online kitölt mindent. Hibás kitöltés esetében visszajelez a program, s nem engedi lezárni míg nincs rendesen kitöltve. Sikeres kitöltés esetén jön még egy visszaigazoló email is.

Kérdések száma több tucat, minden kérdés kötelező, kivéve a nemzetiség, anyanyelv és vallás kérdést.

Aztán amikor csenget a népszámláló, megkérdezi "Ön esetleg már kitöltötte a neten?", mire az "igen" válasz hallatán, elővesz egy formás kis nintendójátékot, s kéri az azonosítót, amit beír. Ez után pár másodperc múlva visszajelzét kap, hogy x azonosítóval sikeresen megtörtént a kitöltés, mire listáján megjelöli, hogy x lakásban a számlálás megtörtént, s elköszön.

Természetesen azt is megkérdezi, hogy "Önön kívül még hányan laknak itt?", s ha erre 0-nál többet jelentő választ kap, akkor a fentieket végigcsinálja a többiekkel is. 18 éven aluliak esetében nem magukkal az érintettekkel kommunikál, hanem törvényes képviselőjükkel.

Ha pedig azt a választ kapja, hogy nem töltötte még ki az illető a neten, akkor megkérdezi, hogy hol szeretné kitölteni a kérdőívet, s önmaga szeretné-e vagy ő töltse ki a bemondása alapján. A lakásba nem kéredzkedhet be a kérdezőbiztos, alapesetben állva az ajtóban tölti ki a kérdőívet, csak akkor mehet be, ha a kérdezendő ember kifejezetten beinvitálja.

Az eredmények időközben már közzé is lettek téve. A nemzetiség és az anyanyelv kérdésre kevesebb mint 1 % nem adott választ, a vallás kérdésre pedig 7 % nem válaszolt. Egyébként felekezeten kívülinek, nem hívőnak és ateistának 5 % mondta magát. 0,2 % került az "egyéb" vallást megvallott kategóriába, itt vannak a dzsedájok is.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 13:27:05

@IGe:

Vallás esetében ez nem így van. A vallás belső meggyőződés kérdése, s mindenki másképp értékelheti ugyanazt.

Jofiu 2011.09.25. 13:30:41

Mondtam is anyáméknak, hiába afféle megszokásos katolikusok, ha kérdezik azt mondják, mert nekik még kellett az otthoni szubkultúrában, mindegy is miért nem azok valójában, a lényeg, mondtam, be ne írják magukat katolikusnak a népszámláláskor. Ennyivel is hozzájáruljanak, hogy ne erre költsük a kevés adófointokat.
Nem érdemlik meg, semmi alapon sem.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 13:43:13

Na ez sem véletlen:

uj.katolikus.hu/cikk.php?h=1652

"Népszámlálás 2011 – Jelentkezés számlálóbiztosnak
2011. augusztus 4., csütörtök 14:44

A Központi Statisztikai Hivatal 2011. október 1. és 31. között népszámlálást tart Magyarországon. A népszámlálás során a lakosság vallási hovatartozását is feltérképezik. A Püspöki Konferencia a népszámlálás minden szempontból megfelelő lebonyolítása érdekében arra kéri a katolikus híveket, hogy kérdezőbiztosként minél többen vállaljanak részt a társadalom felméréséért zajló áldozatos munkában. Mivel a számlálóbiztosok munkáját felkészítési idő előzi meg, azt javasoljuk, hogy legkésőbb augusztus 15. hétfőig jelentkezzenek területi jegyzőjüknél azok, akik ebben a jelentős feladatban részt szeretnének venni. A lakosság adatainak felvétele egyrészt az elektronikus és papíralapú önkitöltéses, másrészt az interjús módszer segítségével történik.

A püspökök testülete fontosnak tartja a népszámlálást, ezért országos kampányt is indít, amellyel arra buzdítja híveit, hogy vállalják vallási hovatartozásukat, és nyilatkozzanak arról a népszámlálási kérdőíven. A népszámlálásról bővebb információkat, részleteket az alábbi elérhetőségeken kaphatnak:
www.ksh.hu
www.nepszamlalas.hu
Magyar Katolikus Püspöki Konferencia Titkársága Sajtószolgálat: (+36-1) 321-09-45, sajto@katolikus.hu "

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 13:45:41

@max val, a bircaman:
Csak hogy a katolicizmus egy egyházat takar elsősorban. Ott meg lennie kellene tagnyilvántartásnak és pontosan főre tudniuk kellene a tagjaik számát. A vallás és egyház összemosása is a statisztikai csalás fő eleme.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 14:00:25

@IGe:

A katoliusoknak van saját statisztikájuk, s tudják hány tagjuk van.

A népszámlálás célja viszont annak megismerése, hogy a polgárok hogyan nyilatkoznak.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 14:04:18

@max val, a bircaman: Akkor az mennyi is? 8-12% max a lakosságnak, aki katolikus. Ebből kihozni 52% felettit azért nem semmi??? Erre már Churchill is csettintene. Tudod ő mondta, hogy van kis csalás, vagy csalás és van statisztika. Ő csak annak a statisztikának hitt, amit ő hamisított. Bölcs ember volt.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 14:07:53

@IGe:

Kevered a dolgokat.

Nem kizárólag ateista és buzgó hívő van. Van egy csomó köztes kategória.

Buzgó hívőként valóban alig a magyarországi lakossága 15 %-a mondható. S mondjuk van ugyanennyi ateista is.

A többi 70 % meg valahol középen van.

Vannak agnosztikusok. Vannak olyanok akik hisznek a vallásukban, de nem minden tanításban. Vannak akik többnyire hisznek, de ritkán gyakorolnak vallást. Vannak akik csak kulturálisan kötődnek vallásukhoz.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 14:11:47

@max val, a bircaman: Te kedered a dolgokat. Nagyon is tisztába vagyok a vallási és egyházi, továbbá a világnézeti különbözőségeknek. A Népszámlálással csalók éppen azt használták ki, hogy sokan nincsenek vele tisztában.

Egy csalás alapján kijelenteni és nemzetközi statisztikákba is szerepeltetni, hogy hazánk katolikus ország és katolikus többségi ország, egyenesen vérlázító.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 14:12:00

@IGe:

A 2001-es népszámlálás 52 % katolikust mutatott ki az országban. Nem 52 % templombajáró, buzgón hívő katolikust! Ebben benne van az összes általam említett kategória.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 14:12:42

@IGe:

A katolikus többség tény. 52 % az már többség.

mrgmrg 2011.09.25. 14:13:31

IGe:

Szanalmas ez a vergodesed.

"Aki nem követi az egyháza tanait, az bizony nem tagja az egyháznak."

Ez igy van, de vallas es egyhaz baromira nem ugyanaz es a nepszavazason _NEM_ azt kerdezik, hogy mi az egyhazi hovatartozasod, hanem azt, hogy mi a vallasi hovatartozasod.

Ez alapjan pedig ugy gondolom, hogy siman jogom van a katolikus melle tenni egy X-et, mert az passzol ram legjobban, akkor is, ha nem jarok minden heten 2x templomba, nehogy mar te mondd meg mindenkinek, hogy mit tehet es mit nem.

Masreszt pedig ezek a kerdesek ugy tudom opcionalisak, ha nem akarsz ne valaszolj, de hazudni egy nepszamlalason es/vagy hazugsagra buzditani szerintem siman hazaarulas, en is buntetnem.

En egyebkent finomitanam a kerdoivet, minden vallashoz 3 tovabbi valasztasi lehetoseg, hogy aktiv/neha aktiv/passziv. Ez alapjan pedig lehetne sulyozni a tamogatasokat, passziv tagok utan kevesebb (vagy akar 0) jarna, de ez mar mas lapra tartozik, a nepszamlalas csak egy statisztikai adatgyujtes, amire epitenek a kormanyok es parlamentek 10 evig. Nem a nepszamlalas a hibas, ha rosszul ertelmezik.

Ugyhogy ne irj hulyeseget, hogy elcsaltak a 2001-es nepszavazast es nincs 52% a katolikusok aranya. Dehogynincs, 52% gondolta ugy, hogy ez illik ra legjobban a valasztasi lehetosegek kozul, mint _vallasi hovatartozas_ (es nem egyhazi hovatartozas).

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 14:13:52

@max val, a bircaman:

Az a tény, hogy 52%-ra hozták ki csalással.

Ha a Népszámlálás korrekt lenne, akkor ez 8-12% közzé esne csak.

Jofiu 2011.09.25. 14:19:12

@max val, a bircaman:
Abban elvileg benne vagyok én is - nem voltam otthon, anyu beírt - és benne van sok birka is aki szokásból írja be, mert hagyomány van mi a tököm, amúgy leszarja.
Kurva nagy tény így 2%-ra pontosan, ja, sziklaszilárd.
A gyakorló vallásosokat kellene figyelembe venni legkésőbb a támogatások osztogatásánál, hisz miattuk kell intézményes egyház. Aki nem gyakorolja arra nem kell költeni, ugyebár.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 14:22:01

@IGe:

Tévedsz. De már ezt elmagyaráztam. Nem kizárólag ateista és buzgó hívő van. Van egy csomó köztes kategória. Mindenkinek szabad joga eldönteni, hogy milyen vallást vall meg.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 14:23:17

@Jofiu:

Jelenleg nem a népszámlálási statisztika alapján megy az egyházfinanszírozás, hanem az adó 1 %-ok alapján.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 14:27:54

@Jofiu:

Legközelebb te magad töltsd ki a kérdőívet, hogy ne fordulhassan többé elő, hogy más olyat ír be, amit te nem szeretnél.

A pontos adat: 10 198 315 főt mutatott ki a 2001-es népszámlálás, ebből 5 558 456 fő mondta magát katolikusnak. Bocs, most látom, hogy ez nem 52 %, hanem 55 %. (Pontosabban: 54,50 %.) Az előbb rossz számot néztem.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 14:28:21

@max val, a bircaman: Hazugság!!! Ott van a vatikáni szerződés, ami elvileg lejárt ebben az évben. Továbbá ott van a sok kesze-kusza támogatási út.

Direkt nem számolták össze, mennyit kapnak az egyházak

Spirk József

2010. december 20., hétfő 10:59

|

A rendszerváltás óta csak egyszer próbálták összeadni, hogy mekkora juttatást kapnak a hazai központi forrásokból a magyar egyházak, az általuk alapított vagy hozzájuk közel álló szervezetek, alapítványok és cégek. A kísérletet leállították, ezért az egyházi pénzekről a mai napig egyetlen dolog tudható: az egyházak szerint kevesebb, mint kellene. Ezt az álláspontot akceptálva toldotta meg Semjén Zsolt ötmilliárd forinttal a jövő évi költségvetés kifejezetten egyházi tételeit, amelyek ezzel a rekordnak számító hatvanmilliárd fölé emelkednek. A valós összeg azonban ennél jóval több lesz....

index.hu/belfold/2010/12/20/direkt_nem_szamoltak_ossze_mennyit_kapnak_az_egyhazak/

Jofiu 2011.09.25. 14:30:56

@max val, a bircaman:
Akkor jó.
És maradjon is így!
Hisz a milyen vallású az ember kérdésre adott válaszok vajmi keveset jelentenek, lassan már tendenciát se nagyon, pláne nem 2% pontosan. Ki tudja ki milyen megfontolásból válaszol ezt vagy azt.
Látsd Jedi hülyeséget. Vagy a témában érdektelen, 'jobb híján behúzom ezt, hisz nagyanyám járt templomba' típusuak.

Jofiu 2011.09.25. 14:34:12

@max val, a bircaman:
Anyám csak jót akart, azért alapvetően megbízható. ; ) Csak pont akkor jött a biztos mikor én máshol voltam.
Amúgy ja, nem fog újra előfordulni, ezt alaposan megbeszéltük. Pláne nem hirdeti helyettem a meggyőződéseimet.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 14:34:42

Míg I. Viktor 4 év alatt "csak" 2.75 -szeresére emelte az egyházak közpénzből történő állami támogatását, 2002-ben a Medgyessy kormány költségvetési tv.javaslata szerint egy év alatt több mint a további duplájára emelkedett 33.23 milliárdról 67,7455 milliárdra! (Tehát ez egy hír 2002, 2003-ből)

"Az SZDSZ kimutatása szerint az egyházak 2004-ben mintegy 36,5 milliárd forint költségvetési támogatásban részesültek. A mi kimutatásunk szerint, – ami nem teljes –, ez az összeg 92,2528 milliárd forint volt" forrás az MSZP honlapjáról (ez meg 2005-ből eredő hír)

Mekkora korrupció és káosz lehet ott, ahol 3 szoros az eltérés a két kormánypárt kimutatásában? Mára ez már átlépte és meghaladta a az évi több száz milliárdos szintet... Nos ebből már van mit visszaosztani különféle trükkökkel a pártoknak és hát nem is véletlen, hogy a legtöbb párt látensen, vagy nyíltan dörgölőzik a nagy hazai egyházakhoz. Nos ha itt is kiborulna végre a bili, akkor nem lenne olyan kelendő a kenetteljes kamuzás.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 14:39:35

@IGe:

Az egy külön dolog.

Az alapfinanszírozás az 1 %-ok alapján volt eddig.

Jofiu 2011.09.25. 14:41:40

@max val, a bircaman:
Jah, mellesleg egyházfinanszírozás.
Nem kéne.
A Jedi hívők sem kapnak terembérletre sem, én se természetjárásra, aki valamiben hinni akar azt eltartja maga.
De nem mindenki.
És akkor mondjuk annyival is több jut otktatásra, nem kellene a túltömött egyháznak átvenni az alulfinanszírozott iskolákat. (néhol előírva, hogy a kényszerhelyzetben lévő szülők otthon is kövessék a vallás előírásait: vallásszabadság, mi?!)

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 14:47:42

@Jofiu:

Mindenki másképp értelmezi. S ebben nincs semmmi baj.

Saját családomból, 2001-ből:

- egyik nagymama hívő, s gyakorló hívő, hát itt nem volt gond, megvallotta, hogy ortodox,
- másik nagymamám agnosztikus, csak temetésekre meg hasonlókra jár templomra, mégis görögkatolikusnak vallotta magát,
- apám ateista, formailag egyháztag, megtagadta a válaszadást,
- anyám agnosztikus, formailag egyháztag, s megtadta a válaszadást,
- én hívő vagyok, s bemondtam a vallásomat,
- feleség hívő, s bemondta a vallását.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 14:53:42

@Jofiu:

Ezzel nem értek egyet.

Az állam egy rakás dolgot finanszíroz. Miért éppen az egyházak legyenek kizárva?

Szerintem a lényeg, hogy átlátható módon, fix szabályok mentén történjen az egyházfinanszírozás. Annak idején a már kimúlt SZDSZ javasolta: legyen 1 % helyett 2 % adófelajánlás az egyházak részére, viszont minden más támogatás szűnjön meg. Az lett volna a jó megoldás.

Ill. annak idején az MSZP-s egyházügyi államtitkár (Szalay Istán, volt szegedi polgármester) javaslata volt még jó. Eszerint legyenek egyházi "kopogtatócédulák", amit az állampolgárok átadnak kedvenc egyházuknak, s ha meg nem akarnak egyházat támogatni, akkor széttépik. Majd az egyházak támogatása a begyűjtött cédulák alapján menne.

Persze mindkét javaslatot lesöpörte mind az MSZP, mind a FIDESZ...

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 14:57:24

Akkor a katolikusok szépen vállalják fel Hitler hittársukat is! :

Hitler időnként istenhívőként nyilvánult meg, és azt állította magáról, hogy keresztény: "A Führer tudatta azokkal, akik a Végső Megoldás végrehajtásával voltak megbízva, hogy az emberöléseket a lehető leghumánusabb módon kell elvégezni. Ez megfelelt azon meggyőződésének, hogy úgy érzékelte: Isten adott neki parancsot, hogy tisztítsa meg a világot az élősdi férgektől. Mivel a római egyház köztiszteletben álló tagja volt - noha annak hierarchiáját gyűlölte - 'Katolikus vagyok most is, akárcsak eddig, és mindig az is maradok' - mondta Hitlel, magában hordozta a katolikus egyház azon tanítását, hogy Jézust a zsidók ölték meg. A kivégzéseket tehát a lelkiismeret-furdalás szikrája nélkül végre lehet hajtani, hiszen ő csak Isten bosszúálló kezeként cselekszik - amennyiben a kivégzéseket személytelenül, kegyetlenség nélkül hajtja végre."
- John Toland (Pulitzer-díjas): Adolf Hitler, 507. old., az 1941 őszén történt események tárgyalásánál

penelope garcia 2011.09.25. 15:00:05

@no mail, no problem:

Ebben tévedsz. Meg lettél számolva, csak nem a saját beszámolód, hanem a szomszédaid elmondása alapján. Ugyanis a számlálóbiztosnak mindenkiről KELL adatot szereznie. Ha személyes formában, akkor a környezettől.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 15:06:29

Meg persze Sztálin is keresztény ember volt, aki 21 éves koráig papnak is tanult. Megkeresztelve megvolt és a szentségeket is felvette. Majdnem fel is szentelték pappá.

penelope garcia 2011.09.25. 15:08:15

@seahawks:

A büntetés dolog csak akkor érvényes, ha megállsz a számlálóbiztos előtt, és kijelented, hogy márpedig te nem vagy hajlandó együttműködni. Ilyen esetben a biztos jelenti ezt a felügyelőjének, és együtt visszamennek hozzád, hogy meggyőzzenek. Ha továbbra is vered a melled, hogy márpedig téged meg nem számolnak, akkor szabálysértési eljárás indul ellened.
Viszont ezzel nem érted el azt, hogy számlálatlan maradhatsz, mert a környezetedet kérdezik ki rólad (tehát lehet, hogy súlyos hülyeségeket írnak rólad).

penelope garcia 2011.09.25. 15:15:40

@vuk_:

Na, akkor elárulom, hogy miért rohadtul fontos hőn szeretett kormányunknak, hogy megszámláljon minket.
A két kérdőív tele van érdektelen kérdésekkel, amik tkp csak a porhintés, hogy ne szúrd ki, mi a lényeg.
Ugyanis két dolog érdekli őket igazán: a lakásod és a munkád/munkáltatód.
Lefogadom, hogy be akarnak vezetni valamiféle lakásadót, és ehhez akarnak adatokat szerezni.
A munkás kérdés meg azért kell nekik, hogy megtudják, ténylegesen mennyien dolgoznak (akár feketén is), és hogy a munkáltatók esetében is összeszámolhassák, mennyi náluk a feketemunkás, aztán jól rájuk küldhessék a NAV-ot.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 15:19:14

@penelope garcia: Tehát a jó megoldás? Saját kezűleg kitölteni és nem a számláló biztosnak oda adni? Hanem be lehet dobni egy gyűjtődobozba valahol?

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 15:21:16

@IGe:

Így igaz. Na és?

Sztálin kiábrándult fiatal felnőttként a kereszténységből. Nyilván egyháztag maradt, mert az egyházból nem lehet kilépni.

Egyébként Lenin is hivatalosan egyháztag volt, pedig ő volt az orosz kereszténység legnagyobb ellensége.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 15:23:09

@IGe:

Hitler nem hitt a katolicizmusban, ez a lényeg. Formailag persze katolikus volt. Kérdés, hogy a népszámláláson minek vallotta magát, de erről nincs adat.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 15:25:28

"Az 2001-es 52% feletti katolikus létszámot hoztak ki"

Most látom, hogy te is rossz adatot néztél! Az 52 % (nem 52 % felett, mert kicsivel 52 % alatt van) csak a római-latin katolikusok aránya, az összes katolikus 54,50 %. Valamilyen okból külön csoportba mentek a görögkatolikusok, pedig az ugyanaz az egyház.

Jofiu 2011.09.25. 15:26:06

@max val, a bircaman:
Ilyen elven még több dolgot is finanszírozhatna, igazából minden elképzelhetőt, minden haszontalan hülyeséget.
Az, hogy sok mindent finanszíroz, az még nem érv pont az egyházak finanszírozására.
Amit támogat annak valami konkrét és kézzelfogható haszna kell(ene) lennie, és az egyházak esetén oktatási vagy karitatív tevékenység nem elég. Ugyanis azt lehet egyházi halandzsa (szerintem az, ne vegye fel senki a véleményem) nélkül is, bőven, közvetlenül, ráerőltetett világnézeti propaganda nélkül.
Amúgy ha már valahogy, az a 2% nem hangzott rosszul. Az reprezentálja legalább az aktuális akaratot, közvetlenül. Az egyházaknak persze ez baromi kényelmetlen, kényelmesebb a kibulizott tuti, mint ha az igények szerint kell megélni, nem csodálnám ha igyekeztek volna meggyőzni a döntéshozókat, hogy a magyarok pedig tutira eltartott papságot szeretne magának, ez elemi igény, még a népszavazás is ezt mutatja.
Egy frászt.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 15:27:03

@penelope garcia:

Egy anoním kérdőív alapján hogyan lehet adót kivetni?

penelope garcia 2011.09.25. 15:27:14

@IGe:

Szerintem a jó megoldás az, ha "okosba" oldod meg. Mindegy, hogy te magad irkálsz, vagy a biztos (de figyeld a kezét!), a lényeg az, hogy eszedbe ne jusson olyasmit elárulni, ami később kényelmetlen helyzetbe hozhat. A lakásodat úgyis tudják, hiszen konkrét címre mennek, ott nincs mit tenni, azonban a melós kérdésnél még véletlenül se valld be, ha van valami fekete munkád, és semmiképpen ne adj meg munkáltatót (szerintem akkor is érdemes ez elhallgatni, ha fehéren dolgozol náluk - kis szívesség tőled, neki).
Hogy mit teszel nemzetiséggel-vallással-betegséggel azt jól gondold meg. Csak olyasmit válaszolj, amiről biztosan TUDOD, hogy nem bánod meg később. Például ha mondjuk az akasztófán is zsidónak vallanád magad...

penelope garcia 2011.09.25. 15:33:12

@max val, a bircaman:

A lakáskérdőív nem anonim. A biztos nem csak úgy kóvályog, ő pontos címre megy. Tehát a lakásról létéről magáról van adatuk, most csak pontosítani akarják annak paramétereit.
Aztán már csak ki kell számolniuk, hogy mekkora lakásadót akarnak felmarkolni, és a földhivatal adataival összevetve kiértesíteni a lakástulajdonosokat, hogy mennyit lehet perkálni.

Egyébként ezzel a kérdőívvel azt is megtudják, hogy melyik lakásban élnek albérlők. Tehát minden kiadott lakásról tudomásuk lesz, és a feketén kiadókat természetesen jól megb.sszák (cím alapján egyeztetve a nevekkel).

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 15:33:20

@Jofiu:

1990 óta jogszabály mondja ki, hogy a vallás és az egyházak hasznos dolog. Egyetlen kormány sem akart ezen változtatni.

Egyébként én hívőként szintén azt vallom, hogy mesterségesen nem kell egyházakat lélegeztető gépen tartani. Az alapelvnek annak kell lennie valóban, hogy tartsák el a hívők. Én azt támogatnám leginkább, hogy az adófelajánlásokon kívül más pénz ne legyen legfeljebb pályázati pénzek egyes specifikus esetekben.

Pár éven keresztül nemcsak egyszerű hívő voltam, hanem "egyházvezetőségi személyiség", az egész ügyet jól ismerem belülről is.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 15:34:36

@penelope garcia: Jómagam úgy fogom kitölteni, ahogyan itt írtam. Viszont ha másként tölteném ki, akkor sem tartozik a kérdezőbiztosra. Tehát lennie kell ládikónak, ahova be lehet dobni. Címmel névvel, nem leszek hülye postán feladni és az intenetten való kitöltés meg valóban beazonosítható.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 15:36:48

@penelope garcia:

Én minden kérdésre válaszoltam 2001-ben, s mindenre az igazat.

Egyetlen kifogásom csak az volt, hogy nem volt hely az általam beszélt összes idegen nyelv felsorolására. Ha jól emlékszem, csak 3 hely volt. Erre a kérdezőbiztos röhögött, s azt mondta, hogy válasszam ki a 3 kedvencemet és azt mondjam.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 15:39:14

@max val, a bircaman: A manót éppen most lépett fel a kormány a kis Biszniszegyházak ellen és csak a NAGY BIZNISZEGYHÁZAKAT hagyta meg.

Jofiu 2011.09.25. 15:41:23

@max val, a bircaman:
Hm.
Akkor a szememben egy pozitív példa vagy. : )
Volt egyhézvezetőségi személyiségként is az igények szerinti támogatást preferálod inkább.
Egyetértünk.

ivor 2011.09.25. 15:42:23

@nemorino:
Na most baj van, mert én tényleg a Cagliostro gróf által alapított "Memphis-Misrahim" szabadkőműves páholy tagja vagyok! A rendnek egyébként Garibaldi is nagymestere volt. Ha most ez kiderül, akkor "titkos társaságnak " is tagja vagyok, amiért kirúghatnak az állásomból (is)? A hitemről,már nem is beszélve! Szóval, inkább letagadok mindent, mert OV csapatához képest az AVH kismiska volt! (amit itt írtam, márt azt is tudják) Nedudghi......

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 15:42:50

@IGe:

Az bejegyzett egyházaknak max. a 10 %-a bizniszegyház.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 15:42:58

@penelope garcia: Természetesen a kérdezőbiztos be nem teheti a lábát sem a házunkba, sőt még kerítésen belül sem jöhet. Valószínűleg netről töltöm le a lapot és kinyomtatom, de kódok nélkül, mert amit kérdezőbiztostól fogadnák el, az már bejelölt lehet. Aztán névtelenül beledobom ha más ne az adott önkormányzat postaládájába, vagy leadom név nélkül a portán.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 15:44:11

@max val, a bircaman: A vatikáni katolikus egyház a legnagyobb bizniszegyház. Lásd Leleplezett Vatikán című oknyomozó könyvet.

max val, a bircaman · http://hurramilliomosleszek.co.nr/ 2011.09.25. 15:46:41

@Jofiu:

Hozzáteszem: vannak speciális esetek is.

Egy ismerős egyház esete. A trianoni béke következtében tagságuk száma milliósról pár tízezresre csökkent. Viszont tulajdonukban van pár értékes műemlék. Képtelenek a műemlékeket fenntartani, akkor sem menne, ha minden egyháztag folyton adakozna. Ilyen esetekre gondolom azt a lehetőséget, hogy pályázati pénzekre legyenek jogosultak az adófelajánlásokon FELÜL.

Jofiu 2011.09.25. 15:55:55

@max val, a bircaman:
Célzottan bizonyos műemlékek fenntartására, közkincsre természetesen mehet pénz.
De csak átláthatóan, ellenőrzötten.
Ha meg nem tetszik, és nincs aki eltartsa, akkor a manapság divatos iskolák egyházi működésbe adásának mintájára mehet állami kézbe.
... de itt akár abba is hagyhatjuk, mindez csak akadémikus fejtegetés a mai közviszonyok között, sajnos.

Jofiu 2011.09.25. 16:00:00

@IGe:
Meglepődnék ha így elfogadnák.
Mi állít meg, hogy kitölts még 100 példányban kitalált személyek nevében, más címére, merő poénból.

yoda-jedi 2011.09.25. 16:04:53

@FSM-hívő: ugyanígy látom... esélytelenek...

sajnos az adatok megbízhatatlanok... pont ezért+"ők" is csalnak... mindenki csal ergó senki nem tudhat semmit...

most a szokásosnál torzabb adatok lesznek mert épp egy jogállam mexűnte utáni diktatúrában zajlik... kicsit még bizalmatlanok a zemberek a kubatov lista+ügyészség+pintér+matolcsi miatt...

egyébként 9,9 milliót tippelnek most lakosság számot... valójában 9,6-9,7 millió lenne... de a bizalmatlanság miatt 9,4-9,5 re fog kijönni...

érdekes lesz...
apropó a hajléktalanokat hol számolják meg?
a netes adatlapot honnan tudják hogy hiteles?
(nyilván egy netcafében adom fel, vagy a szomszéd ip címével...)

debil ország ovis kormánya sz@rjogszabályok, impotens hivatalok...

Jofiu 2011.09.25. 16:07:16

@yoda-jedi:
nepszamlalas.hu
"Az Ön címére 2011. szeptember 27-től, eljuttatott borítékban lévő a Lakáskérdőív első oldalán találja meg, az „Azonosító”-t és az „Internetes belépési kód”-ot."

yoda-jedi 2011.09.25. 16:08:56

@Jofiu: és mi van ha nem megyek haza ez idő alatt... mert ez van.

tértis ajánlott levél? ennyi eszük is van?

yoda-jedi 2011.09.25. 16:12:35

@Jofiu: elmegyek direkt erdélybe egy hónapra... lehet kérni pecsétet a határon? igazolásom is lesz:) (alibi)

szubotaj 2011.09.25. 16:14:24

Nem tisztem védeni a katolikus egyházat, főleg, mivel muszlim vagyok, de egyrészt nemzetközi szerződésben vállalt kötelezettsége az országnak, másrészt rendes (tehát teljes) kárpótlás helyett ebben egyeztek meg. Gondolom, nem tartod kárpótlásnak, ha működő intézmények helyett egy-egy romos, üres épületet kaptak vissza, a 2 millió hold földből szinte semmit, stb stb

yoda-jedi 2011.09.25. 16:14:49

@max val, a bircaman: "tartsák el a hívők"

ugyanezt mondom a politikusokra és a pártokra...

egyetlen fillér állami támogatást se kapjanak....

2 706 292 ember dobja össze a fides büdzsét... vagy az már nem menne olyan lazán? azt meggondolnák? nem úgy mint egy ártatlannak tűnő ikszet...

Jofiu 2011.09.25. 16:20:16

@szubotaj:
már bocs, de a 45 előtti idők szempotjából pont a vagyon elvétele volt a kárpótlás.... az is egyfajta kompromisszum volt, ha már azokank nem lehett visszaadni amken felhízlalták magukat vagyon szintjén a keresztényi alázat lovagjai....

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 16:26:04

Kérek mindenkit maradjunk a témánál. Néhány témától erősen eltérő hozzászólást moderáltam és logikusan a rá adott válaszokat is. Köztük a magamét is.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 16:34:03

A Leleplezett Vatikán című könyv pontos dokumentumokat tár az olvasó elé a hitleri és olasz fasizmussal kötött szövetségről és a későbbi vatikáni maffia kapcsolatokról és banki tevékenységekről is. Ezek bárki által ellenőrizhető hiteles dolgok.

Érdemben lehet kritizálni, ha vannak konkrétumok, de csak úgy lefikázni és közben meg semmi tényszerű kritikát meg nem fogalmazni itt nem fog menni.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 16:55:36

Ha csak nem konkrétan ide tartozó a téma, akkor javaslom a következő helyen folytatni az általános vitát. Ott eleve komoly a felvetés és nem ironikus, mint itt.

Írta: Mária
Anonim népszámlálás? Muhaha!

Nevet nem kérnek, de beazonosítható, sőt kellően érdekes adatok esetén gyanúsítható és számonkérhető is vagy. Októberben még a seggedbe is benéz az állam....

maria.blog.hu/2011/09/25/anonim_nepszamlalas_muhaha

2011.09.25. 17:57:27

@IGe:
Feljebb már írtam, hogy én is számlálóbiztos leszek. Az oktatáson külön kihangsúlyozták, hogy a nyilvánvaló hazugságot is tényként kell beikszelni. Szóval ha egy nagymama azt mondja, hogy csak 28 éves, akkor azt fogja beírni a számlálóbiztos. Nézzétek már meg a kérdéseket, szerintetek majd a kormány azon fog rugózni, hogy miből van a házatok falazata, vagy hány nyelven beszéltek és ezt fogja számonkérni, miközben még egy nyüves költségvetést sem tudnak elkészíteni? Se idejük, se tehetségük, se kapacitásuk nem lesz erre. Ez már paranoia, tíz éve szintén a Fidesz alatt volt népszámlálás, mégse jött a fekete autó, hogyaszongya: "Maga nem is örmény!"

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 18:51:43

@nemorino: A kérdéseket már akkor megnéztem, amikor először publikussá tették.

no mail, no problem 2011.09.25. 18:52:04

@penelope garcia:

na, ez érdekes lehetett. akkoriban vagy mindkét mellettünk levő lakás üres volt, vagy ha pont nem, akkor a benne lakók legfeljebb azt tudták, hogy hány felnőtt, hány gyerek. az alattunk levő lakások közül kettőben tudhattak kb. ennyit, aztán slussz. nem tartjuk mi kapcsolatot senkivel se a házban, köszönök mindenkinek akinek emlékszem az arcára, néha beszélgetek a gondnokkal, ő ehhez hozzá tudja tenni, meg hogy nagyjából mivel foglalkozom, és hány négyzetméteres a lakás, és amúgy egy rendes ember vagyok ;)

én nagyon tudatosan low profile üzemmódban vagyok, több évtizede, ami nyilvános nyomot hagytam magam után azt egyrészt pont leszarom, másrészt arról a lakóközösség tudja a legkevesebbett. legalábbis remélem ;)

no mail, no problem 2011.09.25. 19:00:24

@nemorino: ebbe neked valószínűleg nem kevés igazad van, csak én még a kádár-korszakban szocializálodtam, és reflexszerűen ugrik össze a gyomrom a népszámlástól. pont olyan stresszes érzésem van, mint amikor a létező szocializmus alatt átkeltem a valamilyen szocialista ország határán. (és amely csak 1994 körül-után múlt el, amikor már valutalap sem volt, és annyi pénzt vihettem magammal, amennyit akartam, vagy volt.)

ex-dr. vuk 2011.09.25. 20:15:15

@penelope garcia: lakas? nem eleg a foldhivatalnal lefuttatni egy query-t? Meg mindig baromsagnak tunik.
A nepszamlalasbol nemtom hogy derul ki, hogy ki hol dolgozik... Es persze aki nem feketen tolja azt az allam tudja, hogy hol, szoval nem erdekes, aki meg feketen az hulye lesz elarulni.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.25. 20:54:27

Amennyiben a 2001-es népszámlálás úgy történt volna, hogy a kérdező biztosok azt a kérdést teszik fel, hogy volt-e ön Kisdobos, Úttörő, Ifjú Gárdista, KISZ tag, MSZMP tag, MSZP tag és az ezen kérdéskör bármelyikére igen válasz esetén beírták volna automatikusan, hogy akkor az adott illető ateista, akkor az pont olyan jogi és gazdasági helyzetben lehetnénk mint Csehország. Ahol érdekes módon a lakosság többsége ateista és nem herdálják el a társadalom közös vagyonát arra érdemtelenekre.

penelope garcia 2011.09.25. 23:36:23

@IGe:

Nem lehet majd netről letölteni a kérdőívet. Vagy ott töltöd ki, a belépő kódoddal, vagy a kérdezőbiztostól kapott nyomtatványt használod.

penelope garcia 2011.09.25. 23:38:21

@nemorino:

Érdekes. Vajon nem azonosak az oktatások? :O
Nekünk azt mondták, a nyilvánvaló hazugságokat szelektáljuk ki, és próbáljunk helyes/hihető infóhoz jutni más helyről.

Don Quixote de la Ferko 2011.09.26. 06:47:21

@Zool2107:
Óvatosan osztogasd a segítséget, hiszen neked sokkal nagyobb szükséged van rá.
A kérdezőbiztos valóban nem viheti ki a névvel ellátott papírt, de ugyi nem kell messzire menni az időben, hogy melyik volt az a fasiszta fideSS, amelyik pártpreferenciás névlistákkal az összes választásnál megbukott. Az, hogy te nem emlékszel rá, az nem változtat semmin. Szóval a segítséget inkább magadra fordítsd, nagyobb szükséged van rá.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2011.09.26. 13:43:28

"A népszámlálással kapcsolatban a szientológiai jellegű kérdőív miatt, a Semmi Közük Hozzá válaszadást javaslom a kötelező kérdésekre. Ebbe bele sem lehet kötni, hiszen a válaszadás megtörtént és a valóságnak megfelelő."

:-)))

Jó poén ez az írás, felvidított.

Csillaghamu · http://csillaghamu.blog.hu 2011.09.26. 14:46:43

Több országban elterjedt szokás a népszámlálásokkor Jedi Rendbe tartozni, viszont egyes országokban ha valaki nem elismert egyházat ír be a rublikába, akkor az "egyéb vallások" vagy a "nem definiált" vagy az "értettük, de az adatokba bele nem számítjuk kategóriába kerül.

Itthon mi a helyzet?

Tudom, hogy régen terjedt körlevél, miszerint ha X ember összegyűlik, akkor hivatalos vallássá fogják nyilvánítani, de egy sok országban terjedt és nem mindegyikben volt igaz.

A másik meg, hogy sok vallástalan vagy a vallás térnyerésének visszaszorításán fáradozó csoport kritizálja a cenzusokkor a Jedi vallás és egyéb "képzeletbeli" (mintha nem lenne az összes az ;) vallás befirkálását, mondva, hogy megkönnyítik a vallásos csoportok térnyerését a fenti és egyéb statisztika-akrobatizálások miatt.

Személy szerint inkább beikszelem az ateista rublikát - nem mintha bíznék a kormány jóindulatában vagy bölcsességében vagy éppelméjűségében.

tintamin 2011.09.26. 21:18:20

Ó, mi vak voltam, nem értettem, hogy honnan a vérből ez az iszonyatos nyomulás az egyházak (főleg a katolikus) részéről, hogy einstandolják a vidéki iskolákat.

Hát innen. Őrület, mi megy, exponenciálisan nő az egyházi iskolák száma.
Leosztanak nekik 100milliárdot, abból ők vissza 20-at, a maradékból meg beindítják az utánpótlást. Hatalmas ötlet, mindenki jól jár. Csak a zemberek nem...

Egyébként jó dolog, mert az egyház sima offshore-cég országhatáron belül, a politikusok kedvence lett az utóbbi időben. Fideszék rögtön rájöttek, (vagy a papok értették meg végre, hogy mi az a "mutyi"), hogy milyen klassz ez a rendszer.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.09.27. 09:11:05

Itt az a fő gond, hogy amíg egy parlamenti szavazásnál megoldott az anonimitás, tehát a szavazó BEAZONOSÍTHATATLANSÁGA itt ez nincs tehnikailag kizárva.

Tehát nincs garancia arra, hogy a személyes adatainkat valaki megismerje, azonosítsa, felhasználja , tárolja, rendszerezze.

márta)) 2011.10.04. 21:06:49

Tehát nincs garancia arra, hogy a személyes adatainkat valaki megismerje, azonosítsa, felhasználja , tárolja, rendszerezze. "

Nem is kell garancia. Egy kattintás a számitógépen és mindenkiről tudnak mindent (az illetékesek)?

A másik. Nagyon sokan a közösségi oldalakon szinte teljes információt adnak magukról.
Tehát akkor mire kellene garancia???

jakabaaa 2012.01.26. 11:21:03

@IGe: Toland Hitler-könyve létezik magyarul?
süti beállítások módosítása